Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Braava 380

Dotazy pro Robotický mop iRobot Braava 380

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Šenfeldová 1. 2. 2021

    Voda v nádržce

    Dobrý den po měsíci používaní mopovače , při úklidu téměř neubývá voda v nádržce . Děkuji za radu Miluška

    • Martina Specialista 2. 2. 2021

      Dobrý den, jediným probkémem by mohla být tvrdá voda v domácnosti, která by mohla upcat knot v nádobce. Dále může být problém v případě používání čistícího prostředku jiného, než je doporučován.

  • Luděk Jiříček 3. 7. 2019

    Dotaz

    Dobrý den, vlastním vytírač zn. iRobot Braava 380 a při vytírání jsem našel gumičku z hnacího kola na pojezd mimo vytírač. Když jsem ji nasadil zjistil jsem, že je volná. Je nutné koupit nové kolečko, nebo je možná nějaká oprava? Mohu gumičku přilepit?

    • Lukáš Specialista 4. 7. 2019

      Dobrý den, pokud již nemáte robota v záruce, tak můžete zkusit dezén kola přilepit. V opačném případě doporučím jeho reklamaci. Jestliže se přilepení nezdaří, tak kontaktujte naše servisní oddělení, je možné zakoupení náhradních kol případně servisní výměna.

  • Jaroslav Lukášek 11. 12. 2018

    nabíjení iRobot Braava 390

    Při nabíjení robota zpočátku bliká červené světélko, následně bliká trvale modré světélko, které nikdy nepřejde v trvalý svit modrého světélka jako indikátoru nabití ,jak uvedeno v návodu. Přitom baterie vydrží cca 3 měsíce při správném zacházení, jak při rychlonabíjení tak při přímém nabíjení v režimu oživení baterie.
    Kde je problém? Mám pocit, že se baterie přebíjí a při nábíjení není robot schopen poznat nabitou baterii, kterou následně poškodí.Mám již čtvrtou baterii.

    • Jarmila Fialová 15. 10. 2019

      S bateriemi mám stejný problém. Během roku a půl mám čtvrtou baterii.

    • Ondřej Šimek 26. 3. 2019

      Zdravím, mám stejný problém, výdrž baterie cca 4 mesice. Podařilo se Vám odhalit závadu?
      Díky

    • Martina Specialista 12. 12. 2018

      Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s baterií.

      Pro bližší informace jak dále postupovat nás neváhejte kontaktovat zde

      Pěkný den

  • Josef Svoboda 9. 10. 2018

    Irobot braava

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat...Rok po zakoupení irobotu braava se odlepil dezén koleček, který byl bezplatně vyreklamován a po cca jednom měsíci bylo vše vyřízeno. Tato závada se, ale po roce opakovala znova, opět vyřízena kladně ovšem s dodatkem, že irobot je sice opravený, ale záruka uznána nebyla z důvodu použití špatného roztoku do mycí nádržky. Po výměně několika telefonátu a e-mailů, uznání druhé závady stejného typu v záruční době stejně uznáno nebylo. Jednání se kterým jsem se setkal bylo pro mě (a dodnes zůstává) šokující. Rád pro představu zašlu celou komunikaci. Závěr je, že i po druhé “bezplatné opravě” se tato závada opakovala. Ovšem to už byl irobot mimo záruku, takže kontaktovat vaši firmu a opravit ve vašem servisu. Děkuji pěkně, ale za bezmála deset tisíc mi mohl viset obraz na stěně a ne robot za skříní. Takže za mě NE!
    K tomuto e-mailu mě vyprovokovala Vaše odpověď kdy výše odpovídáte na dotaz, že dezén koleček nelze koupit jen celá kolečka a hned podtím, že kolečka nelze koupit, že je potřeba jednat se servisem. Tak jsem si vzpomněl na náš irobot braava...

    • Jana Zbořilová 26. 10. 2022

      Dobrý den, reaguji na Váš příspěvek ohledně koleček Brawa. Pokud dobře čtu, tak po roce byla reklamace uznána a vydržela vlastně další rok. To Vám to vydrželo tedy dlouho. A asi bych už to ani nereklamovala. Ztráta času! Za pár kaček si kupte přímo na tyto kolečka jen gumu.Dostanou koupit jen na takové proužky. Lepím si to sama vteřinovým lepidlem. Pokud to nenajdete, tak Vám to ráda pohledám.Mejte hezký den! Jana Zbořilová

      • Marie Šedová 6. 3. 2023

        Dobrý den, prosím Vás mohla byste mě také poradit co tam mám nalepit, protože na opravě již 3x během dvou měsíců a stále odlepeno, mám to zase poslat mi bylo napsáno. A to mě řekli, že již vyčerpali všechny možnosti, tak nevím co vyčerpali asi lepidlo, protože to nikdy nepřilepili a poslali že je to opravené, a já jenom jezdím do prodejny s reklamaci (pro smích sem já , ne oni), mám to 50km.
        Tak jestli mě poradíte budu ráda a už tam aspoň nebudu muset a jestli byste poradila i jim.
        Jinak kulhavej robot mě je k ničemu. Již není v záruce tak jsem vše platila
        asi 1300kč a je to k ničemu a nepočítám dopravu.
        Děkuji Šedová

  • Zdeněk 25. 12. 2017

    Praská nádržka

    Dobrý den. Nádržka na vodu po 3 měsíčním používání začíná vykazovat mikro praskliny které jsou zevnitř a po celém obvodu. A k mechanickému poškození nikdy nedošlo. Většinou se používá pouze voda.

    • Aleš Specialista 2. 1. 2018

      Dobrý den, mrzí nás potíže s podložkou, zašlete nám číslo prodejního dokladu,a adresu kam máme nechat zaslat nové podložky. Informace zašlete na email: [email protected]. Děkujeme.

    • Aleš Specialista 27. 12. 2017

      Dobrý den, dotaz na poškozená nádržky na vodu jsme zaslali na servisnní středisko iRobtu. O výsledku Vás budeme kontatovat.

  • Alena Marková 2. 7. 2017

    náhradní pryž na kolečka

    Dobrý den da se koupit náhradní pryž na kolečka iRobot Brava.Ta původní pryž z koleček padá.Děkuji Marková

    • Lukáš Specialista 3. 7. 2017

      Dobrý den, samotný dezén kol zakoupit nelze, je nutné zakoupit celá kola. Ohledně nákupu servisních dílů nás prosím kontaktujte zde.

      • Bárta Jaroslav 24. 10. 2019

        Dobrý den,
        Dezén lze koupit na Aliexpress 10 páru vyjde za 390,-CZK . Stejně jako baterie do braavy která vydrží stejne jako vás slavný originál a výše zmíněné problémy s výdrží ... Je jedno jestli je originál, kterou jsem od vás zakoupil nebo z alli ... Výdrž je 3 měsíce max. Akorát s tím rozdílem,že na alli stojí baterie 290,-CZK.
        Opravdu je smutné a zarážející, že vše je nutné poslat do vašeho servisu.

        • Milena 26. 2. 2020

          Prosím, jak spojit náhradní gumicky?

  • Monika 24. 1. 2017

    Dotaz

    Dobrý den, mám i robot braava 380. Když jsem robota spustila na cyklus "mytí" tak po spuštění robot jezdí jen dozadu. Utěrku jsme nasadila dle návodu. Prosím o radu.
    Děkuji Večeřová M.

    • Zdeňka Specialista 24. 1. 2017

      Dobrý den,

      zkuste prosím poklepat čidla proti pádu ze schodů, zda nejsou zaseknutá. Pokud Vám Braava couvá, nejspíše se aktivovali tato čidla. V případě, že nádobka na vodu i utěrka nijak nezasekávají čidla, pak bude problém jiného rázu. Pokud se tedy ani hadřík neshrnuje.

  • Martina 17. 10. 2016

    iRobot Braava 380

    Dají se koupit náhradní kolečka? Když braava narazí na překážku, protáčejí se.

    • Zdeněk 18. 10. 2016

      iRobot Braava 380

      Dobrý den, náhradní kolečka se samostatně neprodávají. Výměnu kol nutné řešit přes servis. V případě, že máte robota ještě v záruce rádi Vám zajistíme bezplatný svoz do servisu. Pokud je robot už po záruce doporučíme zaslat k nám robota na opravu, nebo nás kontaktovat na e-mail.

  • Pep10 18. 5. 2016

    iRobot Braava 380

    Dobrý den,
    je tento robot vhodný i pro vinylové podlahy? Případně jaký jiný by jste na ně doporučili?
    Děkuji.

    • Lukáš 18. 5. 2016

      Re: iRobot Braava 380

      Dobrý den,

      ano tento model je vhodný i na vinylové podlahy. Mopování probíhá navlhčenou utěrkou, kde je množství vody opravdu malé, tak nemůže k poškození podlahy dojít.

  • Petra 5. 4. 2016

    iRobot Braava 380

    Dobrý den,
    je vhodnější na mokrý úklid Brava 380 nebo Scooba 450.. nejsem si jistá rozdílem mezi mopem a vytíračem..potřebuji něco jen na klasické vytírání podlahy, který typ je vhodnější? Předem ěkuji za informaci

    • Lukáš 5. 4. 2016

      Re: iRobot Braava 380

      Dobrý den,
      robotický vytírač iRobot Scooba 450  lze použít pouze pro podlahy, které lze ošetřovat na mokro. Pracuje ve 3 cyklech kde v 1. cyklu podlahu namočí větší vrstvou vody. Robotický mop podlahu stírá vlhkou utěrkou, kterou udržuje podložka Pro-Clean vlhkou. Pro více informací se na nás prosím obraťte a rádi Vám s výběrem pomůžeme.

  • Jaromír Honeš 3. 1. 2016

    iRobot Braava 380

    Dobrý den, chci se zeptat na výdrž baterie.
    Braavu máme 1 rok a teď nám vydrží pracovat pouze 30 minut.
    Je potřeba vyměnit baterii nebo se jedná o poruchu? Děkuji za odpověď.

    • Jirka 4. 1. 2016

      Re: iRobot Braava 380

      Dobrý den,
      ano, toto bude způsobeno již sníženou kapacitou baterie.
      Novou baterii můžete zakoupit zde.

  • Dostálová Simona 9. 9. 2015

    iRobot Braava 380

    Dobrý den,
    nejsem schopná připojit a nasadit rychlonabíječku. Odvolání ze str. 10 uživatelské příručky na podrobnější informace viz pokyny k zařízení Cradle jsem nikde nenašla. Můžete mě prosím přesně poradit? Děkuji.

    • Veronika - Robot World 10. 9. 2015

      Re: iRobot Braava 380

      Dobrý den,
      rychlonabíječka se pouze napojí na adaptér od robota, zdířka je na boku zadní strany rychlonabíječky. Mopovač Braava 380 posadíte zadní stranou, tam kde je madlo, na rychlonabíječku, nikde už nic nenapojujete. Nebudete-li si vědět rady, můžete se zastavit na našich prodejnách, rádi Vám pomůžeme. Krásný den

  • Dušan 2. 9. 2014

    Robotický mop iRobot Braava 380

    Dobrý den má vysavač funkci proti pádu ze schodiště

    • Veronika Robot World 2. 9. 2014

      Re: Robotický mop iRobot Braava 380

      Dobrý den, mopovač Braava 380 je vybaven na přední části senzory proti pádu, takže by se nemělo stát, že robot spadne ze schodiště. Senzory jsou umístěny ve dvou magnetiských výstupcích, na které se nasazují podložky s utěrkou. Když Braava najede na schod, výstupky se vymačknou ven a tím se Braava zastaví a změní směr.Krásný den

  • Jana Kalendová 17. 2. 2014

    Robotický mop iRobot Braava 380

    Dobrý den,chci se zeptat máte náhradní utěrky na prodejně a kolik stojí? Děkuji za odpověď.

    • Jirka 17. 2. 2014

      Re: Robotický mop iRobot Braava 380

      Dobrý den,
      náhradní utěrky máme skladem a cena je 299,- kč za 3ks modrých utěrek a nebo 249,- kč za mix dvou bílích a jedné modré utěrky.

  • Eliška Maštalířová 27. 11. 2013

    Robotický mop iRobot Braava 380

    Dobrý den, používá se do nádržky na mopování pouze voda nebo je možné přidat čistící prostředek? Děkuji

    • Martina 27. 11. 2013

      iRobot Braava 380

      Dobrý den, do nádobky můžete použít jakýkoliv Vás přípravek jen myslet na to, že je třeba dát jen kapku. Nádobka je na melé množství vody. Hezký den.

  • Jindra 19. 11. 2013

    Robotický mop iRobot Braava 380

    Přejede robotický mop běžnou krycí lištu mezi dvěma typy hladkých podlahových krytin?

    • Jirka 19. 11. 2013

      Braava 380

      Dobrý den,
      bohužel nepřejede. Robot je konstruovaný, aby nevjížděl na koberce, tudíž nepřejede žádnou větší nerovnost.

  • Hana Novotná 13. 11. 2013

    Robotický mop iRobot Braava 380

    Jak dlouho vydrží baterie? Co je dobré koupit jako náhradní díly?

    • Jirka 13. 11. 2013

      Braava 380

      Dobrý den,
      baterie vydrží na jedno nabití 2,5 hodiny. Dobré je koupit náhradní utěrky. Nic jiného není potřeba.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše