Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

ETA Navaggio 2228 90000

Dotazy pro Robotický vysavač ETA Navaggio 2228 90000

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Pavel 4. 4. 2024

    Nevytvoří wifi vysavače

    Dobrý den. Mám vysavač Eta navaggio 2228. Nějaký čas jsem ho nepoužíval. Nyní když jej chci spárovat s MT, tak vysavač nevytvoří wifi síť ETA-XXX a nemůžu se tedy posunout v párování. Odinstalace aplikace, přejmenování domácí wifi sítě - nic nepomohlo. Poradíte?

    • Filipe Specialista 4. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení podle tohoto postupu;

      1. Podržte tlačítko „domeček“ po dobu 5 sekund.

      2. Po 5 sekundovém držení tlačítka je důležité tlačítko uvolnit a ihned jej stisknout znovu a podržet ho po dobu 5 sekund.

      3. Následně se ozvě hláška „Obnova továrního nastavení spuštěna“ a robot se resetuje.

      Po uskutečnění resetu do továního nastavení zkuste znovu spárovat. Pokud by ani reset nepomohl, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku.

  • Jakub 18. 3. 2024

    Dobrý den, při nabíjení si najede pozvolna bliká oranžové jak má ale zhruba každých 5 vteřin blikne modře jako by si znova najel. Nějaká rada co s tím? Konektory jsou otřene dle navodu

    • Michaela Specialista 19. 3. 2024

      Dobrý den,
      dle uvedených obtíží se nejspíše jedná o vyčerpání baterie. Doporučujeme se obrátit na servisní středisko ETA. Hezký den.

  • Tereza Martiníková 13. 12. 2023

    Mopování

    Dobrý den,
    po vložení nádržky s vodou do vysavače začne ze spodní strany vysavače vytékat voda tak, že to na podlaze zanechá menší kaluž. Voda se postává i do koleček vysavače, spodní stranu vysavače musím po mopování vysušit ručníkem. Postupuji vždy přesně podle návodu. Může se jednat o závadu?
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

      Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Robot bude zkontrolován a závada odstraněna.  V případě, že se již jedná o pozáruční závadu, tak doporučíme kontaktovat přímo servis ETA. 

  • Petr Rada 14. 6. 2023

    Náhradní díly

    Dobrý den.
    Sháním na tento vysavač náhradní nádobu na vodu a prach (2228 00020). Bohužel se mi ulomil u nádobky zobáček který přidržuje nádobku namístě.
    Děkuji Rada

    • Veronika Specialista 14. 6. 2023

      Dobrý den,
      veškeré náhardní příslušenství co nabízíme, máme uvedené na našem e-shopu. Pokud nenaleznete u nás, doporučujeme obrátit se přímo na servis Ety. Krásný den

  • Peter Mitlik 17. 5. 2023

    Peto.mitlik

    Dobrý deň mám Etta Navaggio vlastním ho 18 mesiacov.
    V poslednom čas cca týždeň pri pravidelnom upratovaní sa na nejakom mieste zastaví vypne a nepokračuje ďalej.
    Ako keby sa tam vybil.
    Ďakujem za rady čo s ním.

    • Lukáš Specialista 18. 5. 2023

      Dobrý den, dokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Robot bude zkontrolován a závady odstraněny. 

      • Ján 13. 12. 2023

        Mám ten istý problém . V poslednom čase Etta Navaggio pri pravidelnom upratovaní sa na nejakom mieste zastaví vypne a nepokračuje ďalej. Už je po záruke. mám ho zahodiť ? Nedokáže povysávať ani jednu celú miestnosť .

        • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

          Dobrý den, mohlo by se jednat pouze o pokles kapacity baterie. Doporučíme kontaktovat přímo podporu ETA: [email protected] kde Vám nabídnou vhodnou baterii případně servisní kontrolu vysavače.

  • Karel Ottenschläger 15. 1. 2023

    Eta naviggio 222890000

    Mam rob. vysavač naviggio 222890000 a komunikuje anglicky jak zvolit český jazyk děkuji za radu

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2023

      Dobrý den, nastavení jazyka je nutné provést v aplikaci. 

      • Igor 10. 2. 2023

        Dobry den ,gde v aplikaciji mužu najit zmenu jazyka na visavači novaggio 222890000?Děkuji za radu

        • Lukáš Specialista 13. 2. 2023

          Dobrý den, tak změna. Jazyková mutace u hlasových doprovodů se automaticky nastavuje podle nastavení mutace telefonu.Tj. pokud máte telefon v CZ mutaci, po spárování vysavač bude mít české hlasové komentáře.

  • Rostislav Machalík 30. 11. 2021

    Eta2228

    Dobrý den , mám robot eta navagio 2228 . Po synchronizaci s routrem si vytvoří mapu a uklidí oblast kterou chci.Po úklidu se nabije na 100% a vypnu ho. Po zapnutí se mu nepodaří navázat spojení , musím restartovat mobil , odinstalovat robota a celý proces opakovat znova. Zkoušel jsem síť 2,4 i 5Ghz , nabíjecí stanice je cca 30cm od routru. Někdy po zadání úklidu odjede od stanice 25cm a vypne se. Už mě nic nenapadá co dělám špatně. Předem díky za jakékoliv info.

    • Lukáš Specialista 30. 11. 2021

      Dobrý den, po dokončení úklidu doporučíme ponechat robot zapnutý, nevypínejte jej ani když jej nebudete delší dobu používat a nechte jej v dobíjecí stanici. Co se týče samovolného vypínání robota, tak pokud se toto bude opakovat, tak jedině řešit reklamací robota. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše