Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

ETA Rondo 1244 90000

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Rondo 1244 90000

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Pekara 17. 9. 2025

    Eta rondo

    Pěkný den přeji a chci se zeptat, vysavač jede krásně jen začal být hodně hlučný a zdá se že snad závada se týká ložisek. lze zakoupit nový motor?
    Pekara

  • Ivana Křenková 10. 2. 2025

    Dobrý den mám vysavač něco přes rok, pořád to bylo dobrý až do soboty kdy se do něj zamotal provázek. To jsem vyndala vyčistila a od té doby se točí jen do leva nechce jezdit a nenajde dokovací stanici. Poradí někdo co s tím.
    Děkuju

    • Julia Specialista 10. 2. 2025

      Dobrý den, 
      doporučovala bych vysavač odeslat na reklamaci. Krásný den. 

  • Jana Šmahelova 19. 12. 2024

    Roboticky vysavač Eta rondo

    Dobrý den mám vysavač krátce ale když luxuje na koberci a otáčí se tak jakoby hopsá a další problém je když vjede do stanice neustále svítí modré ikony i když je nabitý co s tim děkuji za odpověď

    • Veronika Specialista 23. 12. 2024

      Dobrý den,
      hlavní vypínač trvale svítí , pokdu není robot uveden do Stand by režimu.Hopsání je způsobeno gumovou stěrkou, která není zcela chodná k vysávání kobercům,nejedná se o závadu robota. Tento model je spíše vhodný na hladké povrchy a případně na menší a nízké kusové koberečky. Krásný den

  • Lil 7. 8. 2024

    Pípanie v dokovacej stanici

    Dobrý deň
    Mám ETA rover
    Všetko je v poriadku robí to čo má
    Používam ho mesiac
    Ale raz za hodinu v dokovacej stanici pípne
    Hlási tým nejaký problém ?

    • Veronika Specialista 8. 8. 2024

      Dobrý den,
      ve stanici by neměl nijak signalizovat, pípání není obvyklé. Doporučujeme se obrátit na technickou podporu Ety. Krásný den

  • Pavla 29. 7. 2024

    ETA RONDO

    Dobrý den, vysavač začal při spuštění couvat.
    Budu ráda, za každou radu.
    Děkuji
    Hezký den

    • Veronika Specialista 2. 8. 2024

      Dobrý den,
      očistěte nárazník, zlehka poklepte na přední část nárazníku. Dále proveďte reset robota. Pokud se stav nezmění, doporučujeme nechat prohlédnout v servisním středisku. Krásný den

  • Alena 17. 6. 2024

    Krásný den poradíte mi já vyrestuji vysavač ne aplikace

  • Martina Baníková 8. 5. 2024

    ETA Rondo

    Dobrý den, jsem vlastníkem ETA rondo a mám problém… vysavač od koupě vysával tak maximálně 4x a když jsem ho chtěla spustit tak nereagoval. Svítí mi dvě kontrolky na vysavači ( Wi-Fi a auto ). Vysavač absolutně nereaguje ani na ovladač a to je plně nabitý. Wi-Fi síť jsem odpojila a zase zapojila a nic. Párování mezi aplikací a vysavačem také nic ( zkoušela jsem i odinstalovat a nainstalovat)
    Děkuji za jakoukoliv radu
    Hezký den

    • Veronika Specialista 10. 5. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme robota vyresetovat a pokud ani to nepomůže, obraťte se přímo na servis Ety. krásný

      • Lenka 13. 9. 2024

        Jak restartovat vysavač, svítí na něm obě kontrolky a na nic nereaguje. Je asi 2 měsíce nový.

        • Erika Specialista 17. 9. 2024

          Dobrý den,

          restart se provádí vždy podle návodu, nebo můžete vyndat na krátkou chvíli baterii. S pozdravem Robotworld

  • Petra 16. 3. 2024

    ETA rondo

    Dobrý den. Mám ETA Rondo a bohužel se mi nechce připojit k aplikaci . děkuji

    • Erika Specialista 18. 3. 2024

      Dobrý den,

      pro prvotní spárování vysavače s Vaší domácí Wifi sítí pomocí aplikace "ETA SMART" navštivte webové stránky http://eta.cz/robot/.

  • Vladimír Kolačný 15. 3. 2024

    ETA Rondo

    Dobrý den.
    Robotický vysavač ETA Rondo po dokončení úklidu nenajde nabíjecí stanici.
    I když ho postavím postavím před stanicí, dlouho trvá, než na ni najede.

    • Veronika Specialista 15. 3. 2024

      Dobrý den,
      může se jednat o rušení signálu mezi stanicí a robotem. Doporučujeme stanici umístit dále od wifi zařízení nebo zesilovače. Dále očistit nabíjecí kontakty na stanici a i robotu a vyzkoušet najetí robota do stanice. Pokud by se stav nezměnil, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Radek 8. 3. 2024

    Rondo se nevrátí zpátky do stanice

    Dobrý den, robot se po dokončení úklidu nevrátí do své stanice, zůstane na místě kde úklid dokončil a ani se třeba nehlásí pípnutím že by se vybil,děkuji .

    • Erika Specialista 11. 3. 2024

      Dobrý den,

      v případě, že robot zkracuje dobu úklidu nebo se nevrací do dokocací stanice může se jednat o konec životnosti baterie, doporučujeme výměnu za novu. Případně restart robota a očištění kontaktů. 

  • Nikola Hanzlikova 4. 3. 2024

    Pipa v nabijecce

    Dobry den vysavac se po chvili zastavi a prestane vysavat, v dokovaci stanici tak jednou za hodinu zapipa, dekuji za odpoved

    • Veronika Specialista 5. 3. 2024

      Dobrý den,
      může se jednat pouze o konec životnosti baterie, doporučujeme výměnu za novu. Pokud yb se stav nezměnil, bude potřeba servisní prohlídka. Krásný den.

  • Lucie Čapková 6. 1. 2024

    Robot nejde spustit

    Dobrý den, robot nejde spustit i když je plně nabitý. Nereaguje ani manuálně ani na dálkovy ovladač. Na dálkovém ovladači bliká červená kontrolka při pokusu o spuštění. Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, pokud nelze vysavač vůbec spustit, i když je plně nabitý, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Nikola Kucerova 3. 1. 2024

    ETA rondo neodrazi se

    Dobrý den,prosím ETA Rondo se rozjede,ale zastaví se o první překážku a dal nejede.Prosim nevíte,v čem by mohl být problém?
    PREDEM DEKUJI.
    KUČEROVÁ

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2024

      Dobrý den, dle popisu závady by mohla být chyba v předním nárazníku, zkuste procvakáním oveřit jeho funkčnost. Ale nejspíše bude nutné řešit závadu reklamací vysavače. 

Vložit dotaz

Viděli jste

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše