Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Roidmi EVE Plus - white 3Doid Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white Roidmi EVE Plus - white

Prodej ukončen

sleva285 Kč

Robotický vysavač a mop 2v1 Roidmi EVE Plus - white

96% 202 Recenzí 91% doporučuje

Tento produkt se již neprodává.
Doporučujeme zvolit nástupce

Kód zboží: 104015

Příslušenství

Popis produktu

  • Robotický vysavač s mopem
  • Samovyprazdňovací stanice na odpad
  • Ovladatelný přes telefon - aplikace v anglickém jazyce
  • Laserová navigace
  • Funkce mopu a vysavače
  • Vysavač s hlučností cca 50-65 dB
  • Trojice samostatných senzorů pro efektivní úklid
  • Sací tlak až 2700 Pa
  • 18 senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru
  • Algoritmus simultánní lokalizace a mapování (SLAM)
  • Nádržka na vodu s účinnějším čerpadlem
  • Nastavení intenzity mopování
  • Automaticky se dobije a pokračuje v úklidu od místa, kde přestal
  • Vysokokapacitní 5200 mAh Li-ion baterie
  • Přesná laserová navigace jako v Google autě
  • Maximální plocha vysávání až 250 m²
  • Možnost nastavení úklidových zón a pojmenování místností
  • 2 boční kartáčky

Představení robotického vysavače Roidmi EVE Plus

Vrhněte se do chytrého úklidu s robotickým vysavačem Roidmi EVE Plus, který krom funkce mopu nabízí i revoluční samovyprazdňovací stanici na odpad. Díky sofistikované laserové navigaci a sacímu tlaku až 2700 Pa si poradí s úklidem celé řady povrchů, včetně tvrdých podlah a koberců. Vysokokapacitní 5200 mAh Li-Ion baterie vystačí na úklid až 250 m². V případě, že Roidmi EVE Plus nezvládne uklidit celý prostor, tak si sám zajede načerpat energii do nabíjecí stanice a následně bude pokračovat v místě, kde s úklidem přestal. Vysavač můžete ovládat z mobilního telefonu, kde si lze nastavit např. časový rozvrh vysávání, pojmenovat místnosti, anebo nastavit úklidové zóny.

Automatické vysypávání sběrného koše

Nabíjecí stanice Roidmi EVE Plus vám poslouží nejen k nabíjení robota, ale také k automatickému vysypávání sběrného koše do objemného 3L odpadního pytle uvnitř stanice. Jednorázový sáček na nečistoty uvnitř stanice pojme až desítky sběrných košů robota. Jeho praktické zpracování znemožňuje únik prachu a nečistot zpět do okolí. Na zaplnění odpadního sáčku vás upozorní mobilní aplikace. Samovyprazdňovací stanice ROIDMI 2.0 má inteligentní LED obrazovku. Ukazuje stav baterie robota, stav nabíjení robota, oznamuje naplnění odpadního sáčku a slouží jako oznamovací obrazovka pro poruchy.

Automatické vysypávání sběrného koše

Výkonná laserová navigace

Špičková laserová navigace LDS Lidar mapuje prostor, a to i v naprosté tmě. Vytváří a ukládá mapy vašeho domu a pomocí vysoce přesného algoritmu SLAM inteligentně plánuje vždy tu nejefektivnější cestu pro úklid.

Výkonná laserová navigace

Funkce mopování

Roidmi EVE Plus zvládne vysávání a mokré vytírání zároveň. Vysavač disponuje nádobkou na vodu s objemem 250 ml a elektronicky řízeným čerpadlem, u kterého si lze nastavit až 3 úrovně průtoku vody.

Systém dávkování zaručuje přesné a rovnoměrné dávkování vody na mopovací textilii. Nemusíte mít strach, že by na podlaze zůstávaly skvrny od vody. Ujistěte se však, že před prvním použítím naplníte zásobník vodou a navlhčíte utěrku.

Funkce mopování

Inteligentní mapování místností

Vysavač si dokonale zmapuje prostor a místnosti. Po uložení mapy můžete jednotlivé místnosti pojmenovat a přizpůsobit plán úklidu dle vašich potřeb.

Inteligentní mapování místností

Uklízí tam, kde přestal

Jako majitel tohoto robota se nemusíte starat o celý úklidový proces. V případě, že vysavač neuklidí celý prostor na první pokus, tak si zajede dočerpat energii do nabíjecí stanice a následně začne s úklidem tam, kde přestal.

Uklízí tam, kde přestal

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Každá domácnost má specifické členění místností. Jak splnit očekávání všech zákazníků? Vysavač má 18 hlavních senzorů, které zajišťují navigaci v prostoru a starají se o to, aby vysavač s výškou 9,8 cm neuvízl třeba pod nábytkem.

Dokonalá orientace v jakémkoli prostoru

Motor s vysokou sací silou

Roidmi EVE Plus je vybaven digitálním bezkartáčovým stejnosměrným BLDC motorem, který je oproti běžným motorům tišší, spolehlivější, energeticky úspornější a má delší životnost. Sací síla takového motoru je až 2700 Pa, což postačí na úklid prachu, vlasů a dalších nečistot.

Motor s vysokou sací silou

Ovládání přes mobilní aplikaci

Ovládání Roidmi EVE Plus je možní přes aplikace Mi Home a Roidmi. Díky aplikaci Mi Home si můžete naplánovat, kdy a jak často bude váš robotický pomocník vysávat, případně mu jednorázově pokyn k vysávání zadat, byť už budete třeba sedět v práci. Dále můžete ovládat sací výkon a prohlédnout si trasu, kterou vysavač během práce urazil, anebo nastavit zakázané zóny úklidu a pojmenovat místnosti dle vašich představ.

Hlasového asistenta k vysavači připojíte pouze přes aplikaci Roidmi.

Ovládání přes mobilní aplikaci

Technická specifikace

  • Model: Roidmi EVE Plus
  • Barva: bílá
  • Baterie: Li-ion
  • Max. plocha pokrytí: 250 m²
  • Kapacita baterie: 5200 mAh
  • Hlučnost: cca 65 dB
  • Rozměry: 35 x 35 x 9,8 cm
  • Hmotnost: robota 3,6 kg, stanice 2,7 kg
  • Doba provozu: až 180 min.
  • Doba nabíjení: 240 min.
  • Možnost mopování: ano
  • Zásobník na vodu: ano
  • Objem odpadní nádoby: 300 ml
  • Objem zásobníku na vodu: 250 ml
  • Filtrace: HEPA type filtr
  • Podporované typy povrchů: všechny
  • Načasování úklidu: ano
  • Zone cleaning: ano
  • Wi-Fi: ano
  • Ovládání přes telefon: ano
  • Název aplikace: Mi Home - Android / iOS, Roidmi - Android / iOS

Obsah Balení

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Hedvika 1. 4. 2024

    zaseklý radar

    Dobrý den,
    obracím se na Vás ohledně rady. Pravděpodobně vjel pod bidet a zamáčknul se. Teď když je ve stanici, ani nevyjede a hned hlásí zaseknutí radaru.
    Mám vysavač rozebrat? Nebo ho lze opravit (jak,kde, kdy)? Asi ho máme už po záruce. Díky moc

    • Veronika Specialista 3. 4. 2024

      Dobrý den,
      v příapdě zaseknutého nárazníku lidaru, bude nutné robota zasalt do servisu. Uživatelsky můžete pouze zlehka několikrát stlačit pohyblivou část horního dorazu lidaru, zásahy neodborné nedoporučujeme. Krásný den

  • Sabina 16. 3. 2024

    Neumýva

    Dobrý deň, prosim Vas vysavač mi prestal umývať, vôbec sa voda nedostane k mopu viete mi poradiť, kde je problem? Ďakujem

    • Diana Specialista 18. 3. 2024

      Dobrý den, v případě popisované závady doporučuji nejdříve prověřit nastavenou intenzitu mopování v aplikaci. Pokud bude problém nadále přetrvávat, bude se pravděpodobně jednat o ucpané vodní cesty a bude tedy nutné dát robota na reklamaci / servis, pokud je již po záruce. 

  • Žanet 25. 2. 2024

    System is granny

    Dobrý den,
    vysavač máme dva a půl roku, čili již po záruce. Místnost velkou cca 60m2 celou nedovysává. Zastaví se a hlásí, pokud dobře rozumím, "system is granny". Baterii jsme koupili novou a problém přetrvává. V čem může být problém?
    Děkuji

    • Katrin Specialista 29. 2. 2024

      Dobrý den, doporučujeme zkusit přejít do aplikace, zda-li vám nehlásí chybovou hlášku či např. vyčištění protipádových senzorů nebo výměnu fitlru. Po vyčištění/vyměnění je nutné daný komponent v aplikaci vyresetovat, jinak bude chyba přetrvávat. V případě že aplikace žádnou chybu nehlásí, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den

      • Žanet 2. 3. 2024

        Dobrý den,
        senzory vyčištěny, filtr vyměněný, komponenty v aplikaci vyresetovány a problém přetrvává. Přestane vysávat vždy, když baterie ukazuje ještě přes 40 % a komponenty jsou zase na svých nižších číslech (filtr 16 %, vyměněn za nový, vyresetováno na 100 %, při příštím zapnutí ukazuje opět 16 % a senzory 0 %). Jsem docela zklamaná. Už druhý vysavač této značky, který po dvou a půl letech přestává fungovat.

        • Veronika Specialista 5. 3. 2024

          Dobrý den,
          co popisujete vypadá na sníženou kapacitu baterie a proto se změny neuloží a rovnou se odpojí. Zde by yblo vhodné vyměnit baterii a nebo nechat odborně zkontrolovat v servisu , pokdu výměna baterie stav nezmění. Krásný den

  • Jiří 7. 2. 2024

    Roidmi Eve Plus

    Dobrý den, tento vysavač jsem již reklamoval protože při párování to zůstalo stát na hlášce Device Binding.
    Ale problém se stále opakuje. Co s tím?

    • Lukáš Specialista 8. 2. 2024

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet aplikaci Xiaomi mi home tato aplikace dle našich zkušeností funguje bez problémů. Máme také informaci, že by snad Roidmi mělo vydat v nejbližší době aktualizaci aplikace, která by měla problém při párování vyřešit.

      • Jiří 8. 2. 2024

        Aplikaci Xiaomi mi Homer jsem zkoušel ale ta mi přístroj nenajde ani manuálně.

        • Jiří 8. 2. 2024

          A aplikace Roidmi mi vysavač najde ale párování zamrzne na hlášce Device Binding.

          • Jána 8. 4. 2024

            Měly jsme ten samý problém.rada byla při párování vypněte mobilní data na telefonu aby nerušili WiFi síť a hned to fungovalo

          • Radek 8. 2. 2024

            Měl jsem tam samy problém s parkováním jak s app roidmi tak s MiHome ani jedna nesla roidmi našlo a nešlo dokončit stejně jak u vás a MiHome nenašlo vůbec hledal jsem všude možně ani reset nepomohlo až jeden příspěvek vytáhnout bateri od napájení pak po cca 20sekund a zapojit zpět a zašroubován spodní kryt zpět. Nevím jaký důsledek to má na záruku ale mi pomohlo hned našla MiHome app vysavač a šlo bez problémů párovat. Pokud stojíte o cz app a dokonce český hlas ve vysavači doporučuji navštívit stránku na Facebooku Xiaomi mi hodně v češtině a slovenštině mají app kde lze vše nastavit a i vám pomůžou hezký den snad někomu pomůže má ráda

        • Lukáš Specialista 8. 2. 2024

          Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení - stisknout všechna tři tlačítka po dobu cca 10 sec. Vypnout wifi router na cca 1 min. ze sítě. Ověřit, že se připojujete na wifi o frekvenci 2,4 Ghz. Případně ještě v mobilním telefonu vypnout data. Ještě pokud máte možnost vyzkoušet připojení na jiné wifi nebo za pomocí jiného mobilního telefonu. Pokud se při reklamaci závada neprojevila, tak bude problém někde u Vás. 

  • Sabina 5. 2. 2024

    Vysavač nejde zapnúť

    Dobrý deň, asi tak cca mesiac používam tento vysavač a dnes skeď som ho išla zapnuť mi v appke ukazuje že offline. No potom som zistila že vysavač nereaguje vôbec nejde zapnúť nič. Stanica s nabíja. Vysavač je vyčistený, filter vymenený. Neviete mi poradiť čo s tým? Ďakujem.

    • Lukáš Specialista 6. 2. 2024

      Dobrý den, doporučím vložit vysavač do nabíjecí stanice a nechat jej zde nabíjet. Po cca 3 hodinách zkusit jeho reset podržením všech tří tlačítek po dobu cca 10 sec. V případě, že ani toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Sabina 21. 1. 2024

    Dotaz Roidmi EVE Plus

    Zdravím, mám dotaz máme dvojposchodový dom a nikde som nevyčítala či vysavač môže vytvoriť dve mapky hore a dole? Alebo si to bude mapovat vzdy pri používaní? Ďakujem za odpoveď.

    • Lukáš Specialista 22. 1. 2024

      Dobrý den, tento model si umí uložit více map. Tedy je možnost uložení mapy každého poschodí. 

      • MISO 28. 3. 2024

        Dobry den, mohli by ste mi poradit nejaky navod ako na to? Dakujem

        • Julia Specialista 2. 4. 2024

          Dobrý den,
          prosíme o upřesnění s čím chcete poradit. Manuál k zařízení najdete v záložce Návody. Pěkný den. 

  • Adriana 17. 1. 2024

    Model Roidmi EVE Plus sa neda v aplikacii pridat

    Dobry den,
    snazim sa spojazdnit robot, no po stlaceni tlacitka + sa model neda naskenovat, pri manualnom zadani nazvu ho vobec apka nenajde a v ponuke medzi vysavacmi nie je.
    Ako ho mam pridat?

    • Lukáš Specialista 18. 1. 2024

      Dobrý den, v aplikaci Roidmi po stlačení + pokračujte na Add device po té Manually ADD a zvolte model Roidmi eve plus. 

      • Adriana 18. 1. 2024

        Medzi robotickymi vysavacmi nie je v zozname - je tam Roidme Eve, Roidmi Eve CC a Roidmi Eve Max.
        Roidmi Eve plus tam nie je.

        • Lukáš Specialista 18. 1. 2024

          Dobrý den, můžete zvolit model Roidmi eve. 

          • Adriana 19. 1. 2024

            Neda sa sparovat s inym modelom.

            • Lukáš Specialista 19. 1. 2024

              Dobrý den, jakou aplikaci používáte?

              • Adriana 19. 1. 2024

                Xiaomi HOme

                • Lukáš Specialista 22. 1. 2024

                  Dobrý den, v této aplikaci postačí zvolit model Roidmi EVE a pokračovat dle pokynů. Pokud Vám zde z nějakého důvodu aplikace nedovolí pokračovat, i když máte model Roidmi eve plus, tak doporučím robot reklamovat. 

  • Sanyo 14. 1. 2024

    Nabijeni v docku

    Dobry den, vysavac roidmi eve plus mam cca 2 roky a pred mesicem zniceho nic nezajede do docku aby se nabil. Doted fungoval bez problemu najednou zniceho nic kdyz najizdi do docku otoci se a nacouva aby se nabijel ted najednou jede stale rovne do doku neotoci se a po par pokusech vyjede a jede hledat ...nevim co :-) musim robota zatlacit rucne kde zacne nabijet bez problemu i vyjeti pri programu nebo povelu provede normalne jen se mu nechce zajet jak ma a nabijet. Vymazal jsem apku..nic, udelal tovarni nastaveni trojklikem taky nic nevim co s tim. Vysavac je tesne po zaruce asi bych potreboval autorizovany servis a nemuzu ho nikde najit muze me nekdo poradit nebo popripade kdo mel stejnou zavadu a vyresil??? Predem dekuji.

  • Bohumila 9. 1. 2024

    robot hlásí 001

    Dobrý den,
    vysavač máme od vánoc, tedy ani ne měsíc.
    Dnes po vysátí dojel do doku, vyčistil se a od té doby hlásí na panelu 001. Neukazuje procenta nabití, neuspí se displej, stále bliká 001.
    Prosím nevíte co s tím?
    Díky moc za odpověď

    • Lukáš Specialista 10. 1. 2024

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat průchod nečistot mezi zásobníkem robota a nabíjecí stanicí - sáčkem ve stanici. Zřejmě zde budou nějaké nečistoty, které brání průchodu. V případě, že by toto nepomohlo, tak bude třeba řešit reklamací. 

  • Vasyl Pavlyčuk 25. 12. 2023

    Robotický vysavač Xiaomi Roidmi EVE Plus Robot

    Dobry den.
    Provádíte taky záruční opravy zakoupeny vysavač z jiného shopu?
    Po vyjeti ze základny cca 5 vteřin hlásí - Chyba ventilátoru podtlak.
    Děkuji

    • Veronika Specialista 27. 12. 2023

      Dobrý den,
      jsme prodejci nikoliv autorizovaný servis Roidmi. Pokud zboží nemáte zakoupen u nás, je nutné se obracet přímo na prodejce, kde jste zakoupili pro zachování možnosti záruční opravy. Krásný den

zobrazit všechny dotazy 646

Recenze produktu

96%

96%

217 hodnocení

  • 189× 100%
  • 22× 80%
  • 3× 60%
  • 2× 40%
  • 1× 20%

96 % lidí produkt doporučuje

Přidat vlastní recenzi

Přidejte vlastní recenzi

Zavřít

Napište klady a zápory, každý bod na jeden řádek Nechte prázdné, pokud Vás nic nenapadá.

Celkové hodnocení Počet hodnocení 100%: 74

  • Lenka
    Ověřený
    zákazník

    1. 4. 2024

    100% 100%

    Vysavač nemá chybu. Nenašla jsem zatím jedinou chybu. Mám ho už rok. K dokonalosti už jen chybí aby si sám vyměnil mop a dal novou vodu.

    • Mapování bytu
    • Nenaráží do černého nábytku
    • Kočka se ho nebojí
    • Velká sací síla
    • Ubylo hodně prachu v domácnosti, až mě to překvapilo
    • Zvládne dlouhý vlasy a kočičí chlupy
  • Michal Oupický

    20. 3. 2024

    100% 100%

    Je skvělí už ho mám přes rok a jen jednou jsem čistil čidla a jen proto že mě na to upozornila chytrá aplikace kterou jsem si nainstaloval abych měl lehčí přehled o funkčnosti a spouštění vysavače,používám tak 3krát/4krát do měsíce a mohu jen doporučit.

    • Mohu ho spustit klidně z dovolené a nebo ho naprogramuji a o nic se nemusím starat sám uklidí,sám se vyprázdní a sám se dobije o nic se nestarám :-)
    • Zatím nic.
  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    31. 1. 2024

    100% 100%

    Jsem moc spokojená

  • Vítězslav Zimáček
    Ověřený
    zákazník

    26. 1. 2024

    100% 100%

    Dle mého nemá chybu.... uklidí i koberečky v místnosti a sám si zvýší výkon sjede z koberce si ho sníží.

    • perfektně vysává
    • při vysávání je tichý
    • sám se vysypává - velká výhoda
    • laserová navigace
    • dva boční kartáčky
    • spotřební příslušenství není drahé
    • celkově levný oproti konkurenci
    • uklidí i koberečky v místnosti
    • uklidí i koberečky v místnosti a sám zvýší výkon
  • Eva
    Ověřený
    zákazník

    22. 1. 2024

    100% 100%

    Nadmíru spokojená

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    16. 1. 2024

    100% 100%

    Výborný poměr cena / výkon

  • Anonym
    Ověřený
    zákazník

    7. 1. 2024

    80% 80%

    • neumí česky
  • Honza
    Ověřený
    zákazník

    26. 12. 2023

    80% 80%

    Vyzkoušeno, zatím pracoval jednou. Spokojenost. Naskenoval si celý byt, dobře objížděl překážky (nohy židlí, vánoční stromek :-) atd.) a dobře uklidil. Zatím jsme nezkoušeli mokrý úklid.

    • - celkem tichý chod
    • - dobrá orientace v prostoru
    • - dobře uklízí
    • - aplikace je napůl česky a napůl anglicky
  • Luboš F.
    Ověřený
    zákazník

    21. 12. 2023

    100% 100%

    Koupeno na doporučení jako Vánoční dárek. Zatím tedy pouze převzato a zabaleno pod stromeček. Vlastí zkušenosti teprve přijdou.

    • Rychlost doručení.
    • Jasná komunikace obchodu.
  • Vašek
    Ověřený
    zákazník

    17. 12. 2023

    100% 100%

    Objednán již druhý kus do rodiny. Celková spokojenost, malé mouchy, např. při nastavení vysávání 2x nejdřív vysaje celý byt jednou a pak se vrátí místo aby každou místnost vysál hned 2x.

    • dobře vysává
    • při vysávání je tichý
    • navigace
    • cenově dostupné příslušenství
    • mobilní aplikace není v češtině

zobrazit všechny hodnocení 202

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše