Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 981 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 981 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lucie 22. 3. 2021

    Roomba 981

    Dobrý den,chtěla bych se zeptat, mám roombu 981 cca 3 týdny. Doteď uklízet perfektně všude vysál všude zajel,ale od včerejška to trochu "odflákává"Mám pocit,že nevysál kolem stěny a někde nechal drobky .Pustila jsem hotedy znovu a zavřela v pokoji,opět nepovysával kolem stolu.Pustila jsem ho opět ,ale přes aplilaci ,kde jsem zmačkla vysát všude a pro změnu nevysál půlku kuchyně a zajel do stanice a oznámil,že je hotovo.Vysává zhruba 120m2.Začal i častěji ukazovat plný koš, i když plný není,můžete mi prosím poradit?Děkuji Lucie

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, pokud se robot chová nestandardně, tak doporučíme provést reset robota. Provedete podržením tlačítka Clean po dobu 10 sec. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše