Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

SOGO easyCOOK pro SS-14565

Dotazy pro Varný robot SOGO easyCOOK pro SS-14565

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Pavel Hlavinka 30. 3. 2024

    300 receptů v databázi

    Právě jsem koupil nový robot.
    V diskusi čtu, že před rokem 1.3.2023 jste hovořil o cca 300 receptech v databázi Sogo.
    Je 30.3.2024 a nic se nepohnulo. Tak, kdy asi je předpoklad, že na ně jako zákazníci dosáhneme..?

    • Veronika Specialista 3. 4. 2024

      Dobrý den,
      dle vyjádření od zastoupení Sogo, tento model obsahuje nyní až 200 receptů nikoliv 300, to je milná informace. Začátkem letošního roku 2024 se přidávaly nové recepty. Krásný den

  • Dušan Krajčí 30. 5. 2023

    soustavně vypadává pojistka.

    Dobrý den.
    Při vaření stále častěji vypadává pojistka.Pokud je už v hrnci zahřáty produkt,je to problém,protože je nutno nádobu vytáhnout a ze spod nahodit pojistku.Tato závada je stále častější.
    Na stránkách jsem nikde neobjevil adresu servisu.
    Můžete mi prosím poradit kde reklamovat?
    Jedná se o poměrně velké balení a všechny provozovny ,kde se dala reklamace vyřídit jsou zrušeny.

    • Lukáš Specialista 30. 5. 2023

      Dobrý den, reklamovat výrobek je třeba u svého prodejce. V případě, že byl hrnec zakoupen u nás, tak je možné zanést jej na jednu z našich prodejen. Případně veškeré informace o postupu reklmace na našem eshopu naleznete zde. Pokud byl hrnec zakoupen u jiného prodejce, tak jej k reklamaci nemůžeme přijmout. 

  • Kamila Kuchařová 27. 4. 2023

    Nefunkční hrnec

    Dobrý den,
    Hned při prvním vaření když jsem nasadila víko a chtěla začít sekat cibuli, objevila se hláška: víko není správně nasazeno. Přitom sedí dobře a i zarazky jsou zacvakle. V čem je tedy problém?
    Diky

    • Lukáš Specialista 27. 4. 2023

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet použít jiné víko, jestli bude závada přetrvávat. 

      • Hana Brychtová 19. 12. 2023

        Neustále mi naskakuje špatně nasazené víko, vyskoušela jsem i druhé a je to stejné. Co s tím

        • Lukáš Specialista 20. 12. 2023

          Dobrý den, pokud závada přetrvává, tak bude třeba řešit reklamací výrobku. 

  • Tereza 11. 4. 2023

    Sekani prestalo fungovat

    Dobry den,
    dnes jsem chtela nasekat mensi mnozstvi masa v dobre zavrene a utesnene nadobe. V minulosti nikdy nebyl problem, az dnes. Robot se uplne prestal rocit, jen kdyz byl zcela prazdny, tak zacal fungovat. Pri pridani cca 5ti malych kostek masa 1cm x1cm se zase prestal tocit. Muzete mi prosim poradit, jak postupovat, aby robot zase fungoval jako driv? Diky, Tereza

    • Lukáš Specialista 12. 4. 2023

      Dobrý den, toto vypadá na nějaký problém s pohonem robota a bude třeba řešit jeho reklamací

  • Jirka Picek 28. 2. 2023

    Seznam receptu v přístroji

    Dobrý večer, rozhodují koupi buď tohoto přístroje a nebo konkurenční Tefal ( click &cook), chtěl bych porovnání receptů uvnitř přístroje Sogo, ale bohužel nikde jsem ho nenašel( mimo české recepty od p. Stupky). Je možné ho někde stáhnout?. Moc děkuji

    • Lukáš Specialista 1. 3. 2023

      Dobrý den, SOGO easyCOOK pro SS-14565 má v databázi cca 300 receptů, kde se jedná zejména o české recepty - nejdná se o žádný překlad receptů přepbraných z jiných států. Bohužel žádný seznam těchto receptů není prozatím dostupný. 

  • Hana 23. 2. 2023

    Jemne kolecko na strouhani

    Dobry den,chtela bych se zeptat,jak jde na hrnci nastrouhat napr.mrkev nebo eidam na jemno??

    • Martina Specialista 24. 2. 2023

      Dobrý den, stačí zvolit režim sekání a postupovat dle manuálu.

      • Zita Matochová 15. 3. 2024

        Dobrý den, jemně struhadlo mi také velice chybí. Bohužel nejde to nasekat, buď je to hrubé a nebo je z toho mišmaš. Varim často bramboraky a to, co z tohoto vyleze ,se opravdu výbornému bramboracku moc nepodobá. Zrovna tak strouhaná mrkev, kterou děti miluji, není vůbec dobrá. Výrobce by si měl vyzkoušet a jemné struhadlo dovyrobit. Rada bych si ho dokoupila. Hezký den.

    • Hana 23. 2. 2023

      Dobry den,chtela bych se zeptat,jak lze na hrnci nastrouhat napr.mrkev nebo eidam najemno??

  • Hejdučková 24. 11. 2022

    Chybě E1

    Dobrý den,
    mam nově koupený hrnec, bohužel pokaždé když se pokusím jej zapnout začne se nahřívat ale do minuty naskočí na obrazovce E1. Vím že to odkazuje na chybu E1, ale nedaří se mi vyřešit co je špatně jak to napravit. Chtěla bych vás poprosit o radu případně jestli se jedná o závaží která je nutná k reklamaci.

    • Martina Specialista 24. 11. 2022

      Dobrý den, víko je nutné mít pořádně zacvaknuté a zadělané.

  • ilona Kindlová 5. 9. 2022

    videa a nové recepty

    Dobrý den ,uvažujete o přidání nových receptů a videí ,jako má třeba Thermomix ?Robota mám od vánoc a krom těch pár videí od pana Stupky jsem nic nenašla .Děkuji.

    • Lukáš Specialista 5. 9. 2022

      Dobrý den, výrobce by měl provádět aktualizaci receptů. Videa zřejmě již další nebudou nebo o tom nemáme prozatí žádné informace. 

  • Miroslav Elčkner 23. 6. 2022

    topení

    Dobrý den.Při automatickém vaření mi teplota kolísá mezi 80 a 90 stupni.Musím přepnout na manuál abych dostal 100 stupnů.

    • Lukáš Specialista 24. 6. 2022

      Dobrý den, nastavení teploty během vaření je možné provést, toto je popsáno v manuálu na straně 13. 

      • Miroslav Elčkner 27. 6. 2022

        Proč to mám nastavovat manuálně,když v automatických receptech má být automaticky 100 stupňů.Restováními jde jenom na 100 stupňů.

  • Danuše 5. 4. 2022

    Teplota

    Dobrý den,
    stroj mi z ničeho nic nenahřívá. Ať zapnu vaření či ohřívání v páře. Je nějaký způsob, jak zjistím, kde je chyba?
    Děkuji D.

    • Pavlína Kadlčíkova 10. 4. 2022

      Dobrý den zkuste ze spodní strany je tam umělá pojistka stačí ji zmáčknout

      • Ivana Trochová 27. 12. 2022

        Dobrý den stroj mi nenahriva když zapnu vaření nebo vaření v páře. Na spodní straně jsem žádnou umělou pojistku nenašla

        • Lukáš Specialista 28. 12. 2022

          Dobrý den, pojistka se nachází na spodní straně hrnce - je bílé barvy. 

      • Martina Vechtova 17. 6. 2022

        Dobry den nejspise mi asi odesela tepelna pojistka pri vareni se mi robot zahral max na 40 stupňů a kdyz jsem skousela jine varianty vareni tak nehral vubec jen se chci zeptat kde najdu tu umělou pojistku ze spoda je jen zapinaci knoflik dekujk

        • Lukáš Specialista 17. 6. 2022

          Dobrý den, v případě, že Vám hrnec nefunguje tak jak má, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

    • Martina Specialista 5. 4. 2022

      Dobrý den, zkontrolujte, zda je hrnec dobře utěsnen vrchním víkem.

      • Danuše 5. 4. 2022

        Víko je v pořádku, "zaklaplo", ale nehřeje v žádném režimu :-(

        • Martina Specialista 5. 4. 2022

          Dobrý den, doporučili bychom tedy reklamaci

          • Danuše 12. 4. 2022

            Dobrý den,
            máte prosím kontak na servis na tento stroj?
            Nemáme doklady o koupi.
            D.

            • Martina Specialista 12. 4. 2022

              Dobrý den, potřebné informace Vám zasíláme na e-mail.

  • Jitka 18. 2. 2022

    recepty postup

    Dobrý den, prosím, jsou i u uložených receptů instrukce krok po kroku? Jestli když bude chtít uvařit malý syn, tak se mu přímo na displeji zobrazí, co má dělat. Děkuji za odpověď

    • Kamila 26. 3. 2022

      Dobrý den, umi tento robot pomlet i zrno na mouku? Děkuji

      • Lukáš Specialista 28. 3. 2022

        Dobrý den, toto robot neumí. 

    • Martina Specialista 18. 2. 2022

      Dobrý den, při zvolení receptu Vás robot automaticky navádí k postupu a říká Vám, co máte dál dělat. Díky nastavení recptu se na robotovi automaticky nastaví potřebná teplota i čas vaření. Robot není určen pro používání malých dětí, jelikož má velké množství nástavců, mezi kterými jsou i sekací nože a disk pro strouhání.

  • Petra 7. 2. 2022

    náhradní nádoba

    Dobrý den, dá se dokoupit samostatně nerez nádoba ?

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, bohužel samostantou nádobu u nás nelze zakoupit. 

  • Jaroslav 31. 1. 2022

    strouhanka

    umí varný robot SOGO strouhanku,děkuji za info

    • Lukáš Specialista 1. 2. 2022

      Dobrý den, strouhanku lze udělat pomocí sekacích nožů. 

  • Simča 27. 12. 2021

    Vaření v páře

    Dobrý den, chtěla jsem v páře uvařit knedlíky. Dala jsem dolu teplou vodu nahoru nasadila nadobu na páru do nich dala těsto na knedliky a zvolila přednastavený program vaření v páře. Bohuzel uz přes 30min se nic neděje na obrazovce v levé části je kolecko kde stale sviti jakoby oranžovy hrnecek ale nedochazi stále k napařování ani se teplota nijak nezvedá. Co mam tedy delat?

    • Martina Specialista 28. 12. 2021

      Dobrý den, zkontrolujte, zda máte opravdu nastavené vaření v páře. Po nastavení se hrnec začne nahřívat. Pokud se tak neděje, vypněte program vaření v páře a zkuste zvolit jiný program vaření, zda se hrnec bude nahřívat.

  • Táňa 15. 5. 2021

    Dotaz

    Hezký den. Chci se zeptat jaká je záruka na motor? Dle nastavených receptů je hnětení těsta a motor si s tím neporadí a zahřívá se . Když se motor zadře a vlastně ne chybou zákazníka , jak se tato reklamace bude řešit? Když si koupím takový drahý přístroj,tak bych od něho očekávala , že bude pracovat na 100 procent a né, že budu mít obavy v něm cokoliv udělat. Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 18. 5. 2021

      Dobrý den, záleží na typu těsta. Objem těsta je 1,5 - 1,7 kg kynutého (větší příkon zvládne větší) a 2 - 2,5 kg tekutého piškotového těsta. Na motor je záruka 24 měsíců.

  • Věra 20. 4. 2021

    SOGO easy Cook

    Dobrý den,podobný dotaz už padl,ale ještě jdnou,dražší robot termomix si recepty hlídá sám,samozřejmě ingredience do něj nenaskáčou,ale pokud vařím třeba krémovou polévku,do které dám vše na jednou,musím si hlidat čas vaření a potom přepnout na mixování,nebo se to udělá automaticky?Např.půl hodiny se vaří pak třeba 3 minuty mixuje a je hotovo?Mám levnější formu tohoto stroje a mohu mixovat ve velké teplotě pouze na stupeň 4,což se moc nerozmixuje,nebo musím nechat vychladnout na 40 st.Je to tady taky tak?Děkuji za odpověď.Věra

    • Martina Specialista 21. 4. 2021

      Dobrý den, při možnosti mixování je nutné v robotovi vyměnit mixovací nože, které nemůžete mít v robotovi od začátku vaření polévky, jelikož teplota by byla velmi nevyhovující.

      • Jindřiška Pátková 5. 5. 2021

        Dobrý den, pochopila jsem tedy dobře , že když si chci uvařit krémovou polévku, musím zeleninu vyndat, vyměnit nože a rozsekat zeleninu a dál ?? co ?? zase vyndat nože ?? to se mi zdá divné.
        V tom případě nepotřebuji takto drahý HRNEC.
        Potřebuji si práci ulehčit.
        Děkuji za odpověď.

        • Lukáš Specialista 6. 5. 2021

          Dobrý den, ano pochopila jste to správně. Někomu toto nemusí vyhovovat. 

  • Marcela 9. 4. 2021

    Srovnání

    Dobrý den, máte prosím porovnání s obdobným, ale podstatně dražším konkurenčním výrobkem. Myslím Thermomix?

    • Martina Specialista 9. 4. 2021

      Dobrý den, jedná se o velmi podobné provedení značky Thermomix, ovšem s menší databází receptů. U modelu Thermomix se setkáte s trochu lepším provedením nožů.

  • Martin 3. 4. 2021

    Vlastní recepty

    Dobrý den, dočetl jsem se, že se dají uložené recepty aktualizovat. Dají se vkládat i vlastní recepty? Děkuji

    • Katrin Specialista 3. 4. 2021

      Dobrý den, těší nás váš zájem. Pokud vyjde aktualizace receptů, je možné ji stáhnout. Vlastní recepty vládat nelze. Krásná den

  • Marie K. 29. 3. 2021

    recepty

    Dobrý den, uložené recepty jsou v českém jazyce?

    • Lukáš Specialista 29. 3. 2021

      Dobrý den, 

      ano, recepty jsou v českém jazyce. 

  • Femiaková Dagmar 29. 3. 2021

    SOGO easyCOOK pro SS-14565

    Dani se v robotu vařit i těstoviny?

    • Lukáš Specialista 29. 3. 2021

      Dobrý den, těstoviny lze uvařit. 

  • dagmar 28. 3. 2021

    smažení

    mám dotaz na smažení, v popisu je uvedeno, ale v návodu o tom co a jak se dá smažit nic není. děkuji

    • Lukáš Specialista 29. 3. 2021

      Dobrý den, smažení v hrnci je možné. 

      • dagmar 29. 3. 2021

        děkuji, takž lze smažitt řeba řízky nebo obalovanou zaleninu (květát třeba)?

        • Lukáš Specialista 29. 3. 2021

          Dobrý den, teoreticky by toto možné bylo, ale zrovna smažení řízků nebude příliš praktické, vzhledem k horšímu přístupu a tvaru hrnce. 

          • Karel 21. 1. 2022

            Dobrý den, umí hrnec řízky i naklepat a obalit?

            • Lukáš Specialista 21. 1. 2022

              Dobrý den, ne to neumí. 

  • Libor 28. 3. 2021

    Dotaz na recepty

    Dobrý den, můžete mi sdělit prosím kolik receptů celkem robot nabízí a zda to jsou hlavní jídla i polévky a třeba i dezerty? Děkuji.

    • Lukáš Specialista 29. 3. 2021

      Dobrý den, je zde opravdu hodně různých receptů (cca 200 a datbáze se neustále rozšiřuje) od hlavních jídel po dezerty.  

  • Zdenka kadlecova 19. 3. 2021

    SOGO Easy Cook

    Dobrý den nemohu najít žádné jiné recepty ani skupinu kde bych se mohla poradit. Všude jen VORWERK.UVAZUJI O VRACENI JAKE JSOU PODMINKY?

    • Lukáš Specialista 19. 3. 2021

      Dobrý den, jedná se o novinku proto ještě nejsou na internetu recepty od jiných uživatelů. Jinak recepty které jsou v nabídce přímo v robotu budou stále aktualizovány a přidávány. Vrácení použitého zboží je možno do 14 dní od zakoupení. 

  • Bedřich Fiala 6. 3. 2021

    Nekompletni dodavka.

    Vážení byl nám doručen tento robot bez odměrky ktera zároveň slouží k vytahování naparovaciho koše asi si poradíme i bez ní ale taková firma jako jste vy by si měla lépe hlídat kompletaci produktu.
    Fiala B. Rudna 15 Ostrava-Zábřeh 70030

    • Veronika Specialista 9. 3. 2021

      Dobrý den,
      nelze zasahovat do originálního balení produktu, pak nelze nabízet jako nové,ale pouze rozbalené se sníženou cenou. Pokud máte pocit, že Vám něco v balení chybí, doporučujeme kompletní obsah balení nafotit a zaslat k náme na email k posouzení kompletnosti. Krásný den

  • Miloslava Venclová 28. 2. 2021

    Dotaz na robotický vařící hrnec

    Dobrý den, snacha má hrnec, prý stál cca
    40 000.-kc.Koupili ho dětem, když musely zůstat doma.Dle receptu na displeji si tam dají ingredience a za 20 min.maji příklad - třeba čočkovou polévku.Jsou tam ale i recepty na guláš, dělá v tom puding.
    Chtěla bych vědět o jaký info.hrnec se jedná a zda existuje i něco kvalitního v nižší ceně, kde se dá udělat slušný oběd.
    Děkuji za. Venclová

    • Martina Specialista 1. 3. 2021

      Dobrý den, v tom případě je tento hrnec pro Vás ideální. Má zabudovaný tablet, kde jsou přednastavené a uložené některé recepty. Recepty můžete stahovat a vkládat, lze i nastavit teplotu a pomalé vaření.

      • Kateřina Prázná 28. 3. 2021

        Dobry den, uvazuji o koupi, a nemuzu se rozhodnout. Cena je oproti Vorwerku lakava, ale nikde jsem se nedocetla porovnani. Mam ted doma Thermomix od kamaradky, nejvic mi vyhovuje, ze mohu od vareni odchazet, protoze si robot sam hlida cely recept. Zajimalo by me, zda toto nastaveni je i u tohoto robotu. Dekuji za odpoved

        • Martina Specialista 29. 3. 2021

          Dobrý den, dle receptu, který zvolíte, robot postupně hlásí, jaké ingredience je třeba přidávat. Pokud ingredience nepřidáte, postup vaření se pozastaví.

  • Zuzka 25. 2. 2021

    Dotaz recepty

    Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda je možné do robota vložit i vlastní recepty. Chtěla bych, aby dle instrukcí mohl vařit i syn (vlastní recepty). Děkuji.

    • Lukáš Specialista 26. 2. 2021

      Dobrý den, vložit recept do datábáze není možné, ale vaření dle svého nastavení není problém. 

  • Barbora 25. 2. 2021

    funkce

    Dobrý den,je u tohoto hrnce možnost i pomalého vaření. Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 25. 2. 2021

      Dobrý den, pokud chcete vařit dle sebe a ne dle nastavených a uložených receptů, je možné zvolit si určitou teplotu i dobu vaření.

  • Renata 24. 2. 2021

    Dotaz

    Hezký den. Dělá robot i smoothie a odšťavnuje?

    • Lukáš Specialista 24. 2. 2021

      Dobrý den, smoothie lze udělat v mixéru. Funkci odšťavňování nemá. 

  • Drahokoupil 22. 2. 2021

    Funkce

    Ve funkcích robotu je uváděno i mletí ,ale v príslušenství jsem na mletí nic nenašel.Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 2. 2021

      Dobrý den, mlýnek jako takový robot nemá, ale jeho funkci zastoupí sekací nože. 

  • Vlasta Dvořáčková 13. 2. 2021

    Možnost nákupu na splátky

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možné rozložit platbu na 6 splátek , bez navýšení ceny. Výrobek se mi zdá velmi dobrý chtěla bych ho dát synovi k narozeninám, ale bohužel nemám nyní k dispozici potřebnou hotovost.
    Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 15. 2. 2021

      Dobrý den, platbu na splátky je možné zadat v možnostech platby. Splátky zprostředkovává společnost Homecredit. Před zvolením splátek lze využít možnosti kalulačky, kde jsou podmínky splátek pěkně přehledné.  

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše