Instalace robotické sekačky z našeho obchodu
Kód zboží: 101404
Popis služby
Instalace robotické sekačky Gardena a Robomow
Nevíte-li si rady s instalací robotické sekačky, nebo jen nemáte čas si sekačku nainstalovat sami, instalaci Vám rád provede náš specialista. Přijede k Vám i se sekačkou, nainstaluje ji, otestuje, zaškolí Vás, poradí a zodpoví všechny Vaše dotazy. Sekačky zakoupené u jiných prodejců Vám také rádi nainstalujeme, pokud je to Váš případ, zvolte instalaci sekačky zakoupené v jiném obchodě.
Instalaci provedeme v nejbližším možném volném termínu, který si potvrdíte po objednání.
Robotickou sekačku nainstalujeme pouze na zahradu, která je pro provoz sekačky vhodná, ale vše s Vámi dopředu dostatečně prokonzultuje náš technik, který má za sebou stovky instalací robotických sekaček, abyste stroj nekupovali zbytečně.
Obvodový kabel zakopáváme pod povrch a je tak dostatečně chráněn před mechanickým poškozením např. při vertikutaci.
Uvedená cena platí při instalaci sekaček Gardena, Robomow a Luba. Služba instalace robotické sekačky zahrnuje položení vodícího kabelu nebo virtuální hranice, umístění dobíjecí stanice, zprovoznění robotické sekačky a zaškolení obsluhy s robotickou sekačkou.
V případě větších úprav na zahradě (jako např. řezání a rozebírání dlažby, terénní úpravy, apod.) může být dle složitosti cena navýšena po dohodě s technikem na místě. Instalační materiál není zahrnut v ceně instalace.
Službu nabízíme po celé ČR. Pouze za příznivého počasí v období od 1.4. do 31.10.
Recenze produktu
-
Zdeněk Nohel
24. 8. 2023
Dobrá práce...................................................................................................................................................
-
Jan Němeček
Ověřený
zákazník18. 5. 2023
Naprostá spokojenost. Technici byli super, vše vysvětlili a ukázali. Nelituji, že jsem využil tuto službu.
- -rychlá instalace a ohleduplná k naší zahradě
- -skvělé úvodní naprogramování sekačky
- -info o mobilní aplikaci
- nic
-
Roman
Ověřený
zákazník10. 5. 2023
toto jsem nikdy aboslutně nezažil, Perfektní 2 pánové, dojeli přesně podle domluvy, i když jsem měl již vybryný jiný model / dražší / po tom co viděli moji zahrdu mi poradili jiný model, který měli sebou. MAjí dlouholeté zkušenosti a jsou opravdu profíci. Na všem jsme se domluvili a se vším mi poradili. Perfetní prozákaznícký servis. Samotná instalace cca za hodinku. moc děkuji a kdo vohá zda si vzít instali jen doporučuji.
- prozákaznícký přístup
- profesionalita
- odbornost
- nic
-
Stefan Kulla
Ověřený
zákazník20. 6. 2022
Dva milí, šikovni a velmi zruční technici přijeli, vysvětlili,zapravili a vyzkoušeli robotickou sekačku
- Příjemné jednání
- Rychla a kvalitní prace
-
Lukáš Hamza
Ověřený
zákazník24. 5. 2022
Váhal jsem jestli si objednat instalaci nebo se do toho pustím sám. A po dokončení nelituji ani koruny co jsem dal za instalaci. Nejde jen o natažení kabelu ale i správné rozvrhnuti kde kabel bude, zony atd. Přístup profesionální, rychly, ochotný. Chlapům nevadilo neustále odpovídat na mé přihlouple dotazy. Cela montáž hotová za cca 2 hodinky z toho kabel se pokladal tak cca 15 min.
- Ochota
- Rychlost
- Spolehlivost
- Kabel je v zemi ne na povrchu
- Po 1 tydnu není poznat ze se na zahrade neco zakopavalo
- Snad jen čekací doba ale to je ma vada nedočkavosti
-
Věra Hliňáková
Ověřený
zákazník12. 5. 2022
Dnes mi byla zprovozněna sekačka Gardena. Zatím sekala pouze dnes odpoledne, takže ji nemohu zatím hodnotit, ale jsem z ní nadšená.
Co chci, ale ohodnotit je práce dvou techniků - pánů Riedla a Szaba, kteří mi tuto sekačku přijeli zprovoznit. Jejich práce byla naprosto profesionální, sekačku zprovoznili, předvedli, vše mi ochotně vysvětlili.
Tyto pány mohu všem jenom doporučit.
Ještě jednou jim moc děkuji.- Nemohu zatím hodnotit, jezdila pouze jedno odpoledne - bez problémů.Jsem z ní nadšená.
- žádné
-
Eagel
Ověřený
zákazník6. 4. 2022
I přes vyšší cenu všem doporučuji. Příjemní pánové během cca 2 hodin natáhli drát (300 m), následně vysvětlili používání sekačky a v klidu odjeli...
- profesionální přístup
- vyšší cena
-
Lucie Staňková
Ověřený
zákazník24. 8. 2021
Zakoupila jsem sekačku i s instalací a doporučuji to každému. Zahrada je členitá s množstvím záhonů a stromů v trávníku. Naprosto profesionální přístup, zaškolení a instruktáž, nebylo od té doby ani jednou třeba otevřít manuál :-)
- Profesionální přístup
- Odbornost
- Rychlost práce
- Nic
-
Verča
Ověřený
zákazník2. 8. 2021
Po přečtení recenzí, jsem instalaci objednala. MOHU JEN DOPORUČIT! Profesionálně provedená instalace. Technici obešli zahradu, poradili s výběrem místa pro nabíjecí stanici. Ve velmi krátkém čase nainstalovali 420m vodícího drátu, naprogramovali sekačku, odzkoušeli, vše vysvětlili.
- profesionální přístup
- rychlá instalace
- vodič v zemi
- naprogramovaná sekačka, předvedení funkcí
-
Iva
Ověřený
zákazník24. 6. 2021
Instalace sekačky proběhla rychle, dohodli jsme se na vhodnosti naprogramování a obsluze. Pánové byli vstřícní, ochotní vysvětlit vše, co je pro daný typ a rozdělení 2 oddělených zatravněných ploch zapotřebí. Výhodou je, že sekačka zvládne posekat i sekundární plochu a pracuje i za deště. Výrobek máme krátkou dobu na dlouhodobé posouzení.
- Je tichá, energeticky úsporná
- Na počátku zůstala stát v místě, kde kořeny stromu vyvýšily terén, avšak po telefonické konzultaci jsme okamžitě odstranili nerovnost a funguje bez problémů.
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Petr 9. 11. 2023
Vymezení území u drátové sekacky
Dobrý den, nejdříve chci poděkovat za perfektní diskusní fórum, kde je spoustu zajímavých informací.
I přesto jeden začátečnický dotaz - jak je ohraničeno území drátové sekačky ? Protože veškeré diskuze jsou o drátu který dovede sekačku do nabíjecí stanice... ?
Reagovat
Dobrý den, pozemek ohraničíte drátem po obvodu plochy kterou chcete sekat. Musí se jednat o uzavřený okruh - od nabíjecí stanice kolem celé plochy zase zpět.
Reagovat
Petr 10. 11. 2023
Děkuji. Je nějaký limit na délku toho drátu ? U nás vychází délka cca 200m.
Reagovat
Dobrý den, vždy záleží na daném modelu robotické sekačky, ale potřeba 200m drátu na obvod není žádný problém. (například model Gardena sileno city 250 má uvedenou maximální délku obvodového drátu 300m)
Reagovat
Petr 12. 8. 2023
Navadeci vodic- nenalezen
Dobry den, omlouvam se za dotaz bez diakritiky.
Koupil jsem robotickou sekacku SIleno life+750m2.
mam ale malou komplikaci. Robot nemuze najit navadeci vodic, hleda ji do te doby nez se uplne vybije a zustane stat v zahrade.
Sekacka po 3 dnech nasla navadeci vodic dvakrat. v ostatnich pripadech jsem musel sekacku manualne donest do nabijeci stanice.
muzete mi poradit, jak sekacku nastavim tak, aby vzdy nasla navadeci vodic? dekuji
Reagovat
Dobrý den, bohužel nevíme jak máte naváděcí drát na pozemku nainstalován, ale vždy je třeba dodržet manuál. Naváděcí drát by měl protínat co největší část pozemku, tak aby jej sekačka mohla vždy rychle vyhledat a dostat se po něm do nabíjecí stanice.
Reagovat
Pavlina Gray 6. 8. 2023
ROBOTICKÁ SEKAČKA MTF DM2 1400I ignoruje nastaveni
Dobry den, po nastaveji roboticke sekacky Mountfield a pozdejsim i resetovani si sekacka dela co chce a jezdi stale po obvodovem dratku, jezdii v desti (i presto vse ze je nastavena tak aby nejezdila), jezdi mimo nastavene hodiny (v noci, preste vse ze ma byt v docku).... je pouze 1 tyden nova. Je mozne, ze je nejaka porucha v elektronice? Dekuji za Vas nazor. Pavlina
Reagovat
Dobrý den, těžko říci kde je chyba. Určitě bychom doporučili chování sekačky konzultovat s prodejcem a pokud by Vám nebyl schopen pomoci, tak řešit reklamací sekačky.
Reagovat
JIří Cikán 16. 6. 2023
Nabíjecí stanice bliká zeleně, ale ECO mod to pravděpodobně není
Dobrý den,
po přerušení a následném spojení obvodového vodiče začala na nabíjecí stanici blikat kontrolka zeleně. Dle dostupných informací by se mělo jednat o aktivní ECO mod. Nicméně v mém případě se mi tento mod nepodařilo deaktivovat a sekačka navíc nemůže najít dobíjecí stanici a nakonec jí dojde baterie.
Díky za případnou odpověď. J.Cikán
Reagovat
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo podporu Gardena: tel. 800 100 425 email: [email protected] . Měli by Vás být schopni navést jak problém odstranit.
Reagovat
Tomas Seidler 24. 4. 2023
rozdvojení naváděcího drátu
Dobrý den, mám dotaz ohledně naváděcího drátu. Ze stanice je jasné, že vede jeden drát. Můžu jej někde rozdělit a přes svorku udělat dvě větve, které připojím na dvě různé místa smyčky? Mám zahradu ve tvaru U a stanici mám v podstatě uprostřed.
Děkuji za info
Reagovat
Dobrý den, rozdělení naváděcího drátu není možné. Při Vašem tvaru pozemku doporučíme umístit dobíjecí stanici na jeden z konců zahrady.
Reagovat
Miroslav Marek 20. 9. 2022
nalezení vodícího kabelu
Dobrý den,
mám sekačku gardena Sileno+. Doteď bylo vše bez problémů, ale v posledních dnech není sekačka schopna najít naváděcí kabel a dostat se tudíž do nabíjecí stanice a vždy se nakonec vybije a zůstane někde stát. Provedl jsem kontrolu a nikde není nic přerušeno. Sekačka je v provozu od června.
Děkuji
Reagovat
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat světelnou signalizaci na dobíjecí stanici. Jakou barvu stanice signalizuje když zde není umístěna sekačka?
Reagovat
Miroslav Marek 20. 9. 2022
svítí zeleně
Reagovat
Svoboda 20. 6. 2022
Vodící drát
Dobrý den, mám trávník ohraničený obrubníky cca 10 cm nad úroveň trávníku. Musím instalovat vodící drát? Může sekačka jezdit po ploše a pouze senzory detekovat překážky? Nebo pokud nebude ve smyčce tak vůbec nepojede?
Reagovat
Dobrý den, obvod travnaté plochy je třeba, u všech námi nabízených modelů robotických sekaček, ohraničit obvodovým drátem.
Reagovat
Jiří Formánek 16. 4. 2022
Kačírek
Dobrý den,
mám dotaz, jak si poradí sekačka s plochou kačírku, který je od trávy oddělený plastovým (neviditelným) obrubníkem. Výškově je to víceméně ve stejné rovině, ale může sekačka vjet jedním kolem do toho kačítku, aby dosekala trávu až k tomu obrubníku?
Děkuji.
Reagovat
Dobrý den, dle popisu ploch bychom doporučili volit model Gardeny kde tyto modely jezdí k okraji větším kolem, které zvládá i pohyb v kačírku. Je tak možné provést instalaci, tak že zde sekačka bude přejíždět a dojde k úplnému posekání.
Reagovat
Milan Rohov 25. 4. 2021
Vodící kabel
Dobrý den,
existuje nějaký tester (nebo zkoušečka), který umožní najít vodící kabel? V některých částech zahrady není hranice mesi posečeným a neposečeným jednoznačná a nerad bych kabel překopl.
Děkuji.
Reagovat
Dobrý den, drát by šel dohledat zřejmě nějakým detektorem, ale doporučím vzít manuál a dle míry v něm uvedené by se měl nacházet drát.
Reagovat
Pavla Slavíková 16. 3. 2021
Roboticka sekačka Grizzly
Dobrý den, sekačka nám 3 měsíce bezchybně fungovala, poté začalo blikat zelené světýlko na základně. Žádná závada nebyla odhalena, vyměnili nám za nový kus. Nyní ihned po zapojení nejede a bliká zase zelené světýlko. Nevíte, čím by to mohlo být?
Reagovat
Dobrý den, o jaký model robotické sekačky se jedná?
Reagovat
Pavla Slavíková 16. 3. 2021
Dobrý den, Grizzly MR 1000.
Reagovat
Dobrý den, instalaci provádíme pouze u robotických sekaček, které máme v naší nabídce - čili Robomow a Gardena.
Reagovat
Pavla Slavíková 17. 3. 2021
Děkuji za informaci, nechtěla jsem instalaci, jen radu.... Nashledanou.
Reagovat
Dobrý den, omlouváme se za nedorozumění. V tomto případě bude nutné kontaktovat přímo prodejce a domluvit se s ním na případné kontrole či opravě přístroje.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 44