Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Reklamovat zboží můžete jedním ze 4 způsobů:

prodejna-ikona

dodavka-ikona

irobot-ikona

postak-ikona

otaznik-ikona

 

prodejna-ikona Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně ROBOT WORLD.

1)   Vyplňte Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si vyplněný reklamační list.

3)   Výrobek spolu s registračním formulářem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybranou prodejnu.

4)   Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v Reklamačním řádu.

 

dodavka-ikona Reklamace přepravní službou

1)   Stačí vyplnit Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si vyplněný reklamační list.

3)   Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a kopii dokladu o koupi výrobku.

4)   Roboty značky LG, ZODIAK, GARDENA zasílejte na adresu:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
U Elektry 523/1
190 00 Praha 9 

Robotické sekačky ROBOMOW zasílejte na adresu:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Běloveská 944
547 01 Náchod 

Ostatní výrobky zasílejte na adresu:

ROBOT WORLD s.r.o.
reklamační, servisní oddělení
Hněvkovského 677/66A
617 00 Brno

5)   Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.robotworld.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

irobot-ikona  iRobot - Reklamace přepravní službou

1)   Vyplňte Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si vyplněný reklamační list.

3)   Vyplňte žádost o bezplatný svoz - https://www.roboticky-vysavac.cz/reklamace-irobot

4)   Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte reklamační list a kopii dokladu o koupi výrobku.

5)   Po vyřízení reklamace bude zásilka vrácena zpět na vaši adresu.

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.robotworld.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

parcelshop-ikona Reklamace podáním zásilky na PPL PARCEL SHOP

1)   Vyplňte Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2)   Vytiskněte si reklamační list.

3)   Za podání zásilky je možné platit kartou nebo hotově, a dle toho se odvíjí postup vytvoření štítku:

  • Při platbě kartou - vyplňte příslušný formulář - https://www.ppl.cz/EolObjPrepravyOnline. Následně vám přijde štítek na e-mail, který si vytisknete a nalepíte na zásilku.
  • Při platbě v hotovosti můžete přímo přijít s balíkem na jakýkoliv PPL Parcel Shop, kde nadiktujete vaše údaje a adresu, kam balíček zasíláte. Platba kartou již nebude možná.

4)   Výrobek spolu s reklamačním listem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybraný PPL Parcel Shop.

5)   Nejbližší Parcel Shop naleznete na interaktivní mapě - https://www.robotworld.cz/mapa-ppl

6)   Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

PPL PARCEL FORYOU CZ

  • přeprava balíků v rámci ČR s doručením následující den
  • pojištění balíků do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravy
  • proaktivní komunikace s příjemcem – příjemce je o průběhu přepravy informován e-mailem a SMS

Podat lze balíky, které splňují následující podmínky:

Ceník přepravného
Rozměry: Cena:
S - (30x30x30 cm) 89 Kč
M - (60x40x30 cm) 109 Kč
L - (100x50x50 cm) 149 Kč

Ceny platné od 1.10.2017. Změna ceníku vyhrazena. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, palivového příplatku a příplatku za mýtné.

  • hmotnost jednoho balíku max. 30 kg
  • délka balíku max. 100 cm
  • součet délky a obvodu max. 300 cm
  • hodnota jednoho balíku max. 50 000 Kč , resp. 100 000 Kč
  • balení pouze pravidelného tvaru (balík)
  • neporušený obal uzavřený alespoň lepící páskou

Správně zabalená zásilka:
jak zabalit zasilku
https://www.robotworld.cz/dokumenty/jak-zabalit-zasilku.pdf

prodejna-ikona Časté otázky

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody
 
Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?
Stačí vám kopie dokladu o koupi výrobku.
Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít Reklamační list.
 
Musím výrobek přinést v originálním obalu?
Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.
Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil při přepravě.
 
Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?
Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.
 
Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?
Ano, při reklamaci příslušenství, doporučujeme dodat i hlavní výrobek (závada se nemusí projevit).
 
Jak mi bude opravené zboží doručeno?
Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.
 
Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?
Kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku.
 
Může vyřízenou reklamaci převzít někdo jiný?
Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo v mobilu SMS, ve které informujeme o vyřízení reklamace.

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše