Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Evolveo RoboTrex H9

Dotazy pro Robotický vysavač Evolveo RoboTrex H9

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lucie 5. 1. 2023

    Evolveo RoboTrex H6

    Dobrý den, dnes jsem si přinesla domů tento typ vysavače a po vložení do nabíjecí stanice neustále bliká červeně a hlásí i zvukovou chybu 2x tón, už mi leze na nervy Bude se nabíjet i když vypnu hlavní vypínač? Zatím nejezdil jelikož je zřejmě vybitý, ale senzory i konektory jsou čisté, tak nevím co by mu mohlo vadit. Děkuji

    • Lukáš Specialista 6. 1. 2023

      Dobrý den, bez zapnutého hlavního vypínače se robot nabíjet nebude. Dle popisu se jedná o nějakou chybu při dobíjení a doporučíme vysavač reklamovat u svého prodejce. 

  • Dominik Fidransky 5. 2. 2022

    Nenabiji

    Dobrý den, kdyz dam vysavač na dokovaci stanici nesviti ikona dobíjení na vysavaci. V aplikaci píše ze vysavač se nabijí. Ale stav baterie je porad 0% je možné ze odešla baterka? Dříve pri nabíjení svitila na vysavaci ikona domečku se zásuvkou.

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, může se jednat skutečně o vadnou baterii. Dopourčím její výmenu nebo reklamaci robota. 

      • Michal 12. 5. 2022

        DObrý den , mam stejny proble, vysavač nenabijí,. Koupil jsem novou baterku a appka ukazala 61 procent, pak 75. a pak 0 procent a nenabiji

  • Dominik Fidransky 5. 2. 2022

    Nenabiji

    Dobrý den, dnes jsem aktualizoval software vysavače přes aplikaci. Od té doby se vysavač nenabiji. Najede do stanice, ale světelko nabíjení vůbec nesviti. Dá se nějak vysavač restartovat? Nebo nevite jak postupovat. Děkuji

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, ještě mohu doporučit vykoušet vyjmout baterii alespoň na 30 minut. Tím se provede reset robota. 

      • michal 12. 5. 2022

        Dobrý den, vysavač byl bez baterie 4 dni a stalé není vyresetovany,Nevim jak pokračovat

        • Martina Specialista 12. 5. 2022

          Dobrý den, pokud Vaše problémy i po vyjmutí baterie nadále přetrvávají, poradili bychom kontaktovat přímo podporu Evolveo 

  • Petr 8. 9. 2021

    Dotaz

    Dobrý den,kde mužů koupit náhradní hepa filtr a kartáčky.

    • Martina Specialista 8. 9. 2021

      Dobrý den, je nám líto, ale jelikož prodej tohoto produktu byl již ukončen, nelze objednat náhradní příslušenství.

  • Petra 28. 5. 2021

    Reset

    Dobrý den,
    jak prosím kompletně vyresetuji vysavač bez použití aplikace a wifi? Ráda bych, aby se novým místnostem přizpůsobil, ale nechce se mi k 5 GHz síti připojit.
    Děkuji moc a pěkný den.
    Petra

    • Martina Specialista 28. 5. 2021

      Dobrý den, problém sp řipojením je v tomto případě ve frekvenci WiFI, kdy aplikace podporuje pouze frekvenci 2,4GHz. Na siljnější frekvenci se bohužel nepřipojíte.

  • Milan 8. 3. 2021

    Dotaz

    Dobrý den
    Můžete mi poslat Qr kód na Robo Trex H9 ? Děkuji

    • Lukáš Specialista 8. 3. 2021

      Dobrý den, požadovaný QR kód naleznete zde

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše