Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

DJI Mavic PRO

Dotazy pro Dron DJI Mavic PRO

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Martin 11. 4. 2024

    SD karta

    Dobrý den, mám nový DJI mini 3 pro. Když do něj vkládám SD kartu, tak se tam nezůstane zaaretovaná, vždy vyskočí zase ven. a to jsem ji tam zkoušel zamáčknout opravdu hodně. Předpokládám že to bude na reklamaci

    • Filipe Specialista 11. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším robotem. Předpokládáte správně, jelikož toto není závada, kterou můžete vyřešit sami. Odkaz k reklamaci najdete zde -  https://www.robotworld.cz/servis#/complaint. Hezký den.

  • Tomáš 14. 2. 2024

    Kolize

    Dobrý den. Půjčil jsem dron DJI mini 3, po vrácení byl dron po havárii. Bylo mi řečeno, že dron při návratu tlačítkem naboural do drátů. Je možné toto dohledat na servisu? Myslím tím, že bylo přivolání aktivní před nehodou. Děkuji za radu a odpověď

  • Robert 22. 5. 2022

    Dji Mavic air 2

    Dobrý den,
    Prosím o radu Mám Dji Mavic air 2 a přestalo mi postupně fungovat připojeni mezi ovladačem a telefonem
    takže nemam přenoso obrazu z dronu a kabel se zdá byt dobrý protože hlásí že se dobijí nevíte v čem by mohl být problém? Děkuji

    • Sqidy 16. 9. 2022

      Mám stejný problém. Nejede mi DJI Go 4.

      • Lukáš Specialista 19. 9. 2022

        Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu DJI

    • Michal 5. 6. 2022

      Zdravím, už jste to nějak vyřešil? Mám totiž stejný problem. Jen mám DJI mini se. Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu DJI

  • Kamil 14. 4. 2022

    Navíc pro

    Dobrý den mám redmi gt one s androidem 12 a nejde mi spustit aplikace go4 jen problikne a nejde

  • Michal 18. 3. 2022

    Nefunkční aplikace dji go4

    Mám iphone8 a po pár měsících jsem potřeboval něco vyfotit a zjistil jsem, že aplikace je zcela nefunkční. Vůbec nereaguje. Nevíte co s tím? Děkuji.

    • Martina Specialista 18. 3. 2022

      Dobrý den, mobilní telefon iPhone 8 je aplikací podporován. Neměl by být tedy problém s jejím používáním. Poradili byhcom reinstall aplikace.

    • Michal 18. 3. 2022

      ..jinak mám dji mavic air. Michal.

  • Dalibor 13. 3. 2022

    odpojování

    Dobrý den.
    Pořídil jsem nově mini2 vše funguje dobře ve spojení s S21ULTRA ale telefon se mi nepředvídatelně ODPOJÍ ...někdy ani nestačím vzlétnout jindy vydrží spojení v průběhu celého letu. Prosím nevíte čím to je??? Děkuji...D

    • Pavel 20. 4. 2022

      Řešil jsem to jak u Samsungu tak u DJI, problém je v aplikaci DJI, prostě to není kompatabilní a nikdo ro neřeší... DJI jsem řešil jen se servisem, z oficiální podpory nikdo nereagoval ani po opakovaných výzvách. Drony super, ale technická podpora absoltuní nula!!! Dron mi leží v polici a lítat s ním musím s jiným telefonem, který zase nemá data, protože je tam nepotřebuji, takže si je sdílím z druhého... je to pakárna dohormady za 70 tis.... dron a dva telefony, fakt super :-(

  • Jirka 21. 2. 2022

    Jirka

    Dobrý den, potřeboval bych poradit jak na DJI Mavic Pro nastavím velikost fotek většinou jsou malého rozlišení. Dají se nějak trvale nastavit? děkuji za radu.

    • Martina Specialista 22. 2. 2022

      Dobrý den, rozlišení fotografií bohužel manuálně upravit a nastavit nelze. Velikosti jednotlivých typů fotografií Vám zasílám na e-mail.

      • Michal 22. 4. 2022

        Zdravim , tato informace by zajimala i me. Pokud je to mozne, prosim o zaslani velikosti jednotlivych typu fotografii.
        Dekuji Pesek.

  • Erik Dermek 19. 2. 2022

    Dji mavic 2

    Dobry den
    Pri zapnuti aplikacie DJI fly ma z nej vyhodi ze je nejaky problem s vyrovnavacou pamätou a vôbec aplikaciu neotvori. Pred tym som s tym nemal vobec problem stretli ste sa niekto s takym niecim? Pouzivam telefon Samsung s20+
    Dakujem

    • Jirka 26. 2. 2022

      Ten samý problém ani na note 10 ani S22 ultra

      • Michal 18. 3. 2022

        ..po cca 3 měsících jsem chtěl lítat (něco fotit) a aplikace Dji go 4 vůbec nefunguje :-( nevím co s tím?

        • Martina Specialista 18. 3. 2022

          Dobrý den, v tomto případě bychom poradili provést reinstall aplikace.

          • Pavol 6. 4. 2022

            Ani to nepomohlo :(

  • Jirka 13. 2. 2022

    DJI go 4 čeština

    Dobrý den chci se zeptat jestli lze někde stáhnout na DJI go4 češtinu. Děkuji za odpověď.

    • Michal 22. 4. 2022

      Ano, sanozrejme ze to jde. Komplet ceska verze Dji Go4 se jmenuje V22

    • Martina Specialista 14. 2. 2022

      Dobrý den, o této možnosti bohužel nevíme. Jedinou možností je zkusit kontaktovat přímo společnost DJI

  • Ondra 28. 11. 2021

    Mavic air2

    Ahoj, mam mavica air2 a pred tydnem sem bez problemu lital na telefonu samsung galaxy s10+, po zakoupeni galaxy s21 ultra 5g mi nefungovala aplikace dji fly a musel sem nainstalovat znovu a asi i novejsi verzi, ted mi dron funguje normalne ale nejde kamera, naklapeni, kalibrace ok, obraz nikde, umel by nekdo poradit prosim, uz sem bezradny. Jinak vsechny aktualizace dronu sem udelal.
    Moc diky

    • Peter 30. 11. 2021

      Zdravím, mam rovnaký problém s rovnakým telefónom.
      Podarilo sa vám to nejak vyriešiť??
      Mne sa to prejavilo po poslednom update.
      Do vtedy bez problémov.

  • Petr 7. 11. 2021

    Jedna vrtule se točí rychleji, vyhazuje mi to chybu

    Dobrý den, z ničeho nic mi začal dron hlásit eror, že se jedna vrtule točí rychleji než ostatní. Chtěl bych se tudíž zeptat, zda někdo neví co s tím, popřípadě jestli to vadí. Nijak nedošlo ke kolizi ani ničemu takovému, hlásit tuto chybu začal z ničeho nic když byl ve vzduchu.

    • Martina Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, může se jednat o závadu motoru, poradili bychom provést demontaci vrtulí a znovu je na montovat. kdyby problémy přetrvávaly, zkuste provést aktualizaci SW a aplikace. Kdyby ani toto nepomohlo, doporučili bychom zaslání k reklamaci.

  • jano 17. 10. 2021

    Spustenie mavic 2

    Asi po troch týždňoch som vytiahol dron Mavic 2 zoom, a nedá a spustiť. Asi neporadí nikto nič?

    • Lukáš Specialista 18. 10. 2021

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat zda jsou baterie nabité. Pokud ani s nabitými bateriemi nelze dron spustit, tak bych doporučil řešit reklamací dronu u svého prodejce. 

  • jura 14. 10. 2021

    air 2s

    Jak nastavit 60 fps. V nabídce to nevidím a v technických specifikacích to je. díky.

    • Lukáš Specialista 15. 10. 2021

      Dobrý den, v aplikaci DJI GO lze nastavit dle videa zde. Formát 1280x720 by toto měl podporovat. 

  • Miroslav Fabini 18. 9. 2021

    DJI Mavic pro versus Tablet UMAX VisionBook 7A3G

    Tablet Umax som spojil s dronom DJI Mavic Pro a nejde prenos obrazu ale všetko ostatné funguje v aplikácii DJI GO 4. Aký môže byť problém?
    Ďakujem za odpoveď.

    • Martina Specialista 20. 9. 2021

      Dobrý den, poradili bychom provést downgrade aplikace na nižší verzi. jak správně provést downgrade Vám zasílám na Váš e-mail.

      • Igor 27. 12. 2021

        Dobrý den,
        Taky mám problém s přenosem obrazu po zakoupení Samsung Galaxy S21+ Prosím Vás o radu.
        Děkuji

      • Peter 30. 11. 2021

        Mam rovnaky problem, po ugrade som slepy na displaji.
        viete poradit aj mne prosim??
        ďakujem

    • Pavel 19. 9. 2021

      Mám stejný problém. Po roce nevyužívani a přechodu na S21+ mi dron leta als nejde obraz. Pritom kdyz dam nastaveni gimbalu a kalibrace, tak se obraz ukáže. Reinstal aplikace jsem zkoušel, kalibraci taky. Nevi někdo něco ?

      • Peter 30. 11. 2021

        Dobry den, aj sa vam to nejak podarilo vyriešiť??
        Ďakujem za info.

  • Macák Jiří 7. 9. 2021

    DJI GO-4

    Stáhl jsem z Gogle Play GO-4. při přihlašování zadám meilovou adresu, opíšu verifikační kód, potvrdím, odklepnu na další obrazovku. Zadám 8-mi místný kód, znovu potvrdím, potvrdím souhlas , odklepnu a zobrazí se nápis "Špatný verifikační kód". Několikrát opakováno se stejným výsledkem. Používám Samsung Galaxi A5 z roku 2016. Můžete poradit ? Díky za odpověď !

    • Lukáš Specialista 7. 9. 2021

      Dobrý den, podařilo se nám dohledat pouze toto vyjádření DJI podpory. 

      Hi, thank you for reaching out and we do apologize for the inconvenience caused. As of the moment, the Samsung A5 is not yet optimized with the DJI Fly application. It may work however, we cannot guarantee the stability of the application on the said mobile device since it is not fully tested and not yet optimized with the application. I will highly recommend you using a recommended mobile device listed below for us to avoid any issues and problems. Please note that support for additional devices available as testing and development continues. Thank you for your understanding and support!

      https://forum11.djicdn.com/data/attachment/forum/201911/26/082029ml58ccylpnpv5nui.png

  • Petr 5. 8. 2021

    Spalování ovladače mavic air

    Dobrý den rozbil jse mi ovladač od mavic air mám možnost koupit jiný ale nevím zda půjde. spàrovat s jiným dronem nez z výroby ."?

    • Lukáš Specialista 5. 8. 2021

      Dobrý den, s tím nebude problém. Nový ovladač jen napárujete s Vašim dronem návod zde.

  • Tomáš 8. 7. 2021

    Nejde nabít kontroler z telefonu

    Dobrý den,
    koupil jsem si DJI MAVIC MINI. S dronem se mi již podařilo jednou vzletět. Bohužel ovladač se vybil, při pokusu o zapnutí ovladače zasvítí jen jedno světýlko a ovladač ihned chcípne. Žádný telefon mi ovladač bohužel nenabíjí. Zkoušel jsem víc telefonů i kabelů. Na ovladači je bohužel starý konektor obdélníček, takže nemám kabel kde bych připojil ovladač do běžníého USB. Jak lze prosím jinak nabít ovladač? (novejší verze mají na ovladači USB C, kde existuje kabel s druhým koncem běžné USB, tady bohužel ne. Děkuji

  • Kamil 22. 6. 2021

    Mini 2 nastaveni foto video

    Dobrý den chtěl jsem se proklikat na ovladači do nastaveni videa a fotek podle you tube je tam spoustu moznosti v aplikaci FLY ale ja v ovladaci ty moznosti nenašel . Když dam nastaveni videa je tam jeden sloupeček asi 4 ikony a na you tube asi ctyri sloupce nastavovacich možností Díky jesti jste se s tím někdo setkal Aktualizaci apky mam cca 14 dni starou

  • Martin 25. 5. 2021

    DJI mavic miniu

    Zdravím, mám stejný problém, mohl byste mi prosím také poslat e-mail s návodem na downgrade aplikace?

    • Jirka 2. 7. 2021

      Dobry den mam stejny problem prosim o zaslani na mail s návodem na downgrade aplikace.Moc dekuji

      • Martina Specialista 7. 7. 2021

        Dobrý den, postup na downgrade Vám zasílám na e-mail.

        • Kamil 16. 9. 2021

          Mohl bych také poprosit o ten návod Díky moc

          • Martina Specialista 16. 9. 2021

            Dobrý den, postup ohledně downgradu Vám byl zaslán na Váš e-mail.

    • Martina Specialista 26. 5. 2021

      Dobrý den, návod na downgrade Vám zasílám na e-mail.

  • Radek 30. 4. 2021

    DJI Mavic PRO Platinium

    Dobrý den, mám takovýto problém. Během letu (nezávisle na vzdálenosti), ale i při startu mi nejde propojit ovládání s dronem. Displej zčerná a napíše aircraft disconected. Na letové povely reaguje normálně, jen přenos obrazového signálu na mobil nefunguje. Děkuji Vám moc za pomoc. R-

    • Lukáš Specialista 30. 4. 2021

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet výměnu kabelu. Problém je popsán ve videu zde

  • Honza 22. 3. 2021

    DJI Mavic Air

    Dobrý den, chtěl jsem létat s dronem a jako vždy jsem zařízení zapnul, připojil telefon, zapnul vysílačku a spojil se s dronem. Na rozdíl od posledního letu, ale aplikace hlásí chybu "Main controller data error". Restart, aktualizace ani defaultní nastavení nepomáhá. Nemá s tímto někdo zkušenost, případně nevíte co s tím? Děkuji

    • Střízek 21. 4. 2021

      Dobrý den mám totožný problém můžete mi pomoci. Díky

      • Martina Specialista 21. 4. 2021

        Dobrý den, zkuste tedy provést downgrade aplikace na nižší verzi.

    • Kamil 12. 4. 2021

      Zdravím stal se mi poprvé stejný problém , dokážete mi někdo poradit ?

      • Martina Specialista 13. 4. 2021

        Dobrý den, bližší informace Vám  zasíláme na e-mail.

        • Adam Čišecký 17. 4. 2021

          Dobry den, mam ten sami problemm
          Dnes jsem si chtel zalitat, spojil sem dron s ovladacem a aplikaci a neprenasi se mi obraz do telefonu.
          Jedine ceho sem si vedom co se delo byl update softwaru, tak nevim jestli je to v tom. Dron mam cca tyden.
          Dekuji za radu.

          • Martina Specialista 19. 4. 2021

            Dobrý den, pokud se problém objevil po aktualizaci aplikace na vyšší verzi, zkuste provést downgrade na verzi nižší. 

            • Jan Bernardy 23. 4. 2021

              Jak se dělá downgrade?

              • Martina Specialista 23. 4. 2021

                Dobrý den, podrobný postup downgradu Vám zasílám na e-mail.

                • Kamil 21. 6. 2021

                  Mám též problém že se seká video a myslím že po aktualizaci. Jak prosím zjistím co tam je a jak to mohu vrátit aspoň na zkoušku Děkuji moc

                  • Martina Specialista 21. 6. 2021

                    Dobrý den, pokud mát eproblém s přenosem videa po aktualizaci, je zde možnost provést downgrade aplikace. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.

                • Martin 29. 4. 2021

                  Zdravím, mám stejný problém, mohl byste mi prosím také poslat e-mail s návodem na downgrade aplikace? Děkuji

    • Martina Specialista 23. 3. 2021

      Dobrý den, do e-mailu Vám zasílám bližší informace ohledně tohoto problému.

      • Calda 8. 5. 2021

        Dobrý den, mám stejný problém. Mohu poprosit více info? Díky

        • Martina Specialista 10. 5. 2021

          Dobrý den, pokud máte stjený problém jako pan Radek, zkuste si prohlédnout příslušné video viz odkaz zde.

  • Střítecký 20. 2. 2021

    dji go 4

    Dobrý den, mám Mavic 2 zoom cca 2 roky, nyní mám nový telefon a v "obchod play" mě to nabízí dvě varianty DJI GO 4 jedna je "since P4" druhá "before P4". Kterou mám zvolit ? Co to je before a since samozřejmě vím, ale co to je P4 netuší. Děkuji za radu, Střítecký

    • Jiří Moroň 14. 5. 2021

      P4 = Phantom 4

    • Lukáš Specialista 22. 2. 2021

      Dobrý den, pro Váš model doporučím zvolit since P4, ale i kdyby jste zvolil špatnou aplikaci, tak se nic nestane, jen budete upozorněn, že je třeba volit tu druhou aplikaci. 

  • Tomáš 18. 2. 2021

    Problém s připojením dronu k ovladači

    Dobrý den, mám 2 měsíce dron DJI Mini 2. Doteď fungoval perfektně. Dnes se odmítl připojit k ovladači (RC not connected to mobile device). Telefon stále stejný. Nakonec pomohla právě výměna telefonu za jiný. Poté se dron připojil a cca 15minut létal. Během této doby ovšem docházelo k sekání a zamrzání obrazu.
    Nakonec signál vypadnul úplně a již se nepřipojil a dron poté sám přiletěl na homepoint. Čím by to mohlo být? Nedávno jsem aktualizoval systém, ale od té doby jsem již létal a vše bylo v pořádku.
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 19. 2. 2021

      Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet propojit ovladač s telefonem jiným kabelem. Pokud ani toto nepomůže tak jedině zkusit podporu DJI.

  • Lukáš 24. 1. 2021

    Ovladač

    Dobrý den,
    Prosím o radu. Vlastním Mavic pro a poslední dobou se mi stává, že mi při letu vypadne spojení ovladače a telefonu. Musím vypnout aplikaci a tónový zapnout a je to při létání dost nebezpečné . Zkoušel jsem iphone i telefon s androidem a děla u obou. Bohužel jsem nenašel nikde na fórech řešení a tak mi leží dron ladem . Prosím o radu
    Děkuji

    • Martina Specialista 25. 1. 2021

      Dobrý den, problém může být s Micro USB kabelem, dále může být problém v micro SD kartě, zde byhcom doporučili kartu vyjmout a zkusit drona,popřípadě kartu zformátovat v počítači. Kdyby ani po těchto úpravách problémy neustávaly, zkuste update SW.

  • Jožko 10. 1. 2021

    Jožko

    Dobrý den, mám jeden blbý dotaz, nevíte mi poradit nějaké droni fórum? Na netu hledám a nedaří se mi najít odpovědi na mé otázky ohledně dronů. Např, jak stahnout 360° fotku, co je to za format aby se dala poslat a prohlížet, jak zapnout přední diody, když po to v aplikaci DJI GO4 není, atd...

    • Lukáš Specialista 11. 1. 2021

      Dobrý den, určitě doporučíme fórum přímo na stránkách výrobce. 

  • Tomas 2. 1. 2021

    Přenos obrazu

    Dobrý den, bohužel jsem měl menší kolizi dronu (mavic pro) a křoví. Naštěstí to dron přežil bez větší úhony, jen mi od té doby nefunguje přenos obrazu z dronu na obrazovku telefonu. Gimbol je nepoškozený a lze jej ovladat v plném rozsahu. Zkoušel jsem nesčetněkrát Gimbol kalibrovat, ale nepomohlo to. Zajímavé je, že se během kalibrace na vteřinu obraz načte, ale pak zůstane zamrzlý a nadále se nepřenáší. Dokážete mi dát nějakou užitečnou radu, jak to napravit?

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den, dle popisu závady se nejspíše bude jednat o poškozenou kameru, ale těžko takto na dálku přesně určit. Jestliže je dron ještě v záruce, tak doporučím řešit reklamací dronu. 

  • jiří Podzimek 28. 9. 2020

    Mavic Pro

    Dobrý den. Koupil jsem si Mavic Pro . Měl bych dotaz kdo má toho drona ,tak bych potřeboval kompletní radu a ukázku drona . Jsem z jablonce nad Nisou . Přijedu do 50 km. Zaplatím za kompletní vysvětlení. Moje tel. číslo 728 122 956 Děkuji

    • Martina Specialista 29. 9. 2020

      Dobrý den, drona je možné vidět v akci na našich prodejnách Praha, Brno.

      • Roman Bezděk 6. 1. 2021

        Dobrý den.Po zapnutí dronu v místnosti mi dron píše málo světla at lítám opatrně a obraz je zelený jako při nočním videni a nevím co s tím jak to vypnout ?

        • Lukáš Specialista 6. 1. 2021

          Dobrý den, dle informací z některých fór by mohl být popisovaný problém v konkrétní verzi aplikace. Doporučím vyzkoušet nainstalovat nejnovější verzi a pokud ji již máte tak provést downgrade případně vyčkat na novější aktualizaci. 

  • Jakub 17. 9. 2020

    Gimbal

    Dobry den,
    dostal se mi do rukou Dji mavic pro, bohuzel ne v zcela dobrem stavu (udajne nehoda ve smyslu bezbladneho padu pravdepodobne vlivem neodhadnute kapacity baterie) ,vicemene se mi ho podarilo dat do uchazejiciho stavu ale vzhledem k porizovaci cene mu jeste chybi cely gimbal vcetne kamery. Chci se zeptat zda dron i pres absenci gimbalu a kamery je shchopen letu , a taky zda tato chybejici cast muze zpusobovat ze pri aktualizaci firmwaru na konci procesu zahlasi chybu (aktualizace pri napojeni pres stolni pc).
    A posledni dotaz existuje napriklad bazar se soucastky prave zminovaneho gimbalu? Memohu na webu nic takoveho najit.
    Dekuji Kuba

    • Lukáš Specialista 18. 9. 2020

      Dobrý den, dle dohledaných diskuzí by mělo být možné létání i bez gimbalu. Více informací by Vám mohl poskytnout přímo DJI. V nabídce máme pouze příslušenství pro drony, prodejem náhradních dílů (nových ani starších) se bohužel nezabýváme. 

  • Petr 17. 9. 2020

    Mavic Pro

    Dobrý den, mám poslední dobou problém s odpojováním ovladače od dronu, když vše zapnu běží normálně a třeba po pěti minutách letu nahlásí že dron byl odpojen a sám se vrací na home point. Divné je, že to nedělá pokaždé, vylétám tři baterie a nic, pak další den ztráta spojení po deseti minutách letu a pak po restartu všeho ztráta do minuty, ani nestihnu vzlétnout. Děje se mi to dokonce i bez připojeného telefonu, jen dron a ovladač. Další den zase vše funguje jak má. Netušíte co s tím? Děkuji

    • George 11. 1. 2021

      Mám stejný problém s Mavic 2 Zoom, nemůžete poradit? Nepomohla ani výměna mobilu.

      • Martina Specialista 11. 1. 2021

        Dobrý den, jaký problém máte na mysli?

    • Martina Specialista 17. 9. 2020

      Dobrý den, mrzí nás ,že máte potíže. Dle popisu bude nejspíš problém s kabelem. Podrobné informace Vám posílám do e-mailu.

  • Fanda 2. 9. 2020

    Mavic air

    Chtěl bych dělat časosběrné video stavby domu a řeším jestli se nechá uložit nějak poloha a výška drona, abych ho mohl vždy poslat na konkrétní výšku a stejnou gps souřadnici a jen pořídil foto. Moc děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 3. 9. 2020

      Dobrý den, výšku a polohu dronu je potřeba vždy nastavit ručně. Bohužel možnost uložení polohy není. Hezký den

  • Luboš 27. 6. 2020

    Micro Sd karta

    Dobrý den,
    u dronu Mavic 2 PRO se mě video nahrává jen na vnitřní paměť. Přes DJI GO 4 jsem kartu zformátoval, ale nepomohlo to. Používám kartu Samsung 64 GB UHS-1 U3. Karta byla zformátovaná do systému exFAT. Nemůže být problém v tomto, protože vnitřní paměť je zformátována do systému FAT32. Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 29. 6. 2020

      Dorbý den, zkuste změnit nastavení dle tohoto videa  pokud zde kartu neuvidíte, tak doporučíme vyzkoušet jinou kartu případně změnit zpět formát původní karty. 

      • Luboš 30. 6. 2020

        Dobrý den,
        děkuji za odpověď. Problém jsem vyřešil výměnou karty Samsung za typ SanDisk a potom bylo vše v pořádku. Zajímavé je, že ve všech ostatních zařízeních (fotoaparát, MP3 přehrávač aj.) karta Samsung bez problémů funguje, ale Mavic ji nenačetl ani po několikátém zformátování.

  • Erbecko 4. 6. 2020

    self discharge in storage

    Dobrý den, měl bych dotaz mám 3 úplně nové baterie a vždy je nabiju před létáním na 100%. Mavic pro Platinum. Včera jsem byl létat a na telefonu se mi v aplikaci Dji go 4 v levém horním rohu objevila hláška červeně - self discharge in storage. Nevíte co to znamená a zda je bezpečné i nadále pokračovat v letu ? A proč se tato hláška objevila ?

    • Martina Specialista 4. 6. 2020

      Dobrý den, tato hláška se objevila z důvodu, že baterie nebyla dlouho používána. Nejedná se o žádnou závadu nebo problém, je to pouze oznámení o stavu baterie. Drona můžete tedy nadále používat.

      • Martina Specialista 4. 6. 2020

        Pokuste se baterii znovu nabít a vložit. Potom už by oznámení mělo zmizet.

        • Erbecko 4. 6. 2020

          Děkuji za info :-)

  • Erbecko 26. 5. 2020

    Automatické spuštění nabíjení mobilu ....

    Dobrý den, měl bych dotaz. Mám Mavic Pro Platinum. Mám problém s tím, že když připojím mobil (Samsung S9) k ovladači dronu, tak se zapne automatické nabíjení mobilu. Takže se mi rychle vybíjí ovladač dronu. Zkoušel jsem v nastavení telefonu, přepnout všechny možné nabízené možnosti, ale pořád mobil používá ovladač dronu k nabíjení ? Nevíte jak to vyřešit ?

    • Lukáš 22. 9. 2020

      Zdravím Erbecko. Řeším obdobný problém s Xiaomi Redmi Note 7. Pokoušel jsem se vyřešit problém rootem telefonu, ale ten mi níže popsanou apku odmítá spustit. Dokonce jsem volala o radu do DJI store v ČR a že to nemá řešení, že si mám pořídit Apple, kde se dá vypnou napájení. Vyřešil jste nějak daný problém. Budu rád za každou radu... Dík Lukáš

    • Lucas 13. 6. 2020

      Zdravim, taky jsem to ted řešil a vyřešil rootem telefonu a stáhl jsem aplikaci Battery charge limit.

    • Lukáš Specialista 27. 5. 2020

      Dobrý den, Vámi popisovaný problém lze řešit zakoupením chargeblockeru, který zamezí nabíjení mobilního telefonu z ovladače. 

      • Roman 7. 6. 2020

        Dobry den prosim vas chtel bych se zepta mam dron eachine e 520s vsechny funkce na ovladaci my funguji ale nereaguje na zvletnuti a naklani se na levou stranu a pridemy ze ty dva motory nefunguji na plno dekuji za radu

        • Michal Specialista 8. 6. 2020

          Dobrý den, jelikož se jedná o jiného drona, navíc, který ani neprodáváme, nevíme Vám poradit. Obraťte se prosím na svého prodejce.

      • Rass 29. 5. 2020

        Nastaviš to v nastaveniach diaľkového

        • Tomáš 6. 6. 2020

          Můžu prosím o přesnější info děkuji ohl2dne toho nastavení díky RASS

  • Michal 24. 4. 2020

    DJI Assistant 2 problém s připojením

    Dobrý den, naistaloval jsem program DJI Assistant 2 přímo ze stránek DJI.com Když připojím dron přes USB tak ho program nezaznamená, to samé u ovladače. Mám notebook s Win10. Dokážete poradit? Děkuji.

    • Martin 21. 5. 2020

      Dobrý den, mám stejný problém, nevím si už rady

    • Martin Specialista 24. 4. 2020

      Dobrý den, s touto problematikou Vám bohužel nedokážeme poradit a doporučím kontaktovat přímo podporu DJI.

  • Luci 20. 4. 2020

    Nezobrazuje se ikonka wiffi

    Dobrý den po staženi aplikace DJI GO4 se nám v telefonu neukazuje ikonka wiffi ,vubec neni spárovaný ani po načtení QR kodu ani po resetováni dronu...už jsme zoufalý. Děkujeme .Dron DJI SPARK COMBO

    • Bronislav 3. 5. 2020

      Dobrý den
      Jak jste to vyřešili?
      Mám ten stejný problém
      děkuji

    • Martina Specialista 21. 4. 2020

      Dobrý den, na jakém telefonu aplikaci pouštíte?

      • Maros 9. 2. 2021

        Ipone xr 64 neukazuje wifi

        • Martina Specialista 9. 2. 2021

          Dobrý den, tento typ telefonu je podporován a vše by mělo fungovat bez problémů. Zkuste provést reinstal aplikace a znovu nainstalovat.

          • Maros 13. 2. 2021

            Dobrý deň už som to spravil asi 5 krát a nic

  • Martin Rybár 19. 4. 2020

    Bitrate 1080p vs 2,7k

    Dobrý deň,
    mám otázku k bitrate pri rôznom rozlíšení.
    Pri 1080p/60fps nátáčem s 60Mbps. Pri prechode na 2,7k/30fps mi klesne na 45Mbps a pri opätovnom návrate na 1080p/60 zas stúpne na 60Mbps.

    • Martin Specialista 19. 4. 2020

      Dobrý den, s tímoto dotazem se doporučím obrátit přímo na technickou podporu DJI aby jste dostal opravdu správnou odpověď a vysvětlení.

  • Leoš 7. 4. 2020

    DJI Mavic Air bez spojení

    Dobrý den,
    po reklamaci a výměně ovladače u Mavic Air mi nejde spárovat ovladač s telefonem a dron. Prostě ty dvě strany spolu nehovoří. Už nevím co a jak nastavit. Můžete mi poradit? Děkuji.

  • Pavel Mego 4. 4. 2020

    nefunguje vstup pro rc kabel,tedy ani nejde nabijet ovladac

    Dobry den,z niceho nic mi prestal fungvat vstup pro rc kabel. Drona muzu ovladat pres usb kabel ,ale tim ze nefunguje vstup pro rc kabel nemuzu dobit ovladac. Da se s tim neco delat,neboje to na reklamaci? Diky

    • Aleš Specialista 4. 4. 2020

      Dobrý den, může být vadný nabíjecí kabel, zkuste jej vyměnit V opačném případě reklamce.

  • Jakub 21. 3. 2020

    Gimbal Mavic pro

    V prvom rade ďakujem za prijatie medzi Vás.
    No a hneď v druhom rade Vás chcem ako skúsenejších poprosiť o radu. Zo dňa na deň na mojom Mavic pro prestal fungovať gimbal. Najskôr mi vyhodilo nadmerné vibrácie a po pol hodine trápenia sa proste gimbal prestal fungovať úplne neviete mi prosím poradiť ?
    Píše Gimbal motor koše too large. Plesne check if the gimbal clamp has been remowed.
    Ps:náraz tam žiadny nebol a skúšal som aj downgrade a aj následný upgrade a nič nepomohlo.

    • Vítek 12. 4. 2020

      Stalo se mi úplně to samé:
      Gimbal lose too large. Please check if the gimbal clamp has been remowed.
      Jak jste vyřešil? Předem díky. V.

      • Martin Specialista 13. 4. 2020

        Dobrý den, doporučím zkontrolovat zda je vyjmuta přepravní pojistka u Gimbalu a popřípadě jeho kalibraci v aplikaci. 

  • Honza 26. 2. 2020

    DJI Mavic mini

    Dobrý den,
    mám problém u modelu DJI Mavic mini, když napojím telefon na dálkový ovladač a spustím aplikaci DJI FLY tak se tam nezobrazuje, žádný obraz, ani poloha dronu..píše, že není připojeno (RC not connect). Zkoušel jsem přeinstalování aplikace i update ovladače a dronu, ale nic nepomohlo.
    Můj telefon je Iphon SE 32Gb (cca před 10 dny vše ještě normálně šlo) na jiný Iphon to bez problému funguje, netušíte kde by mohl být problém?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 2. 3. 2020

      Dobrý den, dle popisu bude chyba v telefonu. Doporučím provést jeho update, protože pokud s jiným telefon funguje bez problémů, tak by jinde být problém neměl. 

    • Dan 26. 2. 2020

      Spatny kabel.Mam stejnou skusenost,sice mam mavica pro,ale mel jsem to same.Pomohla az koupe noveho kabelu.V alze za 250,- v cine 50,- ale dlouha doba doruceni

      • Marko 14. 2. 2021

        Mam podobny problem a telefon mam Iphone 11 (nova 14.4 aktualizacia) jednoducho odišiel RC kabel s lightning konektor ale ked zapojim tablet (podobnou aktualizaciou 14.4) ale s RC kablom s USB-c koncovkov tak funguje všetko ako ma ... zatial obraz z DJI mavic 2 Pro na Iphone riešim cez USB kabel od telefonu ....

  • janko 24. 2. 2020

    černé video a foto

    Při spuštění DJI Mavic se na mobilu (tabletu) zobrazí jen černý display (telekomunikační údaje jsou OK). Čili nejde přenos obrazu na mobil. Gimbal reaguje na náklon....
    Dík za rady, náměty.

    • Daniel 26. 2. 2020

      Spatny kabel.Mam stejnou zkusenost,sice mam mavica pro,ale mel jsem to same.Pomohla az koupe noveho kabelu.V alze za 250,- v cine 50,- ale dlouha doba doruceni

    • Lukáš Specialista 24. 2. 2020

      Dobrý den, doporučíme provést downgrade softwaru, připojením k PC. Postup je zobrazen na videu zde

  • francesco 22. 2. 2020

    HONOR 20 PRO

    Dobrý den, mám Mavic PRO Platinum a nejde mi spárovat ovladač s dronem, stále rychle bliká žlutá kontrolka na dronu. Používám k tomu apku DJI GO 4, ale jsou na storu dva typy. DJI GO 4 since P4 a DJI GO 4 before P4. Ani s jednou mi to nejde. Jaký je v nich rozdíl a kterou použít?
    Dále apka nereaguje na otočení telefonu, tudíž použiji-li RC kabel a uchytím telefon do držáku, mám obraz vzhůru nohama.
    Poradíte? Díky

    • EdyIrralty 22. 4. 2020

      Amoxicillin Acne https://abcialisnews.com/# - buy cialis online reviews Como Conseguir Viagra Por Internet Cialis Priligy Spray

    • Veronika Specialista 25. 2. 2020

      Dobrý den,
      pokud na dronu rychle bliká oranžově kontrolka, jedná se o problém připojení drona s ovladačem. Používejte aplikaci DJI GO 4--For drones since P4, ta je pro novější drony. Pokud se Vám neotáčí obraz v telefonu, nejspíše bude problém v telefonu, doporučujeme reset telefonu a smazání historie. Krásný den

  • Jaroslav 12. 2. 2020

    Problem pri párovaní -DJI Mavic Air

    Dobrý deň.
    Dal som reklamovať drona. A najskôr mi vymenili drona ale nechali ovládač (ten počas reklamácie pokazili). Tak som dal reklamovať aj to a dali mi aj ten nový. Takže mám nové telo a nový ovládač, ale neviem to spárovať, nejde mi ani len náhlad cez kameru.
    V ponuke Enter device v appke som dal kroky na spojenie a "linkovanie" po dobu 60 sekúnd, ale ani to mi nefuguje.
    Neviete mi s tým poradiť?
    Ďakuje Jaro

    • Lukáš Specialista 12. 2. 2020

      Dobrý den, u modelu Tello musíte nejprve spojit dron s telefonem za pomocí wifi a až po té ovladač s telefonem přes bluetooth. Popis je uveden ve videu od 3 minuty a 20sec. https://www.youtube.com/watch?v=gQgrae9kSCc

  • Patrik Bomba 6. 2. 2020

    mobil k ovládání Dji mavic 2 pro

    Dobrý den, v poslední době řeším koupě nového telefonu. A zároveň bych chtěl mobilem ovládat i Dji Mavic 2 Pro.
    Zajímá mě zda musím investovat více nebo stačí opravdu mobil s vyšším Androidem jak 5.0, nebo je lepší si připlatit a mít opravdu klid třeba i do budoucna ve všech směrech.
    Osobně bych bral mobil na 2 Sim karty + slot pro SD kartu, To nabízí třeba Samsung A51 a A71. Ovšem prý A-čková řada se pro drony Dji mavic moc nedoporučují.
    V nízké cennové relaci jsem viděl Xiaomi Redmi Note 8 Pro, který je v žebříčku nejprodávanějších mobilů za relativně malý peníz.
    Dále jsem se zajímal o Huawei MAte 20 Pro, ale zde si nejsem jistý zda do slotu pro SD kartu je možné vkládat a používat SD karty jiné značky než Huawei.???
    No a v poslední řadě Samsung Galaxy S10+, zde S-ková řada je prý v pohodě a má podporu.
    Nyní mě i zajímá jestli má podporu i třeba u Samsung Note 10+ ?
    Vím že jsem zde položil dotazy na jednotlivé značky a modely mobilů, ale opravdu si chci být koupí jistý a neztratit signál a nezničit drona.
    Jednou jsem ztratil signál. naštěstí se dron automaticky vrátil na HomePoint = děkuji tomuto modu. Málem mi vypadali vlasy.
    Děkuji za informace a přeji pěkný den.

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2020

      Dobrý den,

      Pro používání drona s chytrým telefonem je důležitá především kompatibilita aplikace DJI GO 4. Zde je oficiální seznam podporovaných zařízení:

      iOS V 4.3.29

      Requires iOS 9.0 or above.

        Compatible with iPhone X, iPhone 8 Plus, iPhone 8, iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone 6s Plus, iPhone 6s, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone SE, iPad Pro, iPad, iPad Air 2, iPad mini 4

      Android V 4.3.28

      Requires Android 5.0 or above.

        Compatible with Samsung S9+, Samsung S9, Samsung S8+, Samsung S7, Samsung S7 Edge, Samsung S6, Samsung S6 Edge, Samsung Note 8, Huawei P20 Pro, Huawei P20, Huawei P10 Plus, Huawei P10, Huawei Mate 10 Pro, Huawei Mate 10, Huawei Mate 9 Pro, Huawei Mate 9, Huawei Mate 8, Honor 10, Honor 9, Vivo X20, Vivo X9, OPPO Find X, OPPO R15, OPPO R11, Mi Mix 2S, Mi Mix 2, Mi 8, Mi 6, Redmi Note 5, Google Pixel 2XL, OnePlus 6, OnePlus 5T

      *Support for additional devices available as testing and development continues.

      https://www.dji.com/cz/downloads/djiapp/dji-go-4

  • Dan 27. 1. 2020

    Ztrácí signál

    Dobrý den, mám Mavic Pro a po poslední aktualizaci ztrácí signál už při 100 metrech, když přepnu na frekvenci 5,8 GHz tak letí o něco dál, ale stále je to dost málo. Někde jsem četl, že by to mohl dělat i telefon. Nemáte zkušenost čím by to mohlo být?

    • Veronika Specialista 28. 1. 2020

      Dobrý den,
      vyzkoušejte restart drona a zkontrolujte jeho nastavení. Po aktualizaci se může stát, že je rozhozené nasatvení a dron se chová nestandardně. Krásný den

  • Miroslav Moncol 4. 1. 2020

    DJI GO 4

    Zdravím, potřeboval bych poradit kde stáhnout aplikaci pro Mavic AIR v češtině, viděl jsem na youtube, že DJI GO 4 je v češtině, ale na obchod play jsem stáhl, ale češtinu jsem tam neobjevil

    • Michal Specialista 6. 1. 2020

      Dobrý den, oficiálně DJI GO 4 není v češtině. Objevila se ale počeštěná verze, kterou si můžete stáhnout z neoficiálních zdrojů. Kde ten zdroj aktuálně je se nám ale dohledat nepovedlo (daná stránka, kde to bylo možné, už nefunguje), navíc pravděpodobně počeštěná appka nebyla kompatibilní s Vaším modelem Mavic Air.

  • Zdenek 3. 1. 2020

    wifi

    Dobrý den, jsem uplný nováček , mohu při letání vypnout wifi,případně dat telefon do režimu letadlo ?
    díky moc ,mavic mini
    Zdenek

    • Lukáš Specialista 3. 1. 2020

      Dobrý den, vždy doporučíme mít telefon s ovladačem propojen kabelem. Přepnutím do režimu letadla by Vám nešlo spustit aplikaci. 

  • martin 1. 1. 2020

    new anomaly

    Chci se zeptat, zda li už někdo dělal zkoušku pro rekreační užívání dronu v USA? Začnou, nebo možná už začaly platit nové zákony a je málo informací. Má s touto procedurou někdo zkušenost. Za každou informaci budu vděčný.
    DJI Mavic PRO

  • Jan Mareček 10. 12. 2019

    Mavic AIR

    Dobrý den,
    mám drona dji mavic air a když připojím telefon k vysílačce tak se mi telefon začne nabíjet a vysílačka vybíjet . je možno tomu nějak zabránit aby se mi telefon z vysílačky nenabíjel?
    děkuji

    • Lukáš Specialista 11. 12. 2019

      Dobrý den, pro android toto bohužel vypnout nelze, ale u systému IOS je tato funkce v nastavení ovladače - jedná se o nastavení Charging mode. 

  • Petr Orsag 20. 11. 2019

    Dji go 4

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit odkud mám stáhnout aplikaci dji go4, odkazů jsem našel několik, ale nevím který mám použít. Děkuji moc, s pozdravem Petr.

    • Lukáš Specialista 20. 11. 2019

      Dobrý den, odkazy pro stažení aplikace nalznete zde

  • Mira Smid 26. 9. 2019

    Tablet Huawei Mediapad T2 7.0

    Mám tablet Huawei Mediapad T2 7.0, když jsem jej propojil s ovladačem od Mavic pro 1, tak aplikace DJI GO 4 funguje, náhledová mapa vlevo dole běží, ale streamování kamery nefunguje, je pouze černá obrazovka. Domnívám se, že to bude HW tabletu, že nestíhá datový přenos videa. Je má domněnka správná?

    • Jan Specialista 27. 9. 2019

      Dobrý den, na stránkách výrobce je možné dohledat k jednotlivým modelům vždy oficiálně podporovaná zařízení, na kterých práce aplikace funguje bez potíží. Vámi uvedený tablet se na tomto systému nenachází, nicméně dle zpětné vazby uživatelů jej někteří používají. Vyzkoušejte zapnout režim letadla a propojit tablet přes klasický USB vstup, který naleznete na spodní straně vysílače. Nahraný záznam z kamery je poté standardně k přehrání nebo je soubor poškozený? 

  • husita 8. 8. 2019

    Iphone 8 plus vs Phantom4

    zdravím všechny nadšence bezpečného létání s drony. Mám takovýto problém a nevím jestli jde vyřešit nebo kde je chyba.
    Když zapnu dron a spáruju s iphone 8 plus, je vše OK, ovšem při vzlétnutí dronu ztratí iphone obraz.a objeví se pouze zelená obrazovka. Poradí mi někdo, kde může být zakopaný pes?
    díky všem

    • Jan Specialista 19. 8. 2019

      Dobrý den, záběry pořízené dronem při přehrávání v počítači jsou neporušené? Využíváte ke spojení s telefonem malý kabel výrobce či originální lightning přes klasický USB konektor? Hodně uživatelů mělo podobné komplikace jako Vy, samotné odinstalování a zpětná reinstalace aplikace pomohla. Pokud by se závada neodstranila, budete mít možnost poslat nám screen obrazovky na email? 

  • Marián 8. 7. 2019

    Mavic Pro

    Dobrý den, jaký telefon je vhodný na provoz Mavic Pro.Mam Xiaomi Redmy Not 4 android verye 7.0... a nefunguje apka DJI Pro 4.Díky za odpověď Marián

    • Jan Specialista 8. 7. 2019

      Dobrý den, mobilní telefon Xiaomi Redmi Note 4 bohužel není na oficiálním seznamu podporovaných telefonů/tabletů pro provoz tohoto typu dronu. Můžete však vyzkoušet vypnout všechny aplikace a spustit letecký mód předním, než spustíte aplikaci DJI GO 4. Seznam podporovaných zařízení je možné dohledat zde , stačí sjet níže pod manuály. 

  • Dušan Gajdoš 26. 6. 2019

    Gimbal Gyroscope error

    Dobrý den
    Mám dron mavic pro . a po poslední aktualizaci mi hlásí gimbal giroscope error.
    Nejsem si úplně jistý jestli je to tou aktualizací , ale
    do té doby byl naprosto v pořádku. po nastartování dronu kamera se otočí nahoru potom dolu pod sebe a tam zůstane. parkrát se mi stalo , že se dron normálně nastartoval , ale teď to již nejde. Létám pořád v pohodě ,ale nenatáčím nedá se , proto , že se video třepe.Co s tím

  • Karel 24. 6. 2019

    Chvění

    Dobrý den mám MP Platinum po posledním letu mi aplikace nabídla aktualizaci, po té jsem asi po týdnu vyletěl a ihned po startu dochází ke chvění celého dronu. Aplikace hlásí velké vibrace. Vrtule to nejsou, mám dvě sady nové a dělá to stále. Bez vrtulí běží motory klidně. Nemají ani vůle. Poradíte? Děkuji

    • Jan Specialista 24. 6. 2019

      Dobrý den, vyzkoušel bych pomocí DJI Assistant 2 dát drona do původní verze firmwaru a zkusit let. Mnoho uživatelům se s posledními aktualizacemi tyto potíže též naskytly. Náhodou jedna z vrtulí nemá západku lehce poškozenou, či rotory jdou všechny volně otáčet? Přehrání firmwaru by mělo záležitost vyřešit, případně přesadit vrtule mezi sebou do kříže, kdyby náhodou byla jedna mírně vychýlená, projevilo by se to. Nové vrtule sou též nízko-hlukové či standardní? Jestli standardní, pak by se to chvění způsobovalo i těmito vrtulemi. 

  • Karel 24. 6. 2019

    Chvění

    Dobrý den mám MP Platinum po posledním letu mi aplikace nabídla aktualizaci, po té jsem asi po týdnu vyletěl a ihned po startu dochází ke chvění celého dronu. Aplikace hlásí velké vibrace. Vrtule to nejsou, mám dvě sady nové a dělá to stále. Bez vrtulí běží motory klidně. Nemají ani vůle. Poradíte? Děkuji

  • Karel 24. 6. 2019

    Chvění

    Dobrý den mám MP Platinum po posledním letu mi aplikace nabídla aktualizaci, po té jsem asi po týdnu vyletěl a ihned po startu dochází ke chvění celého dronu. Aplikace hlásí velké vibrace. Vrtule to nejsou, mám dvě sady nové a dělá to stále. Bez vrtulí běží motory klidně. Nemají ani vůle. Poradíte? Děkuji

  • Martin 5. 6. 2019

    Mavic Pro a RC kabel - odpojování

    Zdravím!
    Ihned po rozbalení a prvním létu se objevil problém s odpojováním aplikace DJI GO 4. Telefon je připojen originálním rc kabelem. Asi půl minuty je vše ok a pak se najednou aplikace neustále připojuje a odpojuje. Po chvilce dron sám přistane. Když použiju jiný usb kabel a připojím ho do USB-A konektoru na spodu vysílače, tak vše funguje perfektně. Je tam nějaký známý problém ? Dron nemám ani den ;) Díky

    • Roman 15. 8. 2019

      Mam stejny problem, myslim, ze ten kabilek je priliz tenky a upinaci prvek oro telefon jej narusil

      • Jan Specialista 19. 8. 2019

        Dobrý den, jednalo by se o MicroUSB konektor nebo Lightning a po zapojení standardního USB datového kabelu vše pracuje? Pokud ano, boční kabel můžete reklamovat, zdali je dron stále v záruce. 

  • Martin 5. 6. 2019

    Mavic Pro a RC kabel - odpojování

    Zdravím!
    Ihned po rozbalení a prvním létu se objevil problém s odpojováním aplikace DJI GO 4. Telefon je připojen originálním rc kabelem. Asi půl minuty je vše ok a pak se najednou aplikace neustále připojuje a odpojuje. Po chvilce dron sám přistane. Když použiju jiný usb kabel a připojím ho do USB-A konektoru na spodu vysílače, tak vše funguje perfektně. Je tam nějaký známý problém ? Dron nemám ani den ;) Díky

    • Jan Specialista 10. 6. 2019

      Dobrý den, dle Vašeho popisu to vypadá na závadu v propojovacím kabelu. Nevím, s jakým telefonem/tabletem jste spojoval ovladač, ale stává se to u zařízení od Applu, kdy Lightning nepracuje optimálně a pilot je nucen používat klasický datový kabel přes USB vstup. Pokud by se tato záležitost opakovala, je možné příslušenství reklamovat, ale obávám se, že servis bude vyžadovat alespoň i vysílač pro kontrolu všech prvků. 

  • Josef 26. 5. 2019

    Mavic air asteroid

    Dobrý den
    Potřeboval bych poradit s modem asteroid. Obloha mi vždy zůstane úplně bílá. Nevíte co je špatně. I když je venku mračno a obloha je modrá v tomto módu to dron nesnímá. Děkuji

    • Jan Specialista 29. 5. 2019

      Dobrý den, zbytek záběru zůstává dle představ a jen okolní obloha je bílá? V tomto režimu by se měl dron přepnout do čistě automatického režimu. A při tvoření vlastních panoramatických záběrů záleží na nejsvětlejší světelnosti, dle které je poté záběr vytvořen. Nejefektivnější způsob, jak dostat tmavější okolí bude s využitím ND filtrů, které dokáží se světelností daleko lépe pracovat. 

  • Vilda H. 7. 5. 2019

    problém s rychlostí

    Dobrý den,
    když je můj Mavic v GPS módu, tak letí maximální rychlostí asi 14 km/h a když je ve sport módu, tak jen asi 20 km/h, což mi přijde velmi málo, když všude čtu, že dá i 65 km/h. Nevíte, v čem může být problém?
    Děkuji za radu

    • Jan Specialista 9. 5. 2019

      Dobrý den, jedna z variant je, že byste se přilétání vyskytoval v okolí letišť a omezených zón, poté by se mohl dron chovat dle Vašeho popisu. Určitě doporučím přes DJI Assistant 2 zkalibrovat senzory proti překážkám, pro stabilizaci při nízké výšce letu, apod. Tyto prvky mají také vliv na pohyb dronu. Jsou i případy, kdy mohou ochranné oblouky proti vrtulím mírně přesahovat při špatném nasazení před senzor proti překážkám a dron poté létá zmateně. 

  • Josef H. 6. 5. 2019

    DJI MAVIC PRO - TABLET

    Dobrý den,
    je možné propojit DJI MAVIC PRO s tabletem Hannspree HANNSPAD 133 TITAN 2, 13,3" 1920x1080, 2 GB RAM, 16 GB, Android 5.1 ?
    Jaké jsou doporučené tablety pro připojení k DJI MAVIC PRO ?
    Jakýn kabelem se tablet připojuje ? Stejným jako mobilní telefon ?
    Předem děkuji za odpověď.
    Josef H. 6.5.2019

    • Martina Specialista 7. 5. 2019

      Dobrý den, dron lze ovládat i pomocí tabletu, pokud je operační systém Android 4,4 a vyšší. Připojení je poté stejné jako u mobilního telefonu, přes kabel USB nebo poté RC kabel s vhodným konektorem.

  • Jan Klos 7. 3. 2019

    Dobrý den chci se zeptat zda s tímto dronem může létat i 12 letý kluk a kde všude nesmí létat.

    • Zdeněk Specialista 8. 3. 2019

      Dobrý den,
      ovládání dronu není nijak zásadně podmíněno věkem. Nicméně je dobré přihlédnou ke schopnostem daného dítěte, bezpečně ovládat dron při letu. Je dobré také mít na zřeteli, že samotná aplikace, tedy i ovládání a fukce dronu jsou kompletně v angličtině. Asi nejvíce důležité je počítat s tím, že jakmile uživatel s dronem zvlétne stává se účastníkem leteckého provozu a vztahuje se na něj samozřejmě veškerá odpovědnost. Stejně tak, jako znalost legislativy a zejména Dodatku X k leteckým předpisům, který upravuje možnosti létání v České republice. 
      Zde bych v případě zakoupení určitě doporučil projít základním školením ohledně používání dronů, kde je uživatel seznámen s předletovou přípravou, samotným letem a také bezpečným přístáním. Součástí tohoto základního školení je také seznámení s Dodatkem X a letovými předpisy, jako i omezeními, která se na používání dronů vztahuje.
      Přejeme hezký den

  • Jirka 17. 2. 2019

    inteligentní módy

    Dobrý den, po aktualizaci mi zmizela v telefonu na levé straně ikonka inteligentních módů, mám tam jen okamžité přistání a návrat na výchozí bod. Nevím kde mám hledat, prošel jsem celou aplikaci a nenašl jsem.. děkuji za každý postřeh či radu, Jiří S.

    • Martina Specialista 19. 2. 2019

      Dobrý den, v tomto případě poradím vše vypnout, resetovat a stáhnout znovu. Mohlo dojít v průběhu aktualizací k nějakému problému a proto se Vám v telefonu nezobrazují veškeré potřebné ikony.

      • Tonda H. 18. 12. 2020

        Dobrý den, po aktualizaci mi zmizela v telefonu na levé straně ikonka inteligentních módů, mám tam jen okamžité přistání a návrat na výchozí bod. Nevím kde mám hledat, prošel jsem celou aplikaci a nenašl jsem.
        Aplikace jsem smazal a nainstaloval znovu a stejný problém.Iphone X
        Děkuji za radu

        • Lukáš Specialista 18. 12. 2020

          Dobrý den, na boku ovladače je možnost volby 3 módů T,P,S zkontrolujte jestli máte nastaven mód P.

  • Jirka 17. 2. 2019

    inteligentní módy

    Dobrý den, po aktualizaci mi zmizela v telefonu na levé straně ikonka inteligentních módů, mám tam jen okamžité přistání a návrat na výchozí bod. Nevím kde mám hledat, prošel jsem celou aplikaci a nenašl jsem.. děkuji za každý postřeh či radu, Jiří S.

  • Vláďa 14. 2. 2019

    Ostřeni - Mavic PRO

    Dobrý den, dron mi neostří při focení plošně v celém záběru. Některé části jsou rozmazané. Testováno paralelně ve stejném čase a za stejných světelných podmínek na jiném dronu stejného typu, kde se tato závada neobjevovala.
    Závada: Při ostření "na střed" je levá část neostrá, uprostřed a vpravo je to OK. Při zaostření v levé části je střed záběru neostrý a pravá část je OK. Vypadá to, že problém je v rovině ostření. Pokud se ostří na střed nebo vpravo je vše v levé části neostré. Pokud se zaostří vlevo tak je neostrý střed a vpravo je to celkem OK. Děkuji za názor.

    • Martina Specialista 14. 2. 2019

      Pokud se jedná o ruční zaostření a snímky jsou rozmazané, může to být způsobeno tím, že při nastavení zaostření na nekonečno nemusí být nejlepší ostrost snímku. Pokus se jedná o automatické zaostření u kamery zde je přesný postup : 

      klepněte na obrazovku v rozhraní fotoaparátu aplikace DJI GO 4.Dlouhým poklepáním na obrazovku povolíte autom. ostření při použití režimu Active Track, TapFly a Gesture (tato funkce musí být nastavena v obecných nastaveních). Zaostřete obraz stisknutím tlačítka C1.

       

       

      • Vláďa 18. 2. 2019

        Upresnuji, ze se jedna o foceni ne nataceni. Pri nataceni je mensi rozliseni a tam to neni tak viditelne. Problem vznika pri foceni!!
        Dekuji

  • Jan 7. 2. 2019

    DJI Mavic PRO

    Zdravim, je mozne u mavica pouzivat pro zobrazeni misto telefonu fpv bryle.?

    • Zdeněk Specialista 8. 2. 2019

      Dobrý den,
      ano lze pro zobrazení obrazu používat fpv brýle místo telefonu. 
      Přejeme hezký den

  • Jirka 5. 2. 2019

    Vypadává přenos obrazu

    Zdravím,
    mám problém s výpadkem obrazu. Dron vzletí natáčí vše v pořádku ale po chvíli tak napíše ztráta signálu gameball a tím pádem jsem slepí a nic na telefonu nevidím. Čím by to mohlo být? Vše mám plně aktualizované.
    Díky moc za váš čas

    • Jan Specialista 6. 2. 2019

      Dobrý den, natáčí dron při této hlášce i nadále? Pokud ano, mohlo by problém způsobovat připojení mobilního zařízení k vysílači. Pokud používáte originální kabel vedoucí do boku vysílače, vyzkoušejte i telefon/tablet připojit standardním datovým kabelem, kdy USB vstup je možné nalézt na spodní straně vysílače. Zejména u iPhonu se tento problém nejčastěji vyskytuje. 

      • Václav 15. 11. 2020

        Dobry den, mam ten samy problem s DJI Mavic mini, pri dosazeni vysky 50 m a vice, vypadne nebo se sekne obraz a letim po slepu. Obcas se znovu vrati, kdyz sestoupam nize. Mam pripojeny originalni kabel s koncovkou 3.0. Kde najdu USB vstup na spodni strane vysilace, jak pisete prosim ? Nebo jak resit tento problem ? Drive se obraz zamrazil a pak znovu rozbehl ve vysce okolo 150m, ted uz podstatne nize. Dekuji za odpoved a preji pekny den

        • Martina Specialista 18. 11. 2020

          Dobrý den, mrzí náns, že máte potíže s dronem. Do e-mailu Vám zasílám podrobné informace ohledně nápravy a vyřešení závady.

      • Jirka 8. 2. 2019

        Super děkuji, vyzkouším to. Vypadá to na tento problém. Také se mi zdá že na tento problém má Mobilní Signál. Na jakém principu spolu kamera s telefonem komunikuje? Je možné, že když telefon nemá signál tak se video nezobrazí? Moc děkuji za rady a odpovědi.

        • Martina Specialista 8. 2. 2019

          Dobrý den, komunikace telefonu s kamerou je přeš Wifi signál, může se stát, že se po delší vzdálenosti dronu obraz rozpadá nebo vypadává. Je to ovlivněno okolním prostředím. Krátká vzdálenost může souviset s okolním rušením nebo výkonem Wifi mob. zařízení. 

          • Jirka 9. 2. 2019

            Znovu děkuji, jak potom můžou udávat dolet až 4km když wifi signál tak daleko nedosáhne? Video mi vypadlo když byl dron maximálně 20m daleko. Také v uzavřením prostoru kde byl horší mobilní signál tak video ani nenaskočilo. Díky moc za rady

  • Tomáš 15. 1. 2019

    Kompatibilita

    Zdravím, jedna otazecka ohledně kompatibility. Je Mavic pro kamarád s Xiaomi Redmi 6? Díky za odpověď... : )

    • Zdeňka Specialista 16. 1. 2019

      Dobrý den, dron pracuje se systémy : iOS 9.0 a vyšší, Android 4.4 a vyšší. Váš mobil již v prodeji má systém Android 8.1, MIUI 9 tedy by měl fungovat bez problémů.

  • Ivan Augustin 29. 11. 2018

    kompatibilita

    Dobrý den, mám problém s přenosem obrazu do tabletu HUAWEI MediaPad T3 10. Obraz se zakusuje a je z poloviny "roztrhaný". Je tento tblt kompatibilní?
    Děkuji za odpověď.

    • Jan Specialista 3. 12. 2018

      Dobrý den, dle parametrů Vašeho zařízení je možné, že tok dat putujících z dronu je příliž vysoký. Pro plnohodnotné používání DJI GO 4 aplikace je vhodné používat tablety/telefony z oficiálního seznamu plně kompatibilních zařízení, jinak chod aplikace nemusí být stoprocentní. Existuje i několik způsobů, které je vhodné využít pro starší/slabší telefony či tablety k zvýšení rychlosti systému jako například vyjmutí SIM karty, zapnutí vývojářského režimu (potřeba 7x zmáčknout Build Number v nastavení zařízení) či odinstalování přebytečných aplikací a vypnutí automatických aktualizací. 

  • Tomáš 25. 11. 2018

    Kompatibilita

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na kompatibilitu na Mavic Pro s tel. Huawei Y6 Pro. Děkuji

    • Jan Specialista 26. 11. 2018

      Dobrý den, Vámi uvedený model není na listu poporovaných zařízení výrobce, která jsou vhodná pro použití s těmito drony. Chytrý telefon nebude zřejmě již dostatečné výkonný pro plnohodnotný provoz aplikace DJI GO4. Ta by mohla neustále vyhazovat nějaké chyby, vypínat se či zamrzávat při letu. 

  • Honza 6. 11. 2018

    Mavic pro

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda mavic pro muže bezpečně ovládat člověk, který nikdy s dronem neletal?

    • Jirka Mavic 2. 12. 2018

      Dobrý den, drona mám létání je sním bez problémové a jednoduché. Ale možná bych pro začátek zkusil DJI Tello aby si to člověk vyzkoušel a trochu si zažil principi létání ... ;)

      • Petra Specialista 2. 12. 2018

        Dobrý den,

        Děkujeme za Váš názor. Souhlasíme.

  • Honza 4. 11. 2018

    Mavic pro

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda mavic pro muže bezpečně ovládat člověk, který nikdy s dronem neletal?

    • Martina Specialista 5. 11. 2018

      Dobrý den, pokud zakoupíte drona na našich stránkách, součástí balení je uživatelský manuál, ve kterém naleznete všechny potřebné informaci pro správné ovládání. Pokud budete mít zájem, nabízíme i knihu Drony, která je vhodná právě pro úplného začátečníka.

      • Miroslav Bejček 28. 2. 2019

        S Dronem je snadné létání. Automaticky vzlétne posunem prstu na telefonu.Nebo také takto přistane.Poté ve výšce asi 1,5m čeká na povel.Bude čekat až 27min.Poté přistane když nedostane příkaz z ovladače.Letíte vpřed,na bok,dozadu,otáčení.Páčkami na vysílači.Pozici drží GPS a Glonass.Tím Dron ví jak zpět domů tiskem tlačítka H na vysílači .Baterie a procentní zásoba je hlídána automaticky,pokud dron zjistí,že je třeba se vrátit,zahájí automaticky let domů a přistane s přesností 10cm kde vstal.Má senzory proti nárazu.Upozorní hlasem,graficky na tel. i vibrací ovladače překážku na 15m a poté když máte plný plyn vpřed proti překážce,zastaví a stojí.Při návratu domů překážky přeletí.Zastaví a nastoupá 5.m nad ní a letí dál.Přenos z vysílače OcuSync je téměř nerušen wifinami ve městě a vesnici a ani přírodními překážky(les).Mavic je buldozer.Zatím nedostižný konkurencí. Umí i 5km v otevřené krajině -vzdálenost jedním směrem s 60% signálem v zásobě ještě.Samozřejmě je přes tyto unikátní vlastnosti třeba trochu pozornosti při provozu.Naučit se létat je snadné.Chce to jen se nebát a chtít se učit. přiznám,že jsem po koupi nejprve studoval příručku celou a videa na Youtube asi týden,poté jsem vzlétl na poli...

  • Marian 2. 10. 2018

    Nosnost

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik je schopný Mavic Pro unést.. Je nějaká takováto informace? Díky

    • Jan Specialista 2. 10. 2018

      Dobrý den, maximální vzletová váha dronu není výrobcem uváděna, nicméně byly prováděny testy na toto téma. Konečné výsledky prokázaly, že model DJI Mavic Pro zvládne vzlétnou se závažím o maximální hmotnosti 900 - 990 g, záleží na letových podmínkách apod. Je nutné však počítat s tím, že jakákoliv přidaná hmotnost snižuje maximální dobu letu samotného dronu. Vše ale může omezit schopnost či životnost rotorů vrtulí a dalších důležitých součástek pro provádění bezpečných letů. 

  • Marian 2. 10. 2018

    Nosnost

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik je schopný Mavic Pro unést.. Je nějaká takováto informace? Díky

    • Jan Specialista 2. 10. 2018

      Dobrý den, maximální vzletová váha dronu není výrobcem uváděna, nicméně byly prováděny testy na toto téma. Konečné výsledky prokázaly, že model DJI Mavic Pro zvládne vzlétnou se závažím o maximální hmotnosti 900 - 990 g, záleží na letových podmínkách apod. Je nutné však počítat s tím, že jakákoliv přidaná hmotnost snižuje maximální dobu letu samotného dronu. Vše ale může omezit schopnost či životnost rotorů vrtulí a dalších důležitých součástek pro provádění bezpečných letů. 

  • Chose 28. 9. 2018

    Kompatibilita

    Dobry den,
    bude dron kompatibilni s tabletem Samsung Galaxy Note 10.1 ?
    Dekuji za odpoved

    • Jan Specialista 29. 9. 2018

      Dobrý den, Vámi uvedený model není na listu poporovaných zařízení výrobce, která jsou vhodná pro použití s těmito drony. Tablet nebude zřejmě již dostatečné výkonný pro plnohodnotný provoz aplikace DJI GO4. Ta by mohla neustále vyhazovat nějaké chyby, vypínat se či zamrzávat při letu. 

  • Vaclav Oubrecht 24. 9. 2018

    Nataceni s DJI Mavic Pro

    Dobry den, chtel bych se zeptat, zda dronu nejako ublizim, kdyz budu porizovat videa (pomoci aplikace) ve slozenem stavu drona? Mysleno se slozenymi vrtulemi a rameny. Tedy zda lze kamera vyuzit take na zemi. Dekuji.

  • Vaclav Oubrecht 24. 9. 2018

    Nataceni s DJI Mavic Pro

    Dobry den, chtel bych se zeptat, zda dronu nejako ublizim, kdyz budu porizovat videa (pomoci aplikace) ve slozenem stavu drona? Mysleno se slozenymi vrtulemi a rameny. Tedy zda lze kamera vyuzit take na zemi. Dekuji.

    • Jan Specialista 24. 9. 2018

      Dobrý den, dron tímto využitím nelze nijak poškodit. Kamera pracuje nazávisle na chodu vrtulí. Mnoho uživatelů používá Mavica PRO právě pro tyto účely, z hlediska dosažení lepší stability obrazu. Ke dronu lze dokoupit i držák pro ruční natáčení (viz. https://www.robotworld.cz/drzak-pro-rucni-nataceni-dji-mavic-pro ), který funguje jako zmenšenina jiného výrobku DJI a to stabilizátoru Ronin.

  • Jakubko 9. 9. 2018

    Povolení

    Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat jestli jsou potřebné nějaké povolení v české republice ?
    Děkuji

    • Jan Specialista 10. 9. 2018

      Dobrý den, pro létání s drony pro rekreační použití do hmotnosti 25 kg není třeba žádného speciálního povolení, ale to pouze za předpokladu, že jsou dodržovány pravidla a zákony daného místa. 

      • Jskubko 10. 9. 2018

        Dobrá, děkuji za odpověď.
        A to je vidět v té aplikaci kde mužů létat ? :)

        • Jan Specialista 10. 9. 2018

          Dobrý den, s využitím nejnovější verze aplikace je možno vidět, která místa jsou bezpečná pro létání a kde je provoz omezen. Většinou je to okruh okolo letišť apod. Nicméně nejjednodušší je si prostudovat například Dolpněk X, který je zaměřen na bezpilotní systémy a popisuje, kde se smí a nesmí létat. Ale aplikace jako taková Vám nezabrání v létání v místech, kde by se výskyt dronů neměl objevovat. 

  • Jakubko 9. 9. 2018

    Povolení

    Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat jestli jsou potřebné nějaké povolení v české republice ?
    Děkuji

  • Jakubko 9. 9. 2018

    Povolení

    Dobrý den,
    Chtěl bych se zeptat jestli jsou potřebné nějaké povolení v české republice ?
    Děkuji

  • Kamil 4. 9. 2018

    Kompatibilita

    Dobrý den,
    chtěl jsem jsem se zeptat jestli je dron mavric kompatibilní s telefonem Samsung Xouver 4, operační system se androit ?

    • Jan Specialista 4. 9. 2018

      Dobrý den, sice není Váš model chytrého telefonu na doporučeném seznamu od výrobce, nicméně i tak splňuje potřebné parametry pro bezproblémový chod aplikace. 

  • Marek 25. 8. 2018

    reklamace dronu zakoupeného v USA

    Dobrý den,
    je možné v ČR reklamovat dron zakoupený v USA? resp má výrobce nějaké oficiální zastoupení v ČR kde by bylo možné reklamaci uplatnit? Děkuji

    • Aleš Specialista 25. 8. 2018

      Dobrý den, mrzí nás potíže s dronem, nicméně dron musí být zakoupený v ČR.

  • Vaclav Oubrecht 14. 8. 2018

    Problem s propojenim vysilace s mobilni aplikaci

    Dobry den, chtel bych se zeptat, zda nemate zkusenosti s problemem, se kterym se potykam.
    Mam Mavic Pro, vse funguje bezvadne az na propojeni vysilace s mobilnim telefonem (Honor 9). Pri pripojeni mobilniho telefonu se me mobil automaticky zepta zda chci nabijet nebo sdilet informace. Samozrejne dam sdilet. Pote se mi mobilni aplikace nekdy ani sama nezapne, nekdy se zapne ale neumozni modrou ikonu Go To Fly ale pouze Enter Device a pote v rozhrani kameri informaci, ze dron neni pripojen k telefonu. Parovani se mi podari tak jednou z deseti pokusu. Zkousel jsem jiz aplikaci preinstalova, vymenit kabel, pouzit jiny telefon ale stale stejny problem. Dekuji za jakoukoli radu.

    • ROCCO 3. 9. 2018

      PŘI RECENZI NA APLIKACI DJI GO 4, JSEM ČETL A MĚL PODOBNÝ PROBLÉM A BOREC NAPSAL, VŠICHNI CO MÁTE ANDROID ZAPNĚTE SI FUNKCI LETADLO NA MOBILU, A ONO TO FAKT ZAČLO FUNGOVAT, APLIKACE SE OKAMŽITĚ PŘIPOJÍ A FUNGUJE, MÁM HONOR 6 A FAKT SPOKOJENOST. ASI NĚJAKÉ RUŠENÍ, KTERÉ TO LETADLO VYPNE.

  • Tom 25. 7. 2018

    Dji go 4

    Dobry den.
    Je prostredi v aplikaci i v CZ ? Predem dik.

    • Patrik Specialista 26. 7. 2018

      Dobrý den,

      bohužel aplikace není v CZ jazyku.

  • David Hrnčíř 20. 7. 2018

    Teplota motorů

    Dobrý den, je normální, že zadni motory na Mavic Air jsou horké, aniž bych létal ve sport modu? A to při venkovni teplotě cca 28 stupňů. Teplota je dost vysoká i pri letu v mistnosti. Vždy po přistání saham na motory, a opravdu jsou dost horké. Je případné přehřátí motorů na Mavic Air nějak chráněno třeba hlášením v aplikaci ? Děkuji s pozdravem David

  • Tom 20. 7. 2018

    DJI Mavic Pro vs Mavic Air

    Dobrý den.
    Potřebuju vědět , jestli je u obou modelu stejna funkce
    Follow me ?

    • Jan Specialista 23. 7. 2018

      Dobrý den, pří používání stejné aplikace DJI GO 4 model Mavic Air nepodporuje letový režim Follow Me, jako je to možné u většího Mavic PRO. Lze však použít řežim Active Track. Zda-li letový režim přibude s budoucími aktualizacemi je těžké odhadnout, ale v aktuální chvíli Follow Me z těchto modelů podporuje pouze DJI Mavic PRO. 

  • Tom 20. 7. 2018

    Mavic Pro 2

    Dobrý den.
    Kdy vyjde Mavic Pro 2 ? Je už nějaký předběžný termín? Předem dík.

    • Lukáš Specialista 20. 7. 2018

      Dobrý den, podle našich informací by měl být Vámi uváděný model představen před vánoci a do ČR by se měl začít dodávat začátkem příštího roku. 

      • Tom 20. 7. 2018

        Děkuji za odpověď.

  • Tom 15. 7. 2018

    DJI Mavic Pro vs Apple Iphone SE

    Dobrý den.
    Je možné k ovládání Dronu použít telefon Apple Iphone SE kuli jeho velikosti, teda maličkosti?
    Předem dík.

    • Jan Specialista 16. 7. 2018

      Dobrý den, dron DJI Mavic PRO podporuje výrobky Apple od modelu 5S a vyšší. Tedy ano, i Váš model iPhone SE je plně kompatibilní pro létání s Mavicem. 

       

  • Petr 17. 6. 2018

    Rucni letani bez GPS a nastaveni clony

    Dobry den,
    chtel bych se zeptat na dve veci. Lze s Mavic PRO letat uvnitr budovy, tedy z dosahu GPS jen rucne ?
    Lze rucne nastavit clonu ? Napriklad pri dostatku svetla a sikmem pohledu na zem, aby se zvetsila hloubka ostrosti ?
    Dekuji,
    Petr

    • Jan Specialista 18. 6. 2018

      Dobrý den, s Mavicem lze létat uvnitř budovy, avšak je zapotřebí dbát daleko větší opatrnosti a počítat s antikolizními senzory, které jsou v přední části a mohly by zamezit dronu postup mezi dveřmi apod. Co se týče clony, ta je nastavena na stabilních f/2,2. Tuto hodnotu nelze změnit, maximálně poupravit jiná nastavení za pomocí ND filtrů. 

  • Radosek 17. 5. 2018

    Propojení tabletu Lenovo s ovladačem pro DJI

    Dobrý den,
    potřebuji propojit tablet Lenovo Yoga Tablet 3 Pro, který má rozhraní USB Micro 2.0 a WiFi 802.11ac. Jak je možné propojit tablet s ovladačem dronu DJI Mavic Pro? Originální propojovací kabílek je krátký i pro některé mobilní telefony...

    • Jan Specialista 18. 5. 2018

      Dobrý den, možnost připojení ze strany slouží výhradně pro mobilní telefony, které je možnost uchytit do případných držáků, nicméně ve středu dálkového ovladače, jakoby pod místem, kde bývá uchycen telefon, je standardní vstup pro USB. Zde můžete přípojit jakýkoliv Vás již vlastněný napájecí kabel a tím propojit tablet s vysílačem. 

  • Marek 3. 5. 2018

    kapacita SD karty

    Dobrý den,
    máte otestováno, jestli zvládne i větší kapacitu SD karty, jako výrobcem udávaných 64 GB? Nebo proč toto omezení?
    Díky.

    • Jan Specialista 3. 5. 2018

      Dobrý den, dron DJI Mavic PRO je schopen zpracovat i větší kapacitu úložné paměti než pouze 64 GB, nicméně výrobce doporučuje takovou maximální hodnotu z několika důvodů. Ať už prevence vůči chybnému zápisu dat a následné ztrátě obrazu. Lepší variantou je například zakoupit více paměťových karet, na kapacitu 64 GB se v průměru zachytí přes dvě hodiny záznamu. Mohla by nastat situace, kdy na větší paměťové kartě máte hodiny záznamu, nastane neočekávaná chvíle a dojde ke zrátě kompletního videozáznamu, kdežto u více paměťových karet budou ty aktuálně nevyužívané v pořádku včetně všech dat. 

  • Laurin 21. 4. 2018

    Koupě

    Dobrý den, chci se zeptat když bych chtěl zakoupit dji mavic pro ale se vzdálenosti pro země mimo EU. Kde by bylo možné tento model zakoupit aby nebyla omezená vzdálenost.
    Díky

    • Katrin Specialista 21. 4. 2018

      Dobrý den,
      dosah vysílače je omezen lokalitou, kde se dron právě vyskytuje, pro země EU je dosah maximálně povolen 4 km za ideálních podmínek bez rušivých elementů. Tudíž ikdyž bude dron zakoupený např. v USA, ale bude používaný v zemích EU, budou platit pravidla EU.

      • Laurin 22. 4. 2018

        Ahá
        Děkuji za odpověď

        • Darek 18. 7. 2018

          Ale pokud máte android je jednoduché přez aplikaci fake GPS nastavit že jste v americe, pak už ji klidně odinstalujte a jen vždy potvrďte že nechcete změnit nastavení.

          • Jan Specialista 20. 7. 2018

            Dobrý den, obcházet předpisy a nastavení bych nedoporučoval, v případě jakékoliv havárie či obdobné situace je možnost zpětně dohledat informace o letu a dronu samotném, kdy může dojít i k zamítnutí záruční opravy. Letoun by pilot dle nařízení neměl ztratil z očního kontaktu a jsem přesvědčen, že na vzálenost mnoha kilometrů by nebyla tato podmínka splněna. Dále je nutno počítat s povětrnostními podmínkami a konkrétně s bezpečným návratem domů, tedy co dron je schopen uletět od vysílače, nemusí vždy takovou vzdálenost pokrýt nazpět. 

  • Jakub Tobiáš 18. 4. 2018

    Kompatibilita

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat jestli Mavic bude kompatibilní s telefonem Xiaomi Redmi Note 4. Děkuji.

    • Patrik Specialista 19. 4. 2018

      Dobrý den, pokud Váš telefon má verzi systému Android 4.4 a vyšší, neměl by být s kompatibilitou problém.

  • Petr Kosíř 1. 4. 2018

    Nabíjení

    Dobrý den,
    rád bych se zeptal zda-li je možné dobíjet dron z běžné powerbanky kvůli napětí baterie.
    Děkuji

    • Jan Specialista 3. 4. 2018

      Dobrý den, běžná powerbanka nemá dostatečnou sílu k dobíjení inteligentních baterií pro Mavic PRO. Neexistuje žádné originální příslušenství v nabídce DJI tohoto typu. Je možnost, že speciální powerbanky pro napájení notebooků a podobných zařízení by fungovala, ale nikdo nedokáže zaručit jejich přesnou funkčnost.

  • Marcelus 20. 3. 2018

    Které vrtule pro Mavica pro?

    V nabídce máte i nějaké zlaté vrtule. Které doporučujete?

    • Lukáš Specialista 20. 3. 2018

      Dobrý den, zlaté vrtule jsou nízko hlukové. Jsou tišší a mají menší odpor díky čemuž se dronu prodlouží délka letu. Můžeme je určitě doporučit.

  • Jaroslav 19. 3. 2018

    3D brýle

    Dobrý den, rád bych se zeptal jestli se dají použít u tohoto dronu 3D brýle pro drony. Díky za odpověď.

    • Patrik Specialista 20. 3. 2018

      Dobrý den, ano u tohoto drona lze použít brýle pro drony.

  • Filip 15. 2. 2018

    Vrtule

    Dobrý den, je možné použít vtule z Mavic pro Platinum na Mavic pro? Děkuji za odpověď

    • Jan Specialista 15. 2. 2018

      Dobrý den, ano nízkohlukové vrtule je možné využít i u modelu DJI Mavic PRO. Avšak nenabídnou takové snížení hlučnosti a prodloužení délky letu jako u DJI Mavic PRO Platinum skrze jiné motory rotačních vrtulí. 

  • jiri vacek 2. 2. 2018

    parametry

    dobry den, je mi divne, ze je uvaden dolet az 13 km a dosah vysilace az 4 km, no ja nevim, ale pokud se nad tim zamyslim tak vysilac je sakra slaboch, to mohu ovladat na 4km a potom co? budu koukat jak nekam mizi dron? no nic moc

    • Veronika - Robot World Specialista 3. 2. 2018

      Dobrý den,
      dosah vysílače je omezen lokalitou kde se dron vyskytuje, pro země EU je dosah maximálně povolen 4 km za ideálních podmínek bez rušivých elementů. Uváděných 13 km letu je myšlená vzdálenost, kterou uletí dron na kapacitu baterie, během maximálního letového času 27 minut při bezvětří a konstatní rychlost 7 m/s.Krásný den

  • Jaronek 28. 1. 2018

    Porovnání

    Jaký je vlastně rozdíl mezi MAVIC PRO, a MAVIC AIR? díky

    • Jan Specialista 29. 1. 2018

      Dobrý den, mezi základní rozdíly patří zkrácená doba letu z 27 minut u DJI Mavic Pro na 21 minut  u Mavic air a menší maximální dolet kolem maxima 2 kilometrů. Nicméně DJI Mavic Air táhne zákazníky především svojí skladností, novými funkcemi z hlediska letových módů a také cenou. Při výběru drona je důležité se zaměřit na hlavní využití, pro které bude určen. Pro let v přírodě určitě budou hojně využity kolizní senzory, které jsou u tohoto modelu uloženy v přední, zadní a spodní části. Mavic Air je ve vzduchu obratnější, rychlejší a avšak při silném větru méně stabilní než Mavic Pro. V oblasti kvality záznamu si jsou oba modely velmi podobné, liší se avšak mírně ostrostí obrazu a sytostí barev. Pro lepší srovnání doporučím zhlédnout nějaká novinářské recenze na portálu Youtube.

  • Jiří Novák 13. 1. 2018

    Pouziti ovladacu

    Dobry de, chci se zeptat jestli jde u drona Mavic pro platinum ovladat jednim ovladacem drona a druhym kameru? Dekuji za odpoved.

    • Lukáš Specialista 15. 1. 2018

      Dobrý den, ano toto nastavit lze. Kameru lze ovládat druhým ovladačem, případně za pomocí brýlí.

  • Mára 16. 12. 2017

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, jestli má dron funkci follow me. Děkuji

    • Jan Specialista 18. 12. 2017

      Dobrý den, model DJI Mavic Pro podporuce více jak 5 leteckých modů, mezi nimiž je právě i Follow Me. Dron Vás zachytí jako objekt svého zájmu a bude Vás sledovat v předem zvolené vzdálenosti. 

  • Ivo Kolář 6. 10. 2017

    Váha Dronu DJI - Mavic

    Dobrý den,
    prosím o informaci, jaká je vzletová váha dronu.
    Děkuji za info.
    Ivo Kolář

    • Jan Specialista 6. 10. 2017

      Dobrý den, maximální vzletová váha dronu není výrobcem uváděna, nicméně byly prováděny testy na toto téma. Konečné výsledky prokázaly, že model DJI Mavic Pro zvládne vzlétnou se závažím o maximální hmotnosti 900 - 990 g, záleží na letových podmínkách apod. Je nutné však počítat s tím, že jakákoliv přidaná hmotnost snižuje maximální dobu letu samotného dronu. 

  • Drahoňovský 23. 9. 2017

    DJI WooKong

    Obsahuje dron DJI Mavic PRO řídící systém DJI WooKong pro možnost využívání softwaru WKM 5 (50) pro řídící systém bodů trasy

    • Jan Specialista 27. 9. 2017

      Dobrý den, tento program se s modelem Mavc PRO použít nedá. DJI Mavic PRO má zcela jinou řídící jednotku. Model Mavic podporuje létání přes předem stanovené body, funkce Waypoint lze nastavit pomocí mobilní aplikace DJI GO 4. Navíc je možné pro daný model stáhnout aplikaci GSP, která je přímo určená pro létání na body, avšak tato aplikace je dostupná pouze pro iPady.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše