Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Naše motivace a vize

V dnešní výuce se děti setkají s počítači a novými technologiemi maximálně během hodin informatiky, ale i tam se často výuka zaměřuje na používání počítače pro kancelářské účely. Budoucností jsou technologie a digitální svět a my chceme pomoci vzdělávat generaci dětí, které se v tomto světě budou orientovat a rozvíjet ho. Také používání robotických hraček dostat z hodin informatiky do ostatních předmětů jako je matematika, zeměpis, ale i jiné vědní a humanitní obory. Programování robotických hraček rozvíjí logické a informatické myšlení, kreativitu, kritické myšlení, spolupráci v týmu a mnoho dalšího.

To vše formou hry a zábavy.

Mateřské školy ZŠ 1. stupeň ZŠ 2. stupeň Střední školy Rodiče

Robotické hračky v předškolním vzdělání dávají formou zábavných her nejen možnost proniknout do světa programování, ale také zlepšují jejich pozornost, soustředění, logické myšlení a kreativitu. Díky jednoznačným příkazům pomáhají utvářet myšlenkový proces dítěte, které se snaží vyřešit daný problém a dovést robota k jeho cíli. Jsou to robotické hračky s jednoduchým ovládáním pomocí barevných kartiček, směrových šipek nebo s jednoduchým ovládáním pomocí tabletu. Tyto didaktické pomůcky jsou prvním krokem k pokročilejšímu programování na základních školách.

ZŠ 1. stupeň

Robotické hračky pro první stupeň základní školy jsou v dnešní době pro většinu dětí prvotním setkáním s roboty. Pro ovládání je na výběr několik možností od lehkých až po složitější blokové programování Scratch. Vzdělávací roboti pomáhají rozvíjet logické uvažování, kreativu, znalosti technologií a dovednosti programování i techniky. Zároveň mohou rozvíjet i jemnou motoriku pomocí robotických stavebnic, které dále můžete programovat a vytvářet zábavné projekty do hodin.

ZŠ 2. stupeň

Robotické edukační hračky a stavebnice pro pokročilejší výuku programování. Lze je programovat mnoha způsoby, ať už v blokovém programovacím jazyce Scratch, tak v textovém Phyton a C++. Rozvíjí u dětí týmovou práci, naučí je, jak sestavit a otestovat algoritmy, popsat problém a navrhnout jednotlivé kroky k jeho řešení a jak použít podmíněné příkazy. Edukační hračky pro 2. stupeň ZŠ rozvíjejí dovednosti a rozšiřují výuku o nové výzvy.

Střední školy

Pokročilé robotické hračky a stavebnice, které navazují na výuku druhého stupně základní školy a pro zkušené uživatele, kteří hledají složitější řešení. Lze je programovat mnoha způsoby, ať už v blokovém programovacím jazyce Scratch tak v textovém Python a C++. Naučí studenty vysvětlit celý postup, určit problém, rozdělit problém na jednotlivé části a navrhnout kroky k jeho řešení. Vybrat vhodný algoritmus a svůj výběr zdůvodnit. Naučí je vytvořit přehledný program v programovacím jazyce, používat opakování, větvení programu, proměnné a ověřit správnost postupu a případně najít a opravit chybu. Tyto roboti dotvářejí klíčové schopnosti studentů pro práci v technologickém a IT průmyslu.

Rodiče

Pomozte vašim dětem porozumět počítačům, robotům a umělé inteligenci. Začněte s robotickými hračkami a stavebnicemi zábavnou formou i doma. Děti tak rozvíjí myšlení, učí se programovacím jazykům a tak se zároveň učí plánovat a řídit činnosti, řešit problémy, uspořádat i velké a nesourodé soubory dat tak, aby je mohli dále využít. Už malé děti se tak mohou seznámit s programováním pomocí barev, čísel nebo třeba puzzle. Starší zvládnou sestavit několik druhů stavebnic a programovat v různě složitých projektech. Ať už máte doma začátečníka nebo zapáleného informatika a školní projekty mu nestačí, pomůžeme vám vybrat vhodnou robotickou hračku pro jeho rozvoj.

Možnosti programování


Ovládání



Programovací jazyk





Poptávkový formulář



FAQ - Časté dotazy


Kolik studentů by mělo být ve výuce na jednu hračku?

Ideální počet studentů je 2-3. Tak se během vyučovací hodiny prostřídají a zároveň se naučí pracovat v týmu.

Potřebuji do faktury uvést údaje týkající se dotací a školských programů, je to možné?

Samozřejmě. Stačí nám poslat přesnou formulaci a objednávku na email [email protected] nebo zavolat na infolinku. Naši operátoři s vámi vše vyřeší.

Existují výukové materiály nebo si je učitel musí vytvořit sám?

Snažíme se spolupracovat se značkami, které dávají zákazníkům komplexní řešení pro výuku, takže u části z robotických hraček naleznete kompletní výukové materiály. Například Marty the Robot má na výběr výukové materiály pro vedení celé hodiny jak ze strany učitele, tak žáka a to pro různé předměty.

Když nevím, jaké robotické hračky jsou vhodné pro mé žáky, kde tyto informace získám?

Rádi vám s výběrem pomůžeme. Vyplňte poptávkový formulář níže nebo nám napište na emailovou adresu [email protected] více informací a vytvoříme vám konkrétní nabídku pro vaši školu.

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše