Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Carneo Smart Cleaner 610

Dotazy pro Robotický vysavač Carneo Smart Cleaner 610

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lucie Hejná 13. 4. 2021

    Nabíjení

    Dobrý den. Zdědila jsem robotický vysavač Carneo Smartcleaner 610. Zakoupila jsem novou baterii a adaptér na nabíjení. Při zapojení na nabíjení mi vysavač každých 10 vteřin pipne a po 5 hodinách nabíjení stále není nabitý. Bliká jen jedna čárka a po odpojení z adaptéru se vysavač vypne. Prosím o možnost, čím to může být a popřípadě co s tím. Předem moc děkuji za odpověď. S pozdravem Hejná

    • Lukáš Specialista 13. 4. 2021

      Dobrý den, problém bude zřejmě v elektornice robota. Můžeme nabídnout provedení diagnostiky v našem servise a případnou opravu, ale bohužel tyto opravy nejsou rentabilní a tak bychom doporučili spíše zakoupení nového vysavače.  

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše