Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Braava jet 240

Dotazy pro Robotický mop iRobot Braava jet 240

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Petr Bělka 5. 2. 2022

    Nova místnost

    Dobrý den, jediný práh v přízemí mám mezi halou a kouzelnou. Při mapování na začátku do koupelny nevjel. Dá se přidat místnost do již hotové mapy? Podle návodu mi to nedává možnost pak samostatnou koupelnu zmapovanou přilepšit k mapě přízemí . Dekuji zanodpoved

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, jedinou možností je znovu provést kompletní mapování a nebo vložit tuto místnost jako další podlaží do aplikace. Doporučím se případně obrátit přímo na technickou podporu iRobot, zda jsou ještě jiné možnosti úpravy mapy. https://www.irobot.cz/podpora/ 

  • Miroslav 14. 12. 2021

    Braava 240 zvuky

    Dobrý den. Mop něco chce a já neumím podle zvuků, které vydává, identifikovat, co chce. V návodu jsem nic nenašel a v aplikaci taky ne. Je někde seznam zvuků a pozadavků robota?

    • Lukáš Specialista 14. 12. 2021

      Dobrý den, pokud robot nefunguje jak má a ani v aplikaci není žádná informace o chybě, tak doporučíme řešit reklamací robota. 

  • Václav 26. 11. 2020

    Drnčení při vytírání

    Při chodu začal drnčet (pouze při pohybu dopředu), myslel jsem, že to dělá utěrka, tak jsem dal novou a je to pořád stejné. Zní to jako, kdyby vibrační deska někde narážela. Je to možné?

    • Lukáš Specialista 27. 11. 2020

      Dobrý den, těžko takto soudit, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat a jestliže se jedná o pozáruční závadu, tak je možné zaslání k nám na servis k provedení diagnostiky. 

  • Lukáš 10. 7. 2018

    větší místnost

    Dobrý den, jak postupovat při úklidu větší místnosti než 20m2? tak aby se zbytečně nevracel tam kde již byl?

    • Patrik Specialista 10. 7. 2018

      Dobrý den,

      prostor lze rozdělit pomocí integrované virtuální stěny. Jak jí aktivovat naleznete v manuálu na straně č. 13 a 14.

  • Marcela Pastorková 14. 12. 2017

    Dotaz na vysávání koberců

    Dokáže tento robotický vysavač vysát i koberec s nízkým vlasem?
    Děkuji za odpověď
    Pastorková M.

    • Patrik Specialista 14. 12. 2017

      Dobrý den, iRobot Braava 240 je pouze robotický mop, nevysává.

  • Hana Sladová 18. 1. 2017

    3 režimy úklidu

    Dobrý den, co znamená 3 režimy úklidu? Existuje robot, který by zametal, vytíral i vysával?
    Mám zametací, mopovací, jsem velmi spokojená, ale drobečky robot neuklidí.
    Hana Sladová

    • Lukáš Specialista 18. 1. 2017

      Dobrý den,
      robot má 3 režimy úklidu: mokrý, vlhký a suchý. Pokud již robotický mop máte doporučím zakoupení robotického vysavače a jeho použití před spuštěním mopu. Roboti kteří kombinují vysátí a mopování nedosahují kvalit robotů určených k vysátí nebo mopování.

  • Lenka 8. 1. 2017

    dotaz braava jet

    Dobrý den, prosím je možné přidat kapku čistícího prostředku do nádržky s vodou? Děkuji

    • Zdeněk Specialista 9. 1. 2017

      Dobrý den,

      u tohoto produktu se doporučuje pouze samotná teplá voda. Při přidání čistícího roztoku může dojít k ucpávání trysek. Jejich oprava pak nemusí být uznána v rámci reklamace, jelikož je doporučeno do robota dávat pouze teplou vodu.

      Přeji pěkný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše