Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 960 3Doid iRobot Roomba 960 iRobot Roomba 960 iRobot Roomba 960 iRobot Roomba 960 iRobot Roomba 960 iRobot Roomba 960 iRobot Roomba 960

Prodej ukončen

Robotický vysavač iRobot Roomba 960

94% 33 Recenzí 100% doporučuje

Kód zboží: 101508

Příslušenství

Popis produktu

  • Aplikace pro ovládání robota přes Wi-fi
  • Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Úklid až do 185 m²
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Filtrace přes HEPA filtr
  • Kvalitní Li-Ion baterie 
  • Čisticí systém AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Velkokapacitní sběrný koš AeroForce
  • Indikátor plného koše 
  • Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot
  • Funkce načasování úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí HALO
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Senzory proti pádu ze schodů
  • Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem

Komu vysavač doporučujeme

iRobot Roomba 960 si zamilují všichni majitelé větších bytů a domů, kteří chtějí mít doma to nejlepší a nejnovější. Noví majitelé Roomby 960 se mohou těšit na maximální účinnost úklidu danou využitím systému AeroForce a inteligentní navigací, větší pohodlí díky ovládání přes telefon a v neposlední řadě i na český jazyk robota.

Představení Roomby 960

Roomba 960 je robotický vysavač od iRobotu s inteligentní navigací pomocí kamery, s výkonnou lithiovou baterií a s výdrží úklidu až 185 m² podlahové plochy. Elegantní design Roomby 960 bude ve vaší domácnosti působit nejen luxusním dojmem, ale plnohodnotně zastane pravidelné vysávání vašich pokojů. A nezáleží na tom, jaký rozsáhlý byt nebo dům máte, Roomba 960 si vytváří mapu místností a vysaje skutečně všude tam, kde dosáhne. Nezastaví ji ani vybitá baterie - zajde se sama dobít a později dokončí vysávání z místa, kde ho přerušila. Zastaví ji jedině virtuální zeď, kterou můžete oddělit místa, kam nechcete, aby šla. V balení se nachází virtuální zeď Dual Mode - slouží jako klasická stěna nebo tzv. halo, které vymezí prostor, např. pelíšek nebo misky vašeho domácího mazlíčka. Roomba 960 téměř v každém ohledu naplní vaše očekávání na dokonalé domácí vysávání.

Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací

Na rozdíl od původní iAdapt navigace u předchozích modelů Roomba, které se spoléhaly na řadu senzorů, iAdapt 2.0 využívá kameru pro přesnější navigaci. Robot se tak lépe přizpůsobí reálným podmínkám domácností a nábytku, a zajistí tak důkladné pokrytí podlahové plochy. Nový sofistikovaný systém navigace iAdapt 2.0 tak zajistí dokonalý úklid garsonky i velkometrážního bytu.

Navigace iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Miniaturní i nepřehlédnutelné nečistoty, od zvířecích chlupů až po cereálie. iRobot Roomba je vybaven jednou z nejzásadnějších inovací v historii robotických vysavačů – třístupňovým čisticím systémem AeroForce, který zvyšuje efektivitu vysávání až o 50 % všude, kde je to potřeba. Systém AeroForce soustředí proud vzduchu do úzké štěrbiny mezi rotující kartáče, čímž dochází k jeho akceleraci. Filtraci vzduchu zajišťuje HEPA filtr.

Třístupňový čisticí systém AeroForce

Ovládání přes telefon

Ovládat jej můžete kdykoliv a odkudkoliv. Pouhým stiskem jednoho tlačítka!

S mobilní aplikací iRobot HOME ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu můžete robota plně ovládat na dálku – bez ohledu na čas a místo, kde se právě nacházíte. Sedíte v kanceláři a vzpomenete si, že je doma potřeba uklidit? Stačí otevřít aplikaci iRobot Home a stisknout tlačítko „CLEAN“. Nebo v předstihu naprogramujte den a čas úklidu na celý týden a pusťte to z hlavy, robot se o vše postará. Aktualizovaná aplikace iRobot HOME v českém jazyce má řadu dalších užitečných funkcí, včetně informací o údržbě, technické podpoře, instruktážních videí, atd.

Ovládání přes telefon

Li-Ion baterie

Neskončí, dokud nemá hotovo. Nová Li-Ion baterie vydrží déle!

Lithiová baterie pro delší výkon umožní iRobotu Roomba 960 vysávat 75 minut. Je-li to zapotřebí, Roomba sama zamíří do dokovací stanice, dobije se a pokračuje v úklidu přesně tam, kde předtím skončila, dokud není její práce hotová. Takto dokáže pokrýt až 185 m² (120 m² na jedno nabití).

Li-Ion baterie

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Roomba si poradí s úklidem všech druhů podlah – dva proti sobě rotující gumové kartáče se speciálními vodicími drážkami spolehlivě sesbírají nečistoty z dlažby, linolea, dřevěné podlahy, koberce,… Navíc je konstrukce navržena tak, aby na kartáčích neulpívaly nečistoty, takže jsou téměř bezúdržbové. Design robotů Roomba je navržen tak, aby mohl zajíždět i pod nábytek, pohovky či křesla.

Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců

Wall Follow

Před robotem Roomba se špína nikam neschová. Systém Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél stěn, nábytku, v rozích či na jiných těžko dostupných místech.

Wall Follow

Systém Antitangle

Domácnost plná kabelů? Pro Roombu žádný problém!

iRobot své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.

Systém Antitangle

Nezastaví ji prahy ani jiné nerovnosti

Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti, které jí stojí v cestě za čistou domácností, až do výšky 1,6 cm.

Nezastaví ji prahy ani jiné nerovnosti

Program SPOT

Po aktivaci režimu SPOT, který slouží k lokálnímu úklidu, robot důkladně vyčistí prostor o průměru 1 m. Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, třeba když se v kuchyni vysype cukr nebo je zaneřáděná rohožka na boty.

Program SPOT

Dirt Detect 2

Když je třeba, zvýší intenzitu čištění. Inovativní systém Dirt Detect 2. generace pomocí akustických a vizuálních senzorů detekuje nadměrně znečištěná místa, kterým se Roomba následně věnuje s ještě větší intenzitou.

Dirt Detect 2

Virtual Wall a Halo

Funkce Virtual Wall a Halo udrží robota v pokojích, které chcete vysát, a v bezpečné vzdálenosti od věcí, které chcete chránit. Virtuální zeď vysílá infračervený paprsek, přes který robot nepřejede. Funkce Halo vytvoří okolo virtuální zdi ochranou zónu o průměru 1,2 m, takže můžete přesně vymezit uklízený prostor.

Virtual Wall a Halo

Senzory proti pádu

Před schody bezpečně zastaví. Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží včas rozeznat volný prostor pod robotem a tím zabránit jeho pádu ze schodů. Roomba se zastaví, otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.

Senzory proti pádu

Když ji dojde energie, dojede se sama nabít

Roomba vydrží na jedno nabití pokrýt opravdu velký kus prostoru. Když ji ale v průbehu vysávání dojde energie, vrátí se do dokovací stanice, kde se dobije. A poté pokračuje v úklidu tam, kde přestala.

Když ji dojde energie, dojede se sama nabít

Technická specifikace

  • Aplikace pro ovládání robota iRobot Home
  • Úklid až do 185 m² (120 m² / 75 min. na jedno nabití)
  • Robot mluví česky
  • Dobíjení během úklidu
  • Adaptivní čisticí hlava AeroForce
  • Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
  • Systém Antitangle proti zamotání do kabelů
  • Akustická a optická detekce nečistot Dirt Detect 2. generace
  • Automatické dobíjení v nabíjecí stanici
  • Funkce odloženého úklidu
  • Virtuální zeď s funkcí Halo 
  • Profilovaný nárazník se zpomaleným dotykem
  • Navigace: iAdapt 2.0 s vizuální lokalizací
  • Filtrační systém: HEPA type filtr
  • Indikátor plného koše: Ano
  • Sběrný koš: AeroForce
  • Výklopné madlo: Ano
  • Baterie: Li-Ion 
  • Doba nabíjení: 3 hodiny
  • Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
  • Spotřeba Stand-By: max. 2 W
  • Rozměry: 351x92 mm (tělo robota 80 mm)
  • Hmotnost: 4 kg
  • Hlučnost: < 60 dB

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • martin 19. 4. 2024

    Senzor na schody

    Dobry den, da sa vypnut senzor na schody ? Mam doma koberec kde si vysavač mysli ze na na schodišti a zástavy sa. Dakujem

    • Veronika Specialista 22. 4. 2024

      Dobrý den,
      u modelů značky iRobot lze senzory proti pádu odborně odpojit v autorizovaném servisu.V případě odpojení,ale hrozí při najetí robota ke schodům či ke zvýšené ploše k pádu, takže pokud máte patro nedoporučujeme odpojení. Pokud robot uklízí pouze vjednom podlaží, je tato možnost reálná. Krásný den

  • Ivana 12. 4. 2024

    Roomba 960 sa nevracia do stanice

    Dobrý deň,
    Chcela by som poprosiť o radu. Roombu 960 vlastním už dlhšiu dobu. Momentálne sme sa presťahovali a Roomba posledné 2 týždne vysávala cca 100 m2. Nastavili sme aplikáciu, časy upratovania. Nabíjacia stanica je pri stene cca 1 m dlhej a vedľa nej sú okná na obe strany.
    Avšak tento týždeň sa už tretíkrát vybil a nedošiel do nabíjacej stanice. Je nastavený upratať ráno od. 8.00 hod. Ráno bol nabitý, kontrolovala som, vyčistený, vysypaný. Pondelok upratoval 5 hodín aj s tým, že sa vrátil do nabíjacej stanice. V utorok sa zasekol na malom koberčeku. A od stredy sa po hodine vybije niekde v priestore bez mapy. Aplikáciu musím otvoriť, aby som videla, že je napísané: „Batéria robota je príliš vybitá na to, aby mohol začať pracovať.“ Cez aplikáciu nevidím ani mapu upratania, ani kde sa nachádza, ani mi nepríde oznámenie, že sa niekde vybil a ostal stáť. Takto ostane po 1 hodine a 4 minútach od stredy každý deň. Poobede ho donesiem do nabíjacej stanice, ale keď sa nabije, tak sa nepustí dokončiť svoju prácu.
    Zároveň by som chcela poprosiť o radu, ako viem určiť Roombe, že konkrétna miestnosť je miestnosť, ktorú chcem, aby upratal. V aplikácii neviem nastaviť, že miestnosť je tá miestnosť. Minulý týždeň stále začal upratovať všetko, nie len tú konkrétnu miestnosť.
    A je možné cez aplikáciu poslať Roombu nabiť sa? Už som asi prehľadala všetko, ale nenašla som.
    Ďakujem za odpovede

    • Filipe Specialista 16. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě, za předpokladu takéhoto chování softwaru doporučujeme dvě řešení; resetovat vysavač do továrního nastavení, aby se software vysavače obnovil do původního režimu a chování by se mělo vrátit do normálu. Druhá možnost je, že pokud první řešení nepomůže, tak bude potřeba zaslat vysavač na servisní prohlídku. Hezký den.

  • Pavel 24. 3. 2024

    Kontrolky na vysavači

    Dobrý den, dříve jsem si toho nevšiml a možná to tak má být. Vlastním robota 960 a když je na dokovaci stanici, tak mu stále svítí (neblikaji) kontrolky vykřičníku, koše a domečku. Robot je kompletně vyčištěný a jinak vše funguje jak má. Děkuji.

    • Filipe Specialista 26. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Můžeme Vám doporučit resetovat vysavač do továrního nastavení a zkusit tímto způsobem se zbavit. Pokud by ani to nepomohlo, je vždy možnost vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku v krajním případě. Pokud ale nemyslíte, že zaslání vysavače je třeba, tak to je v pořádku.

  • Tereza Patočková 10. 4. 2022

    Plný koš i po vyčištění

    Dobrý den, iRobot Roomba bliká s kontrolkou plného koše, přestože je koš prázdný a senzory také utřeny. Filtr jsem taky koupila nový a stav robota beze změny. Co s tím? Díky.

    • Martina Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, pokud byla provedena kontrola senzorů a byly očištěny i kovové kontakty u sběrného koše a robot stále vykazuje tuto chybu, doporučili byhcom jeho zaslání do servisního střediska ke kontrole. V případě, že je robot stále v záruce, lze využít možnosti objednání bezplatného svozu k vyřízení reklamace

    • Lukáš Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, v případě, že jsou senzory čisté a robot přesto takto chybně signalizuje, tak doporučíme provést rset robota dle manuálu. V případě, že by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.

  • Bednář Nilan 9. 12. 2021

    Úklid

    Vlastníme cca 1,5 roku robota Roomba 980. Máme byt 3+1 a robota Roomba 980.Poslední měsíc robot uklidí všechny místnosti kromě jedné, kterou uklidí z jedné poloviny. Také délka úklidu je cca o 10 minut kratší a uklizená plocha o 3 m2 menší. Robotu začne blikat kontrolka a jede se nabít. V aplikaci se zobrazí mapa úklidu (menší o neuklizenou plochu) a nápis úklid dokončen. Dle mého soudu "odchází" baterie. Potom by ovšem robot měl dokončit úklid po jejím nabití (vrátit se na místo kde úklid skončil). Restart nepomáhá. Děkuji za odpověď. Bednář

    • Lukáš Specialista 10. 12. 2021

      Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. S největší pravěpodobností se jedná o vadnou baterii. Doporučím zakoupení nové baterie. Okdaz naleznete zde

  • Kristýna 20. 9. 2021

    Roomba 960 senzor

    Dobrý den,
    ráda bych se prosím zeptala, kolik by stála výměna jednoho senzoru u Roomby 960, natekla mi do něj nejspíš voda a dovnitř abych ho vyčistila se dostat nelze.. Na záruku mi tohle nikdo nepřijme a jde mi o to,zda oprava nebude stát více jak nový..
    Děkuji moc za odpověď
    S pozdravem
    Kühnelová

    • Lukáš Specialista 20. 9. 2021

      Dobrý den, takto nelze říci cenu opravy. Bude záležet na tom zda je zasažen vodou jen určitý díl nebo zda voda pronikla do základové desky. Doporučíme vysavač zaslat k servisní diagnostice kdy se stanový předpokládaná cena opravy a bude Vám zaslána k odsouhlasení. 

  • Jqkub 3. 8. 2021

    Blika

    Dobrý den,
    Blika ve stanici kontrolka vykřičník, plnej koš i baterka . A k tomu blika i kontrolka domečku. Výměněná baterie a beze změny. V čem je háček?
    Děkuji

    • Martina Specialista 3. 8. 2021

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili zaslat robota k reklamaci. Pokud již robot není v záruce, je zde možnost pozáručního servisu. Může se jednat o závadu řídící desky. 

  • Iva Böhmová 14. 6. 2021

    Dotaz na dobíjecí stanici irobot Roomba 960

    Dobrý den, mám problémy s nabíjením. Když mi robot najede na stanici, tak se mi poslední dobou málokdy sám nabije. Má na stanici při nabíjení stále svítit světýlko a blikat při nabíjení baterie? Mi po asi 20 sekundách vše zhasne a vysavač se nenabije. Stále musím u něj být a hýbat s ním. Je to závada? Mám vysavač ještě v záruce. Mám jej zaslat do servisu nebo čím to může být? Jinak jsem s ním moc spokojená, je to náš Ferda a vysává moc krásně, hlavně když mám 5 kočiček a 2 pejsky. Jen s tím nabíjením mám teď velké problémy. Děkuji za odpověď. Iva Böhmová

    • zdenek 15. 9. 2022

      Jo, ještě bych doplnil,
      že se může zdát, že příspěvek je mimo mísu z důvodu jiného typu vysavače. Upozorňuju proto, že zjevně ovládání kontrolky není věc vysavače, ale docking station a těch zas tolik typů není. A ještě mne napadá- jestli se to nabíjí se dobře pozná, podle toho, zda kontrolka v tlačítku Clean na vysavači dýchá. Mě dýchá. Bez ohledu na to, zda kontrolka svítí, nebo ne. Když dokinu vytáhnete ze zásuvky tak vysavač přestane dýchat. To dokazuje, že vysavač měl elektriku a pozbyl ji. Odchylné chování ovšem může znamenat opravdu závadu .

    • zdenek 15. 9. 2022

      už je to starší, ale přesto. Třeba to bude zajímat i jiné.
      Mě to dělá taky, ale normálně se to nabíjí.
      Taky jsem si myslel, že špatný kontakt a kvedlal jsem s tím. Ale nabijí to i když kontrolka po chvíli zhasne. Roomba 650.

    • Martina Specialista 15. 6. 2021

      Dobrý den, pokud se robot ve stanici nedobíjí, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotoci, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a kontakty očistit. Kontrolka na těchto stanicích nesvítí po celou dobu nabíjení, přibližně po cca 10-20 vteřinách kontrolka jak na stanici, tak na robotovi zhasne. není to ovšem závada.

  • Jitka Mičková 1. 6. 2020

    Zásobník prachu

    Dobrý den,
    mám iRobot Roomba 960 a chtěla bych se zeptat, jestli je běžné, že mě vysaje cca. 30m2 a po každém vysátí mě hlásí plný zásobník, přesto že je po každém vysátí vyčištěný, rozebraný i kartáče a mezi kartáčema je čistý. Mám v bytě velkého psa, ale i tak mě to přijde, že by se klidně něco do zásobníku ještě vešlo. Je možné, tyto čidla nechat odpojit? Škoda, že tento vysavač, tak jako u starých typů, nejde spustit i s plným zásobníkem, protože jak říkám, ještě minimálně vždy jedno vysátí by zvládl, protože zásobník není zcela zaplněn, ale bohužel bez vysypání nejde spustit.

    • Lukáš Specialista 1. 6. 2020

      Dobrý den, odpojení tohoto čidla není možné. Doporučíme čistit čidlo detekující plný koš, tak aby nedocházelo k chybnémo vyhodnocování plnosti zásobníku, jinou možnost řešení bohužel nemáme. 

  • Gabriela 28. 12. 2017

    Aplikace

    Dobry den,
    mam typ 960. Komunikace s aplikaci nefunguje spravne.
    Informace v aplikaci jsou opozdene. (informace o dokonceni uklidu se zobrazi traba az 5 hodin po dokonceni uklidu). Mapa uklidu se nezobrazuje vubec. Dale kdyz se nastvi tydenni plan, tak se robot v dany cas nespusti. V cem muze byt problem? Dekuji.

    • Katrin Specialista 28. 12. 2017

      Dobrý den, mrzí nás, že máte problémy s aplikací iRobot. Aplikaci zkuste odinstalovat, znovu nainstalovat. Pokud toto nepomůže, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na tel. č. 777 810 810.

zobrazit všechny dotazy 29

Recenze produktu

94%

94%

39 hodnocení

  • 33× 100%
  • 3× 80%
  • 1× 60%
  • 2× 40%
  • 0× 20%

100 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    14. 6. 2020

    80% 80%

    Vysavač jsem pořídila na základě recenzí zde. Vybírala jsem typ, který zvládne bez problémů uklidit - tmavé podlahy i v místnosti, kde není mnoho světla, všudepřítomné psí chlupy a běžný svinčík po dětech (písek, drobky atd.) Vše zvládá v pohodě, sem tam po něm zbývá trochu kamínků z pískoviště a malé hobliny od řezání dřeva, co opadají z manželovo ponožek. Je inteligentní, na koberec s vyšším chlupem ani nezajíždí, tudíž se nezasekává. Nemusí se nijak trasovat, prostě které pokoje mu otevřu, ty uklidí. Aplikace jednoduchá, naprosto vyhovující. Obzvláště, když vanu přijde zpráva, že máte uklizeno. Je to výborná investice, určitě doporučuji do domácností, kde by se dalo uklízet prakticky nonstop (děti, domácí mazlíčci atd.)

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    22. 5. 2020

    100% 100%

    Celkově jsem spokojená s úrovní uklízení. Máme dvě kočky a všude bylo hodně chlupů. To už je naštěstí minulost.

    • Celkově jsem mile překvapena s úrovní uklízení.
    • Nemluví česky, přestože je to uvedeno v nabídce! Považuji to za klamání zákazníka. Nebudu přece výrobek znovu balit a posílat zpátky. To je dle mého obtěžování. Pokud se dočtu, že mluví česky, má mluvit česky hned!!!
    • Vysypávání nečistot z koše je velmi nešikovné. Při vyndávání plného koše se vám nemalá část smetí vysype na uklizenou plochu.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    9. 5. 2020

    100% 100%

    Úklizi lip než jsem očekávala!

  • Lubomír Bemer
    Ověřený
    zákazník

    1. 4. 2020

    100% 100%

    Obchod pracuje perfektně. Potřeboval jsem robota co umí vysávat i černou dlažbu. Na radu jsem objednal Roombu 960. A opravdu najela na černou dlažbu a bez problému ji uklidila což některé robotické vysavače neumí a nebo jim to dělá problémy. Takže naprostá spokojenost jak s obchodem tak s robotem. Připojení k wifi jednoduché alespoň na iOS. Zatím nejde čeština ale to se doladí. Je to náš první robot a zatím naprostá spokojenost.

    • ovládání mobilem
    • aplikace je jednoduchá a dostačující
    • robot má kvalitní zpracování
    • jednoduchá údržba
    • dostupnost všech náhradních dílů
    • opotřebované součásti si sami vyměníte
    • možná mu chybí druhé košťátko
    • vyšší ceny náhradních dílů
  • Špokova alena
    Ověřený
    zákazník

    17. 5. 2018

    100% 100%

    Je to nejlepsi pomocnik v domacnosti , zvlašte když je pes, všechny chlupy jsou pryč.Ušetři mnoho času.

  • Jiří Řeřicha
    Ověřený
    zákazník

    9. 1. 2018

    100% 100%

    Komunikace s obchodem perfektní.
    Reklamace byla vyřízena během 24 hodin.
    Nová dvířka filtrační komory - zdarma.

    • Perfektní komunikace s odborným personálem.
    • Rychlé vyřízení reklamace.
    • Náhradní díl zdarma.
    • Nic.
  • Jiří Řeřicha
    Ověřený
    zákazník

    17. 11. 2017

    60% 60%

    S výrobkem jsem zcela spokojen.
    Nevím jak se to vyvine s obchodem, protože mne čeká drobná reklamace.
    Víčko filtru je v uzavřené poloze jištěno západkou z pásku umělé hmoty.
    Pruží pouze tím, že je pásek této hmoty ohnutý o 180 stupňů.
    Právě v tomto ohybu umělá hmota po necelých 2 měsících užívání přístroje praskla.
    Víčko tedy filtr nestiskne proti těsnění a mezerou uniká vzduch a prach, který tak není
    nucen procházet filtrem. Vysavač prach sice vysaje, ale následně jej rozpráší po celém bytě.
    Snad se mi podaří koupit nová dvířka k filtru. V náhradních dílech totiž nejsou uvedena.

    • Až do prasknutí západky víčka filtru zcela spokojen.
    • Čeká mne reklamace víčka filtru.
    • V náhradních dílech není.
  • Hana
    Ověřený
    zákazník

    28. 10. 2017

    100% 100%

    Doporučuji, ušetří hodně práce. Zvládne hravě třípokojový byt. Máme trochu problém se staženou aplikací.

    • zvládne dobře i koberce
    • jednoduché ovládání
    • cena
  • Dana
    Ověřený
    zákazník

    6. 10. 2017

    100% 100%

    • Ano
  • Pavel
    Ověřený
    zákazník

    18. 9. 2017

    100% 100%

    • Jednoduché ovládání
    • Údržba
    • Mobilní aplikace
    • Velmi dobře uklízí
    • Komunikuje česky

zobrazit všechny hodnocení 33

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše